Olen ruma mies
Olen lyhyt (175cm) laiha (67kg) ja muuten vaan vastenmielinen finninaama. Hiukset on epäsiistit ja helvetin ruma risuparta. En kyllä jaksa ees ulkonäköö panostaa. Mutta eipä se paljoo auta kun ruma on ruma vaikka voissa paistaisi. Kyllä miehilläkin nykyään paljon ulkonäkö paineita. Sen verta pinnallinen on nykymaailma.
Kommentit (30)
Rumalla miehellä on oma kohderyhmänsä, mutta pitäisi olla ruma miehekkäästi. Yksi tyttöystävä oli laittanut facessa kuvan jostain (julkkis)muskelihirmusta johon kaveri oli kommentoinut "kauhee" ja tyttöystävä kirjoitti perään "mun miehet on rumia <3 "..... haha öö kiva :D
Kieltämättä tuo ap:n malli on miehenä paskin.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 14:13"]Mies voi aina mennä salille ja saada miehekkäät lihakset.
[/quote]
Höpö höpö.
Ei hintelä mies miksikään vindieseliksi salilla muutu.
Eihän tuo nyt mikään laihakaan ole. Mieheni oli intissä 191cm ja 68kg. Sitä voisi jo sanoa laihaksi.
Aika paljon auttaa jos siistii parran ja hiukset ja huolehtii hygieniasta. Vaatteidenkaan ei tarvitse olla viimeisen muodin mukaiset, kunhan on ehjät ja puhtaat. Ei miehen tarvitse yrittää sovittaa itseään johonkin kiiltokuvapojan ahtaaseen muottiin, jos se ei itselle tunnu luontevalta. Ei kaikki naisetkaan tykkää sellaisesta miehestä, joka jatkuvasti peilailee itseään ja korjailee kampaustaan.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 14:44"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 14:13"]Mies voi aina mennä salille ja saada miehekkäät lihakset.
[/quote]
Höpö höpö.
Ei hintelä mies miksikään vindieseliksi salilla muutu.
[/quote]
Naisilla on ihan ihmeelliset kuvitelmat, on huomattu :D Kai nikden luulisi itsekin huomaavan, että ihan normaaleja ne miehet siellä salilla on vaikka kuinka ähisisivät, 5% isoja ja niistäkin 3% bulkkisikoja. Tai sitten vaan naisten käsitys lihaksikkaasta miehestä eroaa miehen käsityksestä. Onhan naiset tietty pieniä itse niin hiukan mikkihiirimpikin mies saattaa näyttää lihaksikkaalta siitä vinkkelistä :D
Täällä ilmoittautuu ruma mies. Mittoja en edes kehtaa kertoa mutta olen 40v ja neitsyt. Löytyisiköhän täältä Vauva-foorumilta minulle seuraa kivoista sinkkunaisista?
Sinkkumies
Jos antaisit hiusten kasvaa esim. 5 cm pituisiksi niin karvattomat kohdat voisi ehkä peittää klipsilisäkkeellä tai parilla lisäkkeellä.
Joskus katsoin youtubesta videon jossa parturi sheivasi ensin kaljuksi, laittoi sen jälkeen jonkinlaista liimaa päähän ja sitten siihen mittojen mukaan tehdyn peruukin. Siisti lopputulos, ei näyttänyt yhtään peruukilta, mutta ajattelin että saattaa pikkuisen kutista, liimat näytti aika epämukavalta eikä sellaiset hengitä yhtään. :O Perukki pitää myös kiinnittää muistaakseni parin kk välein uudestaan.
Ihmettelen miten joku voi pitää liimaperuukkia, koska se ei hengitä yhtään eikä päänahkaa voi pestä 2-3 kuukauteen!!! :O Siinä ajassa rasvoittuu, kutisee ja muhii aika mukavasti.
Voitaisiin tehdä kokeilu ja leikata minun hiuksia reilu 5 cm latvoista, kiinnittää ne hiusklipsiin ja katsoa miten asettuu. Jos ne saa asettumaan hyvin, voisi sitten ruveta etsimään oman hiuksen värisiä lisäkkeitä. Varmaan 15-20 cm on lyhimmät joita myydään. Niitä voisi lyhentää sopivan mittaisiksi.
Mä olen yhtä lyhyt ja vielä ylipainoinen. Naisia olen kuitenkin saanut aina, osa kun tykkää vähän krouvimmasta käytöksestä.