Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huuliherpes(kö)?

Vierailija
14.07.2015 |

Alkuun heti, että minulla ei ole koskaan ennen siis ollut huuliherpestä. Tunsin sunnuntaina aamulla tykyttävää, kuumottavaa tunnetta huulessani. Olin näkeväni siinä jonkun punaisen alueen/jotain rakkulamaista alkua. Menin paniikissa apteekkiin ja farmaseutin kanssa juteltuani ostin Vectavir-nimistä lääkevoidetta mitä aloin käyttämään saman tien. Päivän mittaan tämä tunne hävisi ja jos olin jotain nähnytkään huulessani, sitä ei siinä enää ollut. Olen kuitenkin rasvaillut sillä Vectavirilla edelleen, siinä pelossa, että sieltä se herpes siihen muuten iskee.

Lopetanko vaan voiteen käytön ja totean, että taisi olla väärä hälytys vai jatkanko urheasti käyttöä sen 4pv mitä ohjeessa sanottiin? Mitään oireita huulessa ei siis ole.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

?? Kukaan ?

Vierailija
2/5 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vetäisin kuurin kyllä loppuun, ettei ainakaam heti tulis uudestaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 16:22"]

Mulle sanottiin tk.s et on hyvin harvinainen sairaus. Näin vielä 2 kertaa, 8 vuoden aikana. Kuulemma verikoekkin maksaa maltaita ja tutkinta pitkään kun on tyyliin "malaria". Eli hyvin harvinainen tartunta....

[/quote]

Huuliherpes taitaa olla 1 tavallisimmista sairauksista :D

Reseptivapaana siihen saa nykyisin lääkkeen tablettimuodossa. Inha vaiva, mulle pukkaa joka syksy flunssakauden alkaessa.

Vierailija
4/5 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/5 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanottiin tk.s et on hyvin harvinainen sairaus. Näin vielä 2 kertaa, 8 vuoden aikana. Kuulemma verikoekkin maksaa maltaita ja tutkinta pitkään kun on tyyliin "malaria". Eli hyvin harvinainen tartunta....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän