Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumman vihkisormuksen valitsen?

Vierailija
14.07.2015 |

Elikäs voisitteko auttaa minua ja kertoa kumpi sormus tämän kihlasormuksen pariksi: 1 vai 2?
.
Sormus 1. http://aijaa.com/t0endw
.
Sormus 2. http://aijaa.com/CM2lMU
.
Minulla tällainen sormus. http://aijaa.com/kd9EII
.
Teistä olisi apua! :) Ap / Mirane

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 näyttäisi sopivan paremmin jo olemassa olevan kanssa. Ottaisin sormuksen jossa on samanlainen hionta kivissä kuin entisessäkin. 1 hionnat oli ihan erilaisia.

Vierailija
22/40 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 13:08"]

Noi on tosi prameita molemmat. Toivottavasti tyylisi ei ole farkut ja huppari, koska silloin noi näyttää vähän hölmöiltä sun sormessa. Noista kahdesta jälkimmäinen on vähän hillitympi. 

[/quote]

No eikä näytä. Kauniit sormukset sopivat minkä tahansa asun kanssa. :)

Itse kannatan vaihtoehto 2:sta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kysyä teiltä miks te olette aina niin kateellisia ???? kattokaa peiliin ja sulkekaa suunne kateelliset. Ap! Mä valitsisin kakkosen. Se näyttäis varmasti hienolta sun kihlasi vieressä.

Vierailija
24/40 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 13:11"]

Paljonko itse maksat sormuksestasi? Vai miehen lompakolla loisit?

[/quote]

Lassukkaa vituttaa, että joku nainen saa nätin vihkisormuksen.

Vierailija
25/40 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 13:16"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 13:15"]No siis kaikkihan nuo 3 ovat todella mauttomia/tyylittömiä/rumia. Ihan liian paljon kaikissa kiviä, jotka tekee ne halvan näköisiksi, feikeiksi, vaikka ei taida olla. Mutta, jos nyt pitää valita jo olemassa olevan mauttoman/tyylittömän/ruman sormuksen pariksi toinen noista, mutta vähemmän mauton/ruma, niin se on tuo 2.
[/quote]

Ahaa. Noh kiitos kuitenkin mielipiteestäsi. Itse tykkään kummastakin, ei kai se mitään haittaa ja ei se kait sinulta ole pois? :) Ap
[/quote]
Ei ole multa pois, vaan vastasin kysymykseesi. Ajattelin vain, että ehkä haluaisit rehellisen mielipiteen, eikä näitä nuoleskelu kommentteja, mutta et nähtävästi sittenkään. Ja jotenkin ajattelen näin naisena, että on kiva näyttää tyylikkäältä/kauniilta, ei halvalta/homssuiselta, mutta jos sulle tuo wt-tyyli sopii (ei hinnan puolesta tietenkään, vaan sormusten ulkonäkö), niin mikäs siinä. ;)

Vierailija
26/40 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa harvinaisen rumia kaikki. maksaako isä vai mies? Vai me? Ootko sossupummi? Minun rahoilla et osta ainakaan. Vielä kerran RUMIA KUMMATKIN.

Vierailija
27/40 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 13:22"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 13:16"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 13:15"]No siis kaikkihan nuo 3 ovat todella mauttomia/tyylittömiä/rumia. Ihan liian paljon kaikissa kiviä, jotka tekee ne halvan näköisiksi, feikeiksi, vaikka ei taida olla. Mutta, jos nyt pitää valita jo olemassa olevan mauttoman/tyylittömän/ruman sormuksen pariksi toinen noista, mutta vähemmän mauton/ruma, niin se on tuo 2.
[/quote]

Ahaa. Noh kiitos kuitenkin mielipiteestäsi. Itse tykkään kummastakin, ei kai se mitään haittaa ja ei se kait sinulta ole pois? :) Ap
[/quote]
Ei ole multa pois, vaan vastasin kysymykseesi. Ajattelin vain, että ehkä haluaisit rehellisen mielipiteen, eikä näitä nuoleskelu kommentteja, mutta et nähtävästi sittenkään. Ja jotenkin ajattelen näin naisena, että on kiva näyttää tyylikkäältä/kauniilta, ei halvalta/homssuiselta, mutta jos sulle tuo wt-tyyli sopii (ei hinnan puolesta tietenkään, vaan sormusten ulkonäkö), niin mikäs siinä. ;)
[/quote]

WT? :D joku taitaa olla kateellinen.... voi sua

Vierailija
28/40 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 13:22"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 13:16"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 13:15"]No siis kaikkihan nuo 3 ovat todella mauttomia/tyylittömiä/rumia. Ihan liian paljon kaikissa kiviä, jotka tekee ne halvan näköisiksi, feikeiksi, vaikka ei taida olla. Mutta, jos nyt pitää valita jo olemassa olevan mauttoman/tyylittömän/ruman sormuksen pariksi toinen noista, mutta vähemmän mauton/ruma, niin se on tuo 2.
[/quote]

[/quote]
[/quote]

Ok. Kiitos _rehellisestä_ mielipiteestäsi. :) Ap

Vierailija
29/40 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 13:22"]Onpa harvinaisen rumia kaikki. maksaako isä vai mies? Vai me? Ootko sossupummi? Minun rahoilla et osta ainakaan. Vielä kerran RUMIA KUMMATKIN.
[/quote]

Noh mielipiteitä on monia. :) Kerroin jo, etten osta sitä itse ja ei, en ole "sossupummi". Ap

Vierailija
30/40 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakin kakkonen paljon parempi ettei kahta tollasta ulkonevaa timanttia kuitenkaan : ) Ihania sormuksia!

Vierailija
31/40 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sano et tää naisillekaan helppoo olis.

Vierailija
32/40 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmonen kaunein sinänsä.

Kakkonen parempi kuin ykkönen, kiltimmät pyöreät muodot sopivat paremmin kihlan kanssa, jossa myös pyöreät kanavaistutetut kivet.

Onnea! (♡˙︶˙♡)

Vierailija
33/40 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 13:03"]Elikäs voisitteko auttaa minua ja kertoa kumpi sormus tämän kihlasormuksen pariksi: 1 vai 2?
.
Sormus 1. http://aijaa.com/t0endw
.
Sormus 2. http://aijaa.com/CM2lMU
.
Minulla tällainen sormus. http://aijaa.com/kd9EII
.
Teistä olisi apua! :) Ap / Mirane
[/quote]
Oli kumpi vaan niin melko kumman valitsit.

Vierailija
34/40 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kokoiset kivet tulee?

Vierailija
35/40 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
36/40 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista ehdottomasti kakkonen. Ykkössormuksen kanssa yhdistelmästä tulisi sekavan näköinen, kun olisi niin paljon timantteja erilaisilla hionnoilla ja istutuksilla.

Vierailija
37/40 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, 2 on kauniimpi ja sopii kihlaan paremmin. Musta toi eka oli vähän raskas, jotenkin romuluinen :D

Mutta mulla onkin tosi simppeli maku, vihkisormukseni tulee luultavasti muistuttamaan enemmänkin kihlasormustasi :)

Vierailija
38/40 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 13:07"]Kakkonen. Kumpikin on kauniita ja sopii kihlasormukseen. Mietin vain tuossa ykkösessä että se timantti tulee aika korkealle ja voi olla epäkäytännöllinen (tarttuu kiinni vaatteisiin ja mihin tahansa muuhun, voi siitä jonkun haavankin saada aikaan.)
[/quote]
Samaa olin tulossa sanomaan! :)

Vierailija
39/40 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen olisi parempi, koska vähemmän ulkoneva.
.
Itse valitsin melko sileän sormuksen, jossa kivet ovat syvälle upotettuja.

Vierailija
40/40 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 13:21"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 13:11"]

Paljonko itse maksat sormuksestasi? Vai miehen lompakolla loisit?

[/quote]

Lassukkaa vituttaa, että joku nainen saa nätin vihkisormuksen.

[/quote]

Säkin olet siis lompakkoloinen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan