Olen niin ahdistunut, etten saa edes syötyä
Sodan uhka syynä. En olisi ikinä uskonut tämän osuvan näin syvälle ihon alle. Surettaa ukrainalaisten puolesta, ja että onko Suomi seuraavana :(
Uutisia en yritä edes seurata, lisää ahdistusta, mutta silti koko sotatila pyörii mielessä. Pelottaa, että joku päivä herätään kesken yöunien sireenien huutoon tai pommitukseen.
Kotivaraa ei myöskään ole paljon. Jonkin verran käteistä, autoa menen tankkaamaan huomenna. Mutta paristoilla toimivaa radiota tmv ei ole. Ruokaa riittäisi enintään viikoksi.
Kommentit (43)
Itkunauru-hymiö. Nyt vaan hamstraa säilykkeitä ja vessapaperia.
Ukrainassa oli merkkejä jo aiemminkin
Ei voi mennä töihin kun ahdistaa taas!
Eniten surettaa todella paljon ukrainalaisten puolesta ja niistä siviileistä jotka kuolleet ja haavoittuneet :(
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata stressata. Nauti kaikesta hyvästä mitä sulla on nyt.
Helpommin sanottu kuin tehty
Relax. Ei ne heti tänne Suomeen ole tulossa. Ajankuluksi ja mielen rauhaksi voi sitä tietysti varautua. Kotivara on aina hyvä.
V i t tu mitä aivottomia apinoita suomikin on näköjään pullollaan kun tätäkin ketjua lueskelee.
Aina kannattaa ahdistua varmuuden vuoksi
Tein vasta ensimmäisen keskustelun olotilastani, en ole aiemmin kommentoinut mihinkään ahdistuksestani. Hetkessä yritän elää, mutta nyt tuntuu hankalalta.
Huomenna alkaisi uusi työputki, nyt olin parilla vapaalla. Eiköhän töiden lomassa saa edes hetkeksi ajatukset muualle.
Totta tuo ja pieni lohdutus, että eivät ainakaan heti Suomeen ole hyökkäämässä. Ehtii vähän varautua, jos tilanne muuttuu tulevaisuudessa.
Kannattaa lukea mm Maaret Kallion,
mieli ry jne sivujen päivitykset asiasta.
Ei ahdista. Voin lähteä vaikka heti kokoamaan oman ryhmäni taisteluun.
Tsemppiä! Mulle aamu oli paha, kun heräsi sotauutisiin. Meni jokunen tunti aikaa sulatella tilannetta ja nyt on jo vähän selkeämpi mieli.
Meillä Suomessa pitäisi olla vielä hyvin aikaa varautua, vaikka tottakai toivotaan ja uskotaan ettei sotaa tänne tule. Venäjällä ei ole nyt aikaa eikä resursseja keskittyä meihin. Voi mennä vuosia, että mahdollinen uhka kohdistuu meihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpommin sanottu kuin tehty
On se paljon helpompaa kuin niiden ihmisten elämä, jotka kärsii.
Vierailija kirjoitti:
Maha täynnä pizzzaa...RÖYH!
Mä syön huomenna ravintolassa. Syön kerran viikossa.
Pitkän kaavan mukaan, kiva vetää aina rauhassa.
Ei se soita meillä ole vaan Ukrainassa, käydäähän sitä muuallakin maailmassa vähän väliä.