Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maistuuko vesi mielestäsi hyvältä, pahalta vai neutraalilta?

Vierailija
24.02.2022 |

Jos ajattelet normaalia suomalaista hanavettä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

uup

Vierailija
2/22 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesi ei maistu miltän. Sitä on hyvä juoda ritävästi päivässä silti.Jos et juo vettä ihmisen kehossa oleva vesi ei kierrä vaan alat turpoo ym. Pissa tulee tumman keltaiseksi ja helposti tulee munuasvaivoja,kiviä ja silloin jo selkäänkin satuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neutraalilta muuten, mutta kovassa janossa taivaan nektarilta, jota ilman ei saa happea! Myös sen harvan kerran, kun hanasta saa täällä oikeasti kylmää vettä, niin se on herkullista.

Vierailija
4/22 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa "normaalia suomalaista hanavettä". Eri paikoissa vesi maistuu ihan erilaiselta. Mä asun paikassa, jossa on aivan poikkeuksellisen hyvä hanavesi. Esim. entisen asuinkaupunkini Helsingin vesi maistuu nykyään aika tunkkaiselta mun suuhun.

Vierailija
5/22 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesi on hyvää ja Aspiriini maistuu!

Vierailija
6/22 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivaalliselta joka kerta Jumalan lahja ihmisille

Vierailija
7/22 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee Tallinnaan ja

Nykäse lasi kraanavettä.. on muuten pahaa.

Vierailija
8/22 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee Tallinnaan ja

Nykäse lasi kraanavettä.. on muuten pahaa.

Mun mielestä Tallinnan vesi ei edes maistu ihan hirveeltä, tai siis maistuuhan se klooriselta. Mutta suurimmassa osassa Viroa vesi on hirveän kalkkista, Tallinnan suunnassa ei niinkään.

Vierailija
9/22 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos janottaa, niin sehän maistuu ihan pirun hyvältä.

Vierailija
10/22 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesissä on eroja. - Olen erinomaisen onnekas, kun kaikki ne paikat joissa Suomessa olen asunut ja elänyt on asunnossani ollut mahdollisuus saada juotavaksi suoraa vesihanasta raikasta ja hyvää vettä. - Vettä tai vesiä joita on sitten maailmalla asuessa ollut ikävä.

Vierailija
11/22 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paikkakunnasta ja putkiston tilasta

Vierailija
12/22 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä hanavesi maistuu hyvältä. Varsinkin janoisena.

Vierailija
13/22 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä kysely Nokialaisille ?  Vedä vessa Tampereella että Nokialla on tarpeeksi juomavettä

Vierailija
14/22 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalla on ollut hyvää, toisaalla pahaa ja jossain neutraalia. Tällä hetkellä ihan hyvää täällä muualla Euroopassa.

Vierailija
15/22 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Lahdessa ja täällä on maailman paras hanavesi. Raikasta elämän eliksiiriä. Eihän puhdas vesi varsinaisesti miltään "maistu", mutta nautintohan sitä on juoda.

Olen asunut ja matkustellut paljon myös muualla Suomessa sekä ulkomailla. Länsirannikolla, erityisesti Porissa, on pahaa hanavettä.

Vierailija
16/22 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasiassa vesi maistuu vedeltä.

Mutta eri puolilla Suomee, eri paikkakunnilla on vesi eri laista, makuista. Eli ei ole normaalia suomalaista vettä.

Vierailija
17/22 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy maistelemassa Raumalla hanavettä ☹️. Jo pelkkä veden haju saa aikaan kuvottavaa tunteen.

Vierailija
18/22 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun Lahdessa ja täällä on maailman paras hanavesi. Raikasta elämän eliksiiriä. Eihän puhdas vesi varsinaisesti miltään "maistu", mutta nautintohan sitä on juoda.

Olen asunut ja matkustellut paljon myös muualla Suomessa sekä ulkomailla. Länsirannikolla, erityisesti Porissa, on pahaa hanavettä.

Eipäs kun Joensuussa on paras. Vastikään oli kisa ja sen voitti Joensuu. Se vesi on jopa Kansanterveyslaitoksen verrokkivesi.

Vierailija
19/22 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanavesi maistuu epämiellyttävältä, mutta kun sen on juonu se tuntuu raskaalta, kovalta ja pahalta. Pullovesi maistuu neutraalilta ja tuntuu märältä ja paljon kevyemmältä heti juomisen jälkeen.

Vierailija
20/22 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tulee vettä omasta porakaivosta. On muuten hyvää ja jäätävän kylmää kesälläkin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi