Mitä teet just nyt?
minä istun ruikkupaskalla, Juon siideriä ja selaan av:a.
Kommentit (18)
Kuuntelen musiikkia ja odotan miestä että päästään lähteen :)
Selaan palstaa, istun sängyllä ja koitan aktivoida itseni pakkaamaan.
Makaan sängyllä ja ootan et kakkupohja jäähtyy, sit täytän ja koristelen sen ja tein myös kinkkupiirakan, muuten vaan :)
Sytytin äsken 30 kynttilää. Siis huh mikä homma.
Mut nyt odotan että mies tulee kotiin ja sit kerron sille iloiset surulliset uutiset..
Istun pissalla ja nautin hetken rauhasta.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 16:56"]Sytytin äsken 30 kynttilää. Siis huh mikä homma.
Mut nyt odotan että mies tulee kotiin ja sit kerron sille iloiset surulliset uutiset..
[/quote]
Raskausuutiset?
Venaan et ruoka valmistuu, mä kuolen nälkään!!
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 16:56"]Sytytin äsken 30 kynttilää. Siis huh mikä homma.
[/quote]
Raskausuutiset?
[/quote]
Ei, muutto ulkomaille.
Kuuntelen kun toi yks kuorsaa sohvalla. Ja selaan tätä.
Istun hikisenä lenkin jälkeen sängyllä ja syön naksuja ja luen av-mammojen juttuja ::-D
Makaan sängyssä ja kuuntelen että alkaako ukko imuroimaan vai ei. Mitä veikkaatte, peukku ylös alkaa ja alas niin ei? Kerron sitte vartin päästä kuin kävi. ..
Istun sohvalla ja odotan että juuri uunists ottamani piirakka jäähtyisi. Lapset katsoo tässä vieressä pikkukakkosta joten mulla on hetken palstailurauha :D.
Makoilen sohvalla ja juon energiajuomaa. Mietin pitäiskö tiskata ja pestä pyykkiä vai kattoo salkkareita.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 17:08"]Makaan sängyssä ja kuuntelen että alkaako ukko imuroimaan vai ei. Mitä veikkaatte, peukku ylös alkaa ja alas niin ei? Kerron sitte vartin päästä kuin kävi. ..
[/quote
joopa joo, ei oo imuri laulanu ei. Kai se pitää nostaa ahteri sängystä ja tehä se ite.
Istuskelen työpaikalla nojatuolissa kahvihuoneessa. Kohta mulle tuodaan joku kansio, oon ihan innoissani kun ei oo tullut tehtyä tätä pariin kuukauteen.