Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lomareissujen illallispukeutuminen miehillä (ihan perusKanariat ym.),

Vierailija
14.07.2015 |

Eli nämä hotellien ateriat, kun lukee "miehillä pitkät housut", käykö farkut?  Nämä valmismatkat, joissa siis vaikka all inclusive?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo yleensä vaativat pitkät housut tai edes siistit sortsit, ei siis rantavaatteita. Siisti paita ja "oikeat" kengät. Meidät käännytettiin all inclusiv illalliselta kun miehelle unohtui flipflopit farkkujen kanssa. Jossain ovat tiukempia ja jossain sallitaan enemmän. Kannattaa varautua vaikka farkuilla ja kauluspaidoilla ja kengillä ettei jää siitä kiinni jos ovat tiukempia :)

Vierailija
2/15 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis naiset kelpaa siisteissä missä vain kunhan ei ole mitään rantapukeutumista :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauluspaita ja siistit pitkät shortsit tai caprit, ei meille ole ainakaan koskaan mitään sanottu. Naisilla on mekot, ja vähän siistimmät kuin ranta-asut. Pääasia, ettei näytä ihan altaasta nousseelta, ja on siisti.

Vierailija
4/15 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei päästy kun miehellä oli pitkät shortsit, piti käydä seuraavana päivänä ostamassa pitkät housut. Ärsytti kun kyseessä kuitenkin perusbuffetti. Miksi oi miksi...

Vierailija
5/15 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 23:23"]

Me ei päästy kun miehellä oli pitkät shortsit, piti käydä seuraavana päivänä ostamassa pitkät housut. Ärsytti kun kyseessä kuitenkin perusbuffetti. Miksi oi miksi...

[/quote]
Siis pelkät shortsit, ei pitkät shortsit, ajatuskatko. Siistit kuitenki kyseessä, ei mitkään uimashortsit tai kollarit
nro 10

Vierailija
6/15 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun sään mukaan. Jos siellä on jumalattoman kuuma kostea ilma, minulla on shortsit ja hihaton paita. Jos tämä ei hotellin hienoperseille sovi käyn syömässä paikallista katuruokaa vaikka.

Kun matkustan etelään, minä olen siellä LOMALLA, en miellyttämässä paikallisten silmää. 

Vierailija
7/15 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 17:41"]

Siistit shortsit, ei siis mitkään collegeshortsit tai uimahousut, vaan esim. hyvännäköiset farkkushortsit tai kangasshortsit. Siisti paremman näköinen t-paita tai rento lyhythihainen kauluspaita.

Eli ei uimahousuja, hihattomia paitoja, ei urheiluvaatteita eikä junttia pukeutumista myöskään.. ja riippuu säästä! Esim. nyt on niin kuuma etelä-euroopassa että pitkät lahkeet liimautuu ihoon. Ei siellä kukaan pidä farkkuja.. ja umpinaiset kengät jossain vaaditaan mutta käytännössä tarkoittaa siistejä sandaaleja ei flip floppeja. Jos on niin kuuma että hiki valuu istuessa, niin pitkät housut on tuskaa varsinkin farkut... :/

[/quote]

Mikäs helvetin muotiguru sinä olet. Minä pukeudun lomallani tasan niinkuin itse haluan. Ei kiinnosta muiden mielipiteet.

Vierailija
8/15 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 23:26"]

Pukeudun sään mukaan. Jos siellä on jumalattoman kuuma kostea ilma, minulla on shortsit ja hihaton paita. Jos tämä ei hotellin hienoperseille sovi käyn syömässä paikallista katuruokaa vaikka.

Kun matkustan etelään, minä olen siellä LOMALLA, en miellyttämässä paikallisten silmää. 

[/quote]

Oletko kuullut toisten huomioimisesta, vaikka oletkin maailman napa kun olet lomalla?

Vierailija
9/15 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 23:31"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 23:26"]

[/quote]

Oletko kuullut toisten huomioimisesta, vaikka oletkin maailman napa kun olet lomalla?

[/quote]

Olen kuullut. En viitsi lomallani kuitenkaan hikoilla farkuissa ja flanellipaidassa jos minulla on kuuma. Menen lomalleni rentoutumaan ja nauttimaan lämmöstä, en esittelemään hienoja vaatteitani.

Maksa sinä toki monta tuhatta euroa lomasta ja kärsi siellä sitten kun et uskalla edes pukeutua kuten itse tahdot.

Vitun suomalaiset lampaat, ei ihme että mamut valtaavat tämänkin maan. Suomalaiset osaavat vain NÖYRISTELLÄ!

Vierailija
10/15 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 14:48"]

Kiitos :). Ei tarvitse lähteä ostamaan housuja, joilla ei muuta käyttöä.

[/quote]

Ole hyvä. Voit sitten loppuvuodesta kysellä käykö farkut myös firman pikkujouluihin, kun silloinkaan ei mielestäsi kannata ostaa kangashousuja, joille ei ole muuta käyttöä. Eikä muuta käyttöä ole kaverin valmistujaisjuhlissa tai häissä, tai työhaastatteluun mennessäkään.

Ei vaan ole muuta käyttöä, luulisi ihmisten ymmärtävän. Koskaan ei myöskään huvita käyttää kuin niitä yksiä farkkuja, jotka omistaa. Jos vaikka ne farkut on likaisena, niin voi ihan hyvin mennä verkkareissa minne nyt tarve sattuu olemaan, vaikka toisaalta voi olla kotonakin sen ajan, kun farkut on pesussa. ja kuivurissa.

Vierailija
11/15 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, ajattelin, ettei sinne pääse sisään ollenkaan shortseissa, jostain ketjusta luin joskus käyneen noin. Ja todellakin ihan tällainen perusbuffet-tyyppinen ruokailu. Mutta farkuilla mennään, jos tulee laihdutuskuuri, ei sekään haittaa :D.

Niin, kai nainenkin voi pitkissä housuissa mennä..?

Vierailija
12/15 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistit shortsit, ei siis mitkään collegeshortsit tai uimahousut, vaan esim. hyvännäköiset farkkushortsit tai kangasshortsit. Siisti paremman näköinen t-paita tai rento lyhythihainen kauluspaita.

Eli ei uimahousuja, hihattomia paitoja, ei urheiluvaatteita eikä junttia pukeutumista myöskään.. ja riippuu säästä! Esim. nyt on niin kuuma etelä-euroopassa että pitkät lahkeet liimautuu ihoon. Ei siellä kukaan pidä farkkuja.. ja umpinaiset kengät jossain vaaditaan mutta käytännössä tarkoittaa siistejä sandaaleja ei flip floppeja. Jos on niin kuuma että hiki valuu istuessa, niin pitkät housut on tuskaa varsinkin farkut... :/

Vierailija
13/15 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistit farkut käy ja pariksi siisti paita. 

Vierailija
14/15 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos :). Ei tarvitse lähteä ostamaan housuja, joilla ei muuta käyttöä.

Vierailija
15/15 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niissäkin 80% miehistä pukeutuu shortseihin. Muutaman vuonna oltu tollaissa paikoissa miehelläni ollut aina pari ekaa iltaa pitkät housut ja sitten alkanut käyttää shortseja koska suurinosa miehistä siellä niitä käyttää kuitenkin. Ja pitkissä housuissa tulee tosi kuuma kun lämpötila on melkein 30 vielä llallakjn.