Mies aina vain kovakouraisempi..
Olen seurustellut miehen kanssa pian 2 vuotta, tarkoitus olisi muuttaa pian yhteen. Mies on aina ollut tosi fyysinen. Heti alku aikoina oli kiinni iholla, piti kädestä, halaili, puristi kevyesti pepusta. Myöhemmin alkoi läpsimään pyllylle, joskus ihan kunnon läimäys. Saattaa myös halata niin, etten pääse irti vaikka sanon ja pyydän päästämään. Nyt on viime aikoina tarrannut käteen kiinni vihaisena ja työntänyt seinää vasten. Mustelmat jäi. Pari kertaa myös töninyt tieltä pois..Hellimisetkin on muuttunut lähinnä kourimiseksi/puristeluksi ja joskus ne oikeasti sattuu.
Olen sanonut tästä miehelle. Aina sanoo että joojoo sori ja että ei voi pitää itseään irti musta, kuulemma "liian ihana". Kokoajan myös sanoo rakastavansa ja osoittaa huomiota.. Muyten siis aivan ihana, mutta kovakouraisuus pelottaa.Musta tää menee jo yli ja mietin, voiko otteet koventua myöhemmin ihan väkivallaksi? Mies on niin paljon isompi, etten fyysisesti mahtaisi mitään.
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 10:14"]Jos poikakaverisi on ulkomaalainen, niin kuuluu heidän kulttuuriinsa. Jos Suomalainen niin vaikuttaa jotenkin oudolta.
[/quote]
Ai koko muussa maailmassa väkivalta kuuluu kulttuuriin, paitsi Suomessa..? Olipa taas päivän yleistys. Ruotsalaiset, amerikkalaiset, tansanialaiset, perulaiset, kaikkien kulttuuriin kuuluu väkivalta. :D no ookoo, mitä muuta voi av:lta odottaa.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 11:19"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 10:14"]Jos poikakaverisi on ulkomaalainen, niin kuuluu heidän kulttuuriinsa. Jos Suomalainen niin vaikuttaa jotenkin oudolta.
[/quote]
Ai koko muussa maailmassa väkivalta kuuluu kulttuuriin, paitsi Suomessa..? Olipa taas päivän yleistys. Ruotsalaiset, amerikkalaiset, tansanialaiset, perulaiset, kaikkien kulttuuriin kuuluu väkivalta. :D no ookoo, mitä muuta voi av:lta odottaa.
[/quote]
Varsinkin kun suomessa nimenomaan on paljon perheväkivaltaa.
22 - kuulostaa liiankin tutulta! Miehellä on noita outoja seksifantasioitakin. Joita pitäisi olla toteuttamassa aina. Alistusta, rajujakin juttuja. En pian ihmettele, vaikka olisi sama mies.
-ap
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 11:46"]
22 - kuulostaa liiankin tutulta! Miehellä on noita outoja seksifantasioitakin. Joita pitäisi olla toteuttamassa aina. Alistusta, rajujakin juttuja. En pian ihmettele, vaikka olisi sama mies. -ap
[/quote]
Ei sentään ole sama mies, tämä tyyppi oli jo tuolloin viisikymppinen. Exiä hänellä kyllä riittää, kun naisia tuli ja meni.
Minä luulin löytäneeni ihanan miehen enkä alkuun ollenkaan huomannut miehen testailevan ja venyttelevän minun rajojani. Taisin pettää omaa järkeänikin ihan tietoisesti. Sinä olet siinä mielessä "hyvässä" tilanteessa, että olet jo ruvennut epäilemään ja pelkäämään.
Tuo minun kultani käytti hyvin näppärästi minun ihanuuttani tekosyynä omien tarkoitusperiensä hakemiseen, ja jollei onnistunut, vaihtoi menetelmänsä syyllistämiseen. Pikkujuttu seurasi toistaan. Jälkiviisaasti voin sanoa olleeni vähän kuin koirakoulussa, joskus kirjaimellisestikin. Kannattaa tarkkailla.
22
Mies pitää ap:ta kynnysmattona. Kannattaa lähteä suhteesta ennen kuin käy pahemmin.
Eroa nyt. Ihan oikeasti. Älä jää katsomaan mihin johtaa. Sinä et pysty tilannetta muuttamaan, et omalla käytökselläsi, et juttelemalla, et järkeen vetoamalla. Nyt on helpompi erota kuin alistettuna ja väkivaltaan tottuneena vuosien päästä.
Mies voi olla ihana ja suhde muuten kunnossa, mutta tämä tulee pilaamaan kaiken. Seksin, läheisyyden ja rakkauden. Usko minua, olen kokenut pitkän suhteen tuollaisen miehen kanssa. Välillä parempaa, välillä ihanaa, välillä sain pahoja traumoja, joita puran vielä vuosienkin jälkeen terapeutilla.
Menee liian pitkälle minustakin, vaikka olen mies. Rajut otteet ja kouriminen ovat joskus tosi mukavia naiselle. Mutta ei ahdistuksen tuottaminen, se menee raiskauksen puolelle.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 10:36"]
Punaiset jäljet jää usein, joskus käsivarsiin mustelmia. Toisaalta mulla on herkkä iho ja jälkiä jää nopeasti. Olen sanonut miehelle asiasta monesti. Ensin vastaus on joojoo ja saattaa lässyttää et "voii kultsiinko sattuu, no höhhelis". Jos oikein ponnekkaasti vaadin, lopettaa ehkä päiväksi. Joskus mua hävettää kun on vieraita kylässä, mies saattaa vetää syliin mut istumaan ja alkaa vaikka hieromaan niskoja. Yritän siitä sitten jotenkin kepeästi nousta, jatkaa seurustelua. Mies on kyllä aina ollut mustasukkainen ja omistushaluinen. Toisaalta myös todella rakastava ja huomioi arjessakin monella tapaa. Muuten suhde on siis hyvä. Niin ja kyseessä suomalainen, n. 30-vuotias mies.
[/quote]
Älä muuta yhteen! Ei kuulosta hyvälle! Huomaatko, jo nyt otat vastuuta miehen käytöksestä itsellesi ja selittelet itsellesi liian kovakouraisen koskettamisen jälkiä. Mustasukkaisuus ja omistamishaluisuus ja tuollainen kovakouraisuus muuttuu yhdessä silmänräpäyksessä raaemmaksi väkivallaksi - yleensä vasta sitten, kun saman katon alla asutaan/on yhteinen lapsi/naimisissa. Normaalissa kahden tasavertaisen ja tasapainoisen aikuisen suhteeseen ei kuulu kuvailemasi käytös.
Miksi tuollaiset miehet eivät tajua hankkia naista, joka nauttii tuollaisesta? Tosin aloituksesta ei saa ihan täyttä käsitystä siitä, että onko tuo roolileikkiä vai onko mies oikeasti uhkaava. Varmaan on, koska ap kokee asian niin.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 11:13"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 11:05"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 11:00"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 10:57"]
Kyllä hälytyskellojen pitäisi soida jos mies tarraa kiinni vihaisena! Tuo on pelkkää alistamista, ei tiedä hyvää.
[/quote]
Hiljaa ja alistu huora! Tykkäät kummiskin! LÄPS LÄPS LÄPS LÄPS
[/quote]
Itse salaa toivot isoa rekkamiehen moloa suoraan rectumiin. Aih ja oih. :)
[/quote]
No kyllä mua saa panna kuka tahansa samalla kun alistan sua ;D
[/quote]
arvasin...