Maistuuko vesi mielestäsi hyvältä, pahalta vai neutraalilta?
Kommentit (22)
Vesi ei maistu miltän. Sitä on hyvä juoda ritävästi päivässä silti.Jos et juo vettä ihmisen kehossa oleva vesi ei kierrä vaan alat turpoo ym. Pissa tulee tumman keltaiseksi ja helposti tulee munuasvaivoja,kiviä ja silloin jo selkäänkin satuu.
Neutraalilta muuten, mutta kovassa janossa taivaan nektarilta, jota ilman ei saa happea! Myös sen harvan kerran, kun hanasta saa täällä oikeasti kylmää vettä, niin se on herkullista.
Ei ole olemassa "normaalia suomalaista hanavettä". Eri paikoissa vesi maistuu ihan erilaiselta. Mä asun paikassa, jossa on aivan poikkeuksellisen hyvä hanavesi. Esim. entisen asuinkaupunkini Helsingin vesi maistuu nykyään aika tunkkaiselta mun suuhun.
Vesi on hyvää ja Aspiriini maistuu!
Taivaalliselta joka kerta Jumalan lahja ihmisille
Mee Tallinnaan ja
Nykäse lasi kraanavettä.. on muuten pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Mee Tallinnaan ja
Nykäse lasi kraanavettä.. on muuten pahaa.
Mun mielestä Tallinnan vesi ei edes maistu ihan hirveeltä, tai siis maistuuhan se klooriselta. Mutta suurimmassa osassa Viroa vesi on hirveän kalkkista, Tallinnan suunnassa ei niinkään.
Jos janottaa, niin sehän maistuu ihan pirun hyvältä.
Vesissä on eroja. - Olen erinomaisen onnekas, kun kaikki ne paikat joissa Suomessa olen asunut ja elänyt on asunnossani ollut mahdollisuus saada juotavaksi suoraa vesihanasta raikasta ja hyvää vettä. - Vettä tai vesiä joita on sitten maailmalla asuessa ollut ikävä.
Riippuu paikkakunnasta ja putkiston tilasta
Kylmä hanavesi maistuu hyvältä. Varsinkin janoisena.
Oliko tämä kysely Nokialaisille ? Vedä vessa Tampereella että Nokialla on tarpeeksi juomavettä
Toisaalla on ollut hyvää, toisaalla pahaa ja jossain neutraalia. Tällä hetkellä ihan hyvää täällä muualla Euroopassa.
Asun Lahdessa ja täällä on maailman paras hanavesi. Raikasta elämän eliksiiriä. Eihän puhdas vesi varsinaisesti miltään "maistu", mutta nautintohan sitä on juoda.
Olen asunut ja matkustellut paljon myös muualla Suomessa sekä ulkomailla. Länsirannikolla, erityisesti Porissa, on pahaa hanavettä.
Pääasiassa vesi maistuu vedeltä.
Mutta eri puolilla Suomee, eri paikkakunnilla on vesi eri laista, makuista. Eli ei ole normaalia suomalaista vettä.
Käy maistelemassa Raumalla hanavettä ☹️. Jo pelkkä veden haju saa aikaan kuvottavaa tunteen.
Vierailija kirjoitti:
Asun Lahdessa ja täällä on maailman paras hanavesi. Raikasta elämän eliksiiriä. Eihän puhdas vesi varsinaisesti miltään "maistu", mutta nautintohan sitä on juoda.
Olen asunut ja matkustellut paljon myös muualla Suomessa sekä ulkomailla. Länsirannikolla, erityisesti Porissa, on pahaa hanavettä.
Eipäs kun Joensuussa on paras. Vastikään oli kisa ja sen voitti Joensuu. Se vesi on jopa Kansanterveyslaitoksen verrokkivesi.
Hanavesi maistuu epämiellyttävältä, mutta kun sen on juonu se tuntuu raskaalta, kovalta ja pahalta. Pullovesi maistuu neutraalilta ja tuntuu märältä ja paljon kevyemmältä heti juomisen jälkeen.
Meillä tulee vettä omasta porakaivosta. On muuten hyvää ja jäätävän kylmää kesälläkin!
uup