Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ette voi pitää taaperoita kärryssä kauppareissulla

Vierailija
14.07.2015 |

tai edes vartioida ja ohjata niiden liikkeitä. Nimimerkillä meinasin kauppareissulla ajaa 20 kertaa sen samaisen taaperon yli koko ajan tarvitsi löydä jarrut päälle, kun se olikin taas siinä edes. Mitä tekivät äiti ja isä tönöttivät vain hylly väleissä katsomatta yhtään mitä se pikku Maija teki. T: Itsekin taaperon äiti.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kun muiden velvollisuus on väistää ja olla tietoinen koko ajan, missä meidän Kaisa-Jaakkima on, senkin lapsivihaaja.

Vierailija
2/21 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun taaperoni ei pysy kärryissä. Kiipeää pois. Rattaissa sama juttu. Ja kärryjä ja rattaita on vaikea samaan aikaan työntää yksin. Tietysti jos kaksi aikuista niin näin yksinhuoltajana ihmettelen miksei toinen voi jäädä kotiin lapsen kanssa tai vaikka kaupan ulkopuolella kekaimään jotain tekemistä. Ei ruokakauppa mikään lapsen paikka ole. Lapsi ei saa siitä mitään, harvemmin aikuinenkaan. Itse joudun ottamaan lapset kauppaan mukaan mutta jos voisin valita kävisin vain yksin kaupassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 12:28"]Minun taaperoni ei pysy kärryissä. Kiipeää pois. Rattaissa sama juttu. Ja kärryjä ja rattaita on vaikea samaan aikaan työntää yksin. Tietysti jos kaksi aikuista niin näin yksinhuoltajana ihmettelen miksei toinen voi jäädä kotiin lapsen kanssa tai vaikka kaupan ulkopuolella kekaimään jotain tekemistä. Ei ruokakauppa mikään lapsen paikka ole. Lapsi ei saa siitä mitään, harvemmin aikuinenkaan. Itse joudun ottamaan lapset kauppaan mukaan mutta jos voisin valita kävisin vain yksin kaupassa.
[/quote]

Kuinka niin ei pysy?

Vierailija
4/21 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi rattaissa valjaissa ja kori tavaroille. Tämä oli oma ratkaisuni. Ja minulla oli irtovaljaat, joilla lapsen sai syöttötuoliin ja muuallakin kiinni. Onneksi liikkuvasta lapsesta kasvoi rauhallinen urheilija. Ja tietysti lapsi saa olla mukana kaupassa. Luultavasti mitä useammin on mukana, niin sen fiksummin ne siellä osaa käyttäytyä. 

Vierailija
5/21 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jätä taaperon kotiin kauppareissun ajaksi, hermo ei vaan kestä sitä kinuamista ja kiukuttelua saa hävetä silmät päästä tota mulattia.

Vierailija
6/21 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 12:29"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 12:28"]Minun taaperoni ei pysy kärryissä. Kiipeää pois. Rattaissa sama juttu. Ja kärryjä ja rattaita on vaikea samaan aikaan työntää yksin. Tietysti jos kaksi aikuista niin näin yksinhuoltajana ihmettelen miksei toinen voi jäädä kotiin lapsen kanssa tai vaikka kaupan ulkopuolella kekaimään jotain tekemistä. Ei ruokakauppa mikään lapsen paikka ole. Lapsi ei saa siitä mitään, harvemmin aikuinenkaan. Itse joudun ottamaan lapset kauppaan mukaan mutta jos voisin valita kävisin vain yksin kaupassa. [/quote] Kuinka niin ei pysy?

[/quote]

En ole tuo vastaaja, mutta veikkaisin, että kiipii pois. Että siten niin.

Vierailija
7/21 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän muksu pysyy ainakin ihan hyvin autokärryssä melkein aina. Jos ei, pidän kyllä huolen, ettei juoksentele ympäriinsä. Mutta yleensä on mies kyllä mukana kaupassa... Kannattaa kokeilla autokärryä jos ei ole vielä kokeillut.

Vierailija
8/21 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä nämä kyseiset "taaperot" ovat? 1v?

Vierailija
9/21 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 12:44"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 12:29"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 12:28"]Minun taaperoni ei pysy kärryissä. Kiipeää pois. Rattaissa sama juttu. Ja kärryjä ja rattaita on vaikea samaan aikaan työntää yksin. Tietysti jos kaksi aikuista niin näin yksinhuoltajana ihmettelen miksei toinen voi jäädä kotiin lapsen kanssa tai vaikka kaupan ulkopuolella kekaimään jotain tekemistä. Ei ruokakauppa mikään lapsen paikka ole. Lapsi ei saa siitä mitään, harvemmin aikuinenkaan. Itse joudun ottamaan lapset kauppaan mukaan mutta jos voisin valita kävisin vain yksin kaupassa. [/quote] Kuinka niin ei pysy?

[/quote]

[/quote]

No sitten työnnetään taapeeon pylly takaisin penkkiin niin, että se oppii siinä pysymään. Jos se pääse pois ei se koskaan myöskään opi siinä olemaan.

Vierailija
10/21 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 12:44"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 12:29"]

[/quote]

[/quote]

Nykyään kaikissa rattaissa on valjaat, ja niitä on lupa käyttää...

Vierailija
11/21 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 12:47"]Minkä ikäisiä nämä kyseiset "taaperot" ovat? 1v?
[/quote]

1,5-2,5

Vierailija
12/21 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 12:48"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 12:44"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 12:29"] [quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 12:28"]Minun taaperoni ei pysy kärryissä. Kiipeää pois. Rattaissa sama juttu. Ja kärryjä ja rattaita on vaikea samaan aikaan työntää yksin. Tietysti jos kaksi aikuista niin näin yksinhuoltajana ihmettelen miksei toinen voi jäädä kotiin lapsen kanssa tai vaikka kaupan ulkopuolella kekaimään jotain tekemistä. Ei ruokakauppa mikään lapsen paikka ole. Lapsi ei saa siitä mitään, harvemmin aikuinenkaan. Itse joudun ottamaan lapset kauppaan mukaan mutta jos voisin valita kävisin vain yksin kaupassa. [/quote] Kuinka niin ei pysy? [/quote] En ole tuo vastaaja, mutta veikkaisin, että kiipii pois. Että siten niin. [/quote] No sitten työnnetään taapeeon pylly takaisin penkkiin niin, että se oppii siinä pysymään. Jos se pääse pois ei se koskaan myöskään opi siinä olemaan.

[/quote]

Missäs vaiheessa ne ostokset sitten tehdään, kun koko aika menee ähertäessä sen huutavan taaperon kanssa?

Vierailija
13/21 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 12:48"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 12:44"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 12:29"] [quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 12:28"]Minun taaperoni ei pysy kärryissä. Kiipeää pois. Rattaissa sama juttu. Ja kärryjä ja rattaita on vaikea samaan aikaan työntää yksin. Tietysti jos kaksi aikuista niin näin yksinhuoltajana ihmettelen miksei toinen voi jäädä kotiin lapsen kanssa tai vaikka kaupan ulkopuolella kekaimään jotain tekemistä. Ei ruokakauppa mikään lapsen paikka ole. Lapsi ei saa siitä mitään, harvemmin aikuinenkaan. Itse joudun ottamaan lapset kauppaan mukaan mutta jos voisin valita kävisin vain yksin kaupassa. [/quote] Kuinka niin ei pysy? [/quote] En ole tuo vastaaja, mutta veikkaisin, että kiipii pois. Että siten niin. [/quote] Nykyään kaikissa rattaissa on valjaat, ja niitä on lupa käyttää...

[/quote]

No rattaissa varmaan onkin, mutta kaupan kärryissä taas ei ole. Eikös tämä ketju käsitellytkin kaupassa asioimista?

Vierailija
14/21 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

35v saa itku potku raivareita kun ei saa viikolla olutta.

Vierailija
15/21 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 12:49"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 12:47"]Minkä ikäisiä nämä kyseiset "taaperot" ovat? 1v?
[/quote]

1,5-2,5
[/quote]
Ok. Kerran olen nähnyt huutavan lapsen alepassa, juoksevaa en koskaan kaupassa. Melkein siis tuntematon ilmiö, niin piti ihan kysyä.

Vierailija
16/21 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yhteiskunnan tulee auttaa. 

Vierailija
17/21 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös lapsissa ole käyttöohjetta kääntöpuolella. Jos ei niin persujen syytä sekin, tai ainakin Soinin.

T. Sukupuolentutkimuksen Maisteri

Vierailija
18/21 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 12:49"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 12:48"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 12:44"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 12:29"] [quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 12:28"]Minun taaperoni ei pysy kärryissä. Kiipeää pois. Rattaissa sama juttu. Ja kärryjä ja rattaita on vaikea samaan aikaan työntää yksin. Tietysti jos kaksi aikuista niin näin yksinhuoltajana ihmettelen miksei toinen voi jäädä kotiin lapsen kanssa tai vaikka kaupan ulkopuolella kekaimään jotain tekemistä. Ei ruokakauppa mikään lapsen paikka ole. Lapsi ei saa siitä mitään, harvemmin aikuinenkaan. Itse joudun ottamaan lapset kauppaan mukaan mutta jos voisin valita kävisin vain yksin kaupassa. [/quote] Kuinka niin ei pysy? [/quote] En ole tuo vastaaja, mutta veikkaisin, että kiipii pois. Että siten niin. [/quote] No sitten työnnetään taapeeon pylly takaisin penkkiin niin, että se oppii siinä pysymään. Jos se pääse pois ei se koskaan myöskään opi siinä olemaan.

[/quote]

Missäs vaiheessa ne ostokset sitten tehdään, kun koko aika menee ähertäessä sen huutavan taaperon kanssa?
[/quote]

Kun pari kertaa ei anna periksi niin kyllä se siitä. Kai ostat sille kaikki minkä vieressä se alkaa huutaa, ettei koko aika mene siihenkin?

Vierailija
19/21 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 12:54"]

Eikös lapsissa ole käyttöohjetta kääntöpuolella. Jos ei niin persujen syytä sekin, tai ainakin Soinin.

T. Sukupuolentutkimuksen Maisteri

[/quote]

Perustakaa fanaatikkopersut omat ketjut idoleidennne nimen hokemiseen, kiitos. Aikuiset puhuvat oikeista asioista näissä muissa ketjuissa.

Vierailija
20/21 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 12:55"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 12:49"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 12:48"] [quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 12:44"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 12:29"] [quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 12:28"]Minun taaperoni ei pysy kärryissä. Kiipeää pois. Rattaissa sama juttu. Ja kärryjä ja rattaita on vaikea samaan aikaan työntää yksin. Tietysti jos kaksi aikuista niin näin yksinhuoltajana ihmettelen miksei toinen voi jäädä kotiin lapsen kanssa tai vaikka kaupan ulkopuolella kekaimään jotain tekemistä. Ei ruokakauppa mikään lapsen paikka ole. Lapsi ei saa siitä mitään, harvemmin aikuinenkaan. Itse joudun ottamaan lapset kauppaan mukaan mutta jos voisin valita kävisin vain yksin kaupassa. [/quote] Kuinka niin ei pysy? [/quote] En ole tuo vastaaja, mutta veikkaisin, että kiipii pois. Että siten niin. [/quote] No sitten työnnetään taapeeon pylly takaisin penkkiin niin, että se oppii siinä pysymään. Jos se pääse pois ei se koskaan myöskään opi siinä olemaan. [/quote] Missäs vaiheessa ne ostokset sitten tehdään, kun koko aika menee ähertäessä sen huutavan taaperon kanssa? [/quote] Kun pari kertaa ei anna periksi niin kyllä se siitä. Kai ostat sille kaikki minkä vieressä se alkaa huutaa, ettei koko aika mene siihenkin?

[/quote]

Ai meinaat, ett tuommoinen vähän yli vuoden ikäinen kovastikin pyytelee tavaroita kaupasta? Mä olen ottanut sen taktiikan, että valitsen ne taistelut. En siis periaatteesta ala vääntää kaikista asioista, joista vääntää voi, vaan jos joku asiaa toimii lapsen haluamalla tavalla (esim. käveleminen kaupassa), niin sitten tehdään niin. Eri asia sitten vaaran paikat ja syystä kiellettävät asiat. Lapset on eri luonteisia. Siinä missä esikoisella ei koskaan ole käytetty mitään valjaita ym. missään, kuopus on ollut jo monen kuukauden ajan koko ajan menossa joka suuntaan. Ei sellaiseen auta se, että vain väkisin runttaa lapsen takaisin, ei se siitä opi, huutaa vain. Tämä on vain yksi vaihe elämässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan