Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi useimmat maskit on liian isoja, vaikka minullakin on iso pää ja läski naama?

Vierailija
24.02.2022 |

-

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite laitan pienen solmun molempiin lenksuihin niin pysyy kasvoilla ok. Muuten heiluu sinne tänne:).

Vierailija
2/7 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite laitan pienen solmun molempiin lenksuihin niin pysyy kasvoilla ok. Muuten heiluu sinne tänne:).

Se ei riitä, kun sen maskin pinta-ala on liian suuri. tarkoitan ffp2-maskeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ne siniset perusmaskit on liian isoja, ei siinä auta solmujen teko kun se maskiosa on liian leveä. Koska mun naama on samaa kokoa kuin jollain 10-vuotiaalla. Muutenkin olen pieni, vaikka en lyhyt. Prisman ffp2 maskit on sopivia, ne saa niskan takaa kiinni.

Vierailija
4/7 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauhoitus väärin. Oikeasti se ei ole ffp2-maski jos käytetään korvalenkkejä. Ne kuuluis kiinnittää toisiinsa klipsillä - tai käyttää päin ympäri lenkeillä myytäviä, lenkit silloin siis kuten 3M:n Aura ffp2:ssa menee.

Mutta koska se on hankalaa, 99% porukasta ei viitsi.

Katson jos löydän linkkiä ton klipsiasian kuvaamiseen. Laitan pelkän linkin jos löydän.

Vierailija
5/7 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylä ne naaman sopii kun ne asetaa.Perusnaama ja pää on mulla.Osta prisma lasten maskeja ei varmasti ole isot.

Vierailija
6/7 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on iso leveä ja rasvainen pää, minulle maskit on liian pieniä.. Mulla jaa sivuilta naaman reunaa näkyviin, useilla ihmisillä maski kaartuu myös sivuille ja peittää koko alakasvot.

Mistähän saisi ison koon maskeja.

Vierailija
7/7 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauhoitus väärin. Oikeasti se ei ole ffp2-maski jos käytetään korvalenkkejä. Ne kuuluis kiinnittää toisiinsa klipsillä - tai käyttää päin ympäri lenkeillä myytäviä, lenkit silloin siis kuten 3M:n Aura ffp2:ssa menee.

Mutta koska se on hankalaa, 99% porukasta ei viitsi.

Katson jos löydän linkkiä ton klipsiasian kuvaamiseen. Laitan pelkän linkin jos löydän.

Etsintä osoittautui vaikeaksi, kun mainos/myyntikuvissa joissa on se klipsi ”korvalenkillisessä” maskissa, se on jätetty liian alas, nauhojen kulma jää vääräksi.

No, jos etsii esim ” fittinng 3M Aura mask” tms opetusvideon tubesta, alkaa selvitä.

Oon tätä asiaa surrut, mutta teen työni jossa huolehdin omasta ja alaisten suojaimista. (Suojaimia noi oikeasti on, ei maskeja.) En voi työn ulkopuolella harmitella tätä liikaa, kun kukaan ei palkkaa tunteja enempää maksa siitä stressistä.

Jossain bussissa tai kaupassa näkee tosi, tosi harvoin oikein puetun maskin.

Sillä on sitten paljon vähemmän tekemistä kasvojen koon kanssa, kun tuo sovitus/kiristys/asemointi on tehty oikein.

Oikein puetusta maskista ei falskaa sivuille tai alas. Ollenkaan.

Vapaa-ajalla ei käytetä kalliita Auroja perheenä, vaan halvempia mut ns oikeita suojaimia, myös tuon nauhoituksen puolesta. Eli sellaiset vaikeammin puettavat pään ympäri menevät. Ja niiden kulma oikein, tietyllä tapaa yläviistoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi