Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ikinä ole raskaana...

Vierailija
14.07.2015 |

Olen 36-vuotias, ja olen yrittänyt tulla raskaaksi 14-vuotta. Enkä onnistu. Tänään kuitenkin taas yritän, toivottavasti hoidot ovat auttaneet. Toivon, etten taas joudun pettymään, olen yrittänyt ainakin sata kertaa.
Tälläinen samantyyppinen ketju oli täällä jo toisellakin henkilöllä, mutta mulla aika samantyylinen tilanne.

Laitan kyllä kuvaa tuloksesta...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä aika, toivon todella että onnistut!

Vierailija
2/11 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et enää tulekaan tuon ikäisenä raskaaksi. Jotain rajaa nyt taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:34"]Toivottavasti et enää tulekaan tuon ikäisenä raskaaksi. Jotain rajaa nyt taas.
[/quote]

Pysy vaiti, teinariäiti.

Vierailija
4/11 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele positiivisesti, ei kaikkien tarvitse lisääntyä.
"Nykyinen väestönkasvu, lisääntyvä resurssien käyttäminen ja niiden aiheuttamat ympäristöongelmat ovat vakava uhka maapallon luonnontaloudelle."
Lähde: http://fi.m.wikipedia.org/wiki/Liikakansoitus
Alapeukkuja odotellessa?

Vierailija
5/11 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:51"]

Ajattele positiivisesti, ei kaikkien tarvitse lisääntyä. "Nykyinen väestönkasvu, lisääntyvä resurssien käyttäminen ja niiden aiheuttamat ympäristöongelmat ovat vakava uhka maapallon luonnontaloudelle." Lähde: http://fi.m.wikipedia.org/wiki/Liikakansoitus Alapeukkuja odotellessa?

[/quote]

Täydet kompit. Jotenkin mennyt ihan hulluksi tämä touhu kun käydään vuosikymmeniä ja kymppitonnien edestä lapsettomuushoidoissa koska "mähaluunvauvanhetijustnyt". Maailmassa on muutenkin liikaa ihmisiä ja silti jotkut käyvät luonnottomissa alkiotehtailuissa että saisivat sen itsekkään tarpeensa tyydytettyä.

Lapsen teko on vain ja ainoastaan itsekästä, se lapsi ei kärsi jos jää syntymättä mutta voi kärsiä paljonkin jos syntyy pakkomielteisille vanhemmille tähän rumaan maailmaan.

Vierailija
6/11 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut hoitojen ohella muita apuja? Esim. Akupunktio, ravintotottumukset, hivenaineet?

Meillä oli diagnoosina selittämätön lapsettomuus, kun yli 2 vuotta yritimme kolmikymppisinä lasta. Kävimme hoidoissakin tuloksetta. Hoitotauolla päätin yrittää vielä kaikki nettihuuhaat kokeilla ennen seuraavaa hormoonihoitoa. Join omenaviinietikkaa ja greippimehua joka aamu, jätin Kaikki ns.herkut ja roskaruoat/juomat pois, söin parsaa, vehnänalkioöljyä ja ubiqinonia. Ja tietysti muutenkin elin terveellisesti. Vaihdoin myös vähärasvaisen ja rasvattoman tuotteet tavallisiin. Oviksen ja hedelmöittymisen aikaan lipitin punkkua useamman lasin päivässä. En tiedä auttoiko näistä yhtään mikään vai mikä ihme tapahtui, sillä tulin luomusti raskaaksi. En ollut uskoa sitä, sillä suhtauduin kuitenkin huumorilla ja varauksella noihin keinoihin.

Tiedän, etteivät kaikki usko näihin, mutta suosittelen etsimään tietoja ja tarkistamaan asioita. Itse selvitin useilta kansainvälisiltä nettisivuilta esim.tiettyjen hivenaineiden ja ravintoon liittyvien väitteiden perusteita. Tein omat johtopäätökseni niistä. Olen sitä mieltä, että jos jokin ekstrakeino ei aiheuta mitään terveydellisiä riskejä eikä vaikeuta hoitoja, niin kannattaa kokeilla. Jokainen tietysti itse päättää miten toimii.

Tsemppiä! Toivottavasti tärppää!

Vierailija
7/11 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 14:06"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:51"]

Ajattele positiivisesti, ei kaikkien tarvitse lisääntyä. "Nykyinen väestönkasvu, lisääntyvä resurssien käyttäminen ja niiden aiheuttamat ympäristöongelmat ovat vakava uhka maapallon luonnontaloudelle." Lähde: http://fi.m.wikipedia.org/wiki/Liikakansoitus Alapeukkuja odotellessa?

[/quote]

Täydet kompit. Jotenkin mennyt ihan hulluksi tämä touhu kun käydään vuosikymmeniä ja kymppitonnien edestä lapsettomuushoidoissa koska "mähaluunvauvanhetijustnyt". Maailmassa on muutenkin liikaa ihmisiä ja silti jotkut käyvät luonnottomissa alkiotehtailuissa että saisivat sen itsekkään tarpeensa tyydytettyä.

Lapsen teko on vain ja ainoastaan itsekästä, se lapsi ei kärsi jos jää syntymättä mutta voi kärsiä paljonkin jos syntyy pakkomielteisille vanhemmille tähän rumaan maailmaan.
[/quote]

Se on huvittavaa, miten totuus ohitetaan (tai sitä ei haluta hyväksyä) juurikin aiemmassa viestissä mainitulla tavalla (alapeukuista huomaa). Kaikki kun ajattelee näin, että kyllä minulle se lapsi kuuluu, niin ei kauaa mee että pallo on täynnä. Ironisinta tässä on ehkä se, että me emme tule vielä tästä ongelmasta varsinaisesti kärsimään, vaan juurikin ne lapset ja niiden lapset sitten aikanaan. :D

Vierailija
8/11 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:34"]

Toivottavasti et enää tulekaan tuon ikäisenä raskaaksi. Jotain rajaa nyt taas.

[/quote]

heh heh,,,oletko idiootti vai muten vain vajaaälyinen,,lapsetomus on asia eri mutta iällä e ole niin paljon merkitystä..

t. 36v esikoistaan odottava rv18+3...yritystä luomuna tasan 3kk kun tärppäsi, säälin sinunlaisiasi vähä älyisiä...

Vierailija
9/11 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrität tänään ja olet yrittänyt sata kertaa? Toivot että hoidot on auttaneet. Mitkä hoidot? Käytät ihme termejä. Paska provo.

Vierailija
10/11 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 vuotta oot yrittänyt mutta noin sata kertaa? Häh? 14 x12=168 oot sit kuitenkin jättäny 68 kuukautena yrittämättä? Eli et ole yrittänyt 14 vuotta.

Vierailija
11/11 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista ! Jokin sairaus ilmeisesti estää ! Onko tutkittu ja ns. Kaikki kivet käännetty ? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän