Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies aina vain kovakouraisempi..

Vierailija
14.07.2015 |

Olen seurustellut miehen kanssa pian 2 vuotta, tarkoitus olisi muuttaa pian yhteen. Mies on aina ollut tosi fyysinen. Heti alku aikoina oli kiinni iholla, piti kädestä, halaili, puristi kevyesti pepusta. Myöhemmin alkoi läpsimään pyllylle, joskus ihan kunnon läimäys. Saattaa myös halata niin, etten pääse irti vaikka sanon ja pyydän päästämään. Nyt on viime aikoina tarrannut käteen kiinni vihaisena ja työntänyt seinää vasten. Mustelmat jäi. Pari kertaa myös töninyt tieltä pois..Hellimisetkin on muuttunut lähinnä kourimiseksi/puristeluksi ja joskus ne oikeasti sattuu.

Olen sanonut tästä miehelle. Aina sanoo että joojoo sori ja että ei voi pitää itseään irti musta, kuulemma "liian ihana". Kokoajan myös sanoo rakastavansa ja osoittaa huomiota.. Muyten siis aivan ihana, mutta kovakouraisuus pelottaa.Musta tää menee jo yli ja mietin, voiko otteet koventua myöhemmin ihan väkivallaksi? Mies on niin paljon isompi, etten fyysisesti mahtaisi mitään.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP

Vierailija
2/30 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt taas ollaan jännän äärellä. Voisikohan?! Tuo on jo väkivaltaa, jos se tuntuu sinusta epämiellyttävältä ja sinua pelottaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pöydän ääreen juttelemaan ja nopeasti. Noin ei voi jatkua. Mies tietää tasan mitä ja miten tekee, kovakouraisuus, lähes väkivaltaisuus ja kiinni pitäminen ei ole missään tapauksessa normaalia toimintaa vaikka se miten selitettäisiin. Vaikka mies olisi fyysisesti vahvempi, niin sinä voit olla henkisesti vahvempi ja tätä vahvuutta mies nyt varmaan yrittää suitsia ja saada sinut taltutettua myös henkisesti. Nyt puhallat pelin poikki ihan kokonaan ja mikään ei jatku ennen kuin asiat ovat muuttuneet. Jos mies ei muka tajua sinua, on se helppo todeta typeryydeksi ja voit olla varma, että mikään ei muutu paremmaksi kuin ehkä hetkellisesti.

Tuleeko sinulle jo jälkiä miehen vääntämisestä? Punaiset jäljet tai jotakin muuta? Kaikista vaan kuvaa ja miehelle näyttö. Sinuna kyllä olisin varovainen, ei tuo ole leikkiä, vaan omistushalua, sairasta sellaista. Juttele ja älä tyydy vähään, vaan sano, että tässä on nyt joko tai -tilanne ja sinä sen luonnollisesti päätät, mutta miehen toiminta on nyt pääasiassa.

Vierailija
4/30 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 10:08"]

Olen seurustellut miehen kanssa pian 2 vuotta, tarkoitus olisi muuttaa pian yhteen. Mies on aina ollut tosi fyysinen. Heti alku aikoina oli kiinni iholla, piti kädestä, halaili, puristi kevyesti pepusta. Myöhemmin alkoi läpsimään pyllylle, joskus ihan kunnon läimäys. Saattaa myös halata niin, etten pääse irti vaikka sanon ja pyydän päästämään. Nyt on viime aikoina tarrannut käteen kiinni vihaisena ja työntänyt seinää vasten. Mustelmat jäi. Pari kertaa myös töninyt tieltä pois..Hellimisetkin on muuttunut lähinnä kourimiseksi/puristeluksi ja joskus ne oikeasti sattuu. Olen sanonut tästä miehelle. Aina sanoo että joojoo sori ja että ei voi pitää itseään irti musta, kuulemma "liian ihana". Kokoajan myös sanoo rakastavansa ja osoittaa huomiota.. Muyten siis aivan ihana, mutta kovakouraisuus pelottaa.Musta tää menee jo yli ja mietin, voiko otteet koventua myöhemmin ihan väkivallaksi? Mies on niin paljon isompi, etten fyysisesti mahtaisi mitään.

[/quote] Munkin mies läpsii mua pyllylle, mutta EI kouri kipeästi, ei puristele kipeästi, ei töni, ei työnnä seinää vasten, ei tuota mustelmia. Etkö huomaa, että alistaminen ja väkivalta ja satuttaminen on jo alkanut? Kovakouraisuus pelottaa sinua ihan syystäkin, eikä se tule jäämään siihen.

Väkivalta alkaa joskus näin, joskus tulee suoraan turpiin, joskus "vähän" kuristetaan. Mutta väkivaltaa yhtä kaikki. Mies on sairas, eikä muutu mukavaksi, lähde. ÄLÄ muuta yhteen. Se ei muuta asioita paremmaksi.

Vierailija
5/30 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaiset jäljet jää usein, joskus käsivarsiin mustelmia. Toisaalta mulla on herkkä iho ja jälkiä jää nopeasti. Olen sanonut miehelle asiasta monesti. Ensin vastaus on joojoo ja saattaa lässyttää et "voii kultsiinko sattuu, no höhhelis". Jos oikein ponnekkaasti vaadin, lopettaa ehkä päiväksi. Joskus mua hävettää kun on vieraita kylässä, mies saattaa vetää syliin mut istumaan ja alkaa vaikka hieromaan niskoja. Yritän siitä sitten jotenkin kepeästi nousta, jatkaa seurustelua.

Mies on kyllä aina ollut mustasukkainen ja omistushaluinen. Toisaalta myös todella rakastava ja huomioi arjessakin monella tapaa. Muuten suhde on siis hyvä. Niin ja kyseessä suomalainen, n. 30-vuotias mies.

Vierailija
6/30 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 on ap!

Vierailija
7/30 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kokeilee valtaansa ja rajojaan. Saat sut pikkuhiljaa alistumaan aina vaan kovempiin otteisiin rakkauden varjolla. Ei toisen satuttaminen ole rakkautta. Väkivalta on hiipimässä teidän suhteeseen. Mä en keskustelisi asiasta ollenkaan, vaan jättäisin tollasen miehen. Tai sitten seuraavan kerran kun käyttää rajuja otteita, potkaisisin munille.

Vierailija
8/30 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei ole dementikko, niin hän kyllä muistaa että olet sanonut hänen satuttavan sinua. Hän ei vaan välitä. Miksi olet ihmisen kanssa joka satuttaa sinua tarkoituksella? Ihan sama mitä se äijä selittää - hän satuttaa sinua tarkoituksella, muista se!

Vierailija
9/30 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 10:36"]

Punaiset jäljet jää usein, joskus käsivarsiin mustelmia. Toisaalta mulla on herkkä iho ja jälkiä jää nopeasti. Olen sanonut miehelle asiasta monesti. Ensin vastaus on joojoo ja saattaa lässyttää et "voii kultsiinko sattuu, no höhhelis". Jos oikein ponnekkaasti vaadin, lopettaa ehkä päiväksi. Joskus mua hävettää kun on vieraita kylässä, mies saattaa vetää syliin mut istumaan ja alkaa vaikka hieromaan niskoja. Yritän siitä sitten jotenkin kepeästi nousta, jatkaa seurustelua. Mies on kyllä aina ollut mustasukkainen ja omistushaluinen. Toisaalta myös todella rakastava ja huomioi arjessakin monella tapaa. Muuten suhde on siis hyvä. Niin ja kyseessä suomalainen, n. 30-vuotias mies.

[/quote]

Hyvä suhde onkin sellainen, jossa pelottaa ja on väkivaltaa. Onko mies sinulle joku välttämätön asuste, joka sinulla on oltava?! Mistä näitä idootteja oikein riittää, jotka mieheltä tälläisen käytöksen mahdollisistaa. 

Vierailija
10/30 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta terveeltä. Sinuna kääntäsin kannat toiseen suuntaan ja pian. Kukaan ei satuta toista tarkottamatta, kyllä aikuinen ihminen osaa rajoittaa voimankäytön koskiesaan toiseen. Jokin ei ole kunnossa tuolla miehellä. Aiemmilla naisystävillä saattas olla aika mielenkiintoista kerrottavaa. Eroon ja pian.

Vierailija
11/30 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 10:24"]

Mies pöydän ääreen juttelemaan ja nopeasti. Noin ei voi jatkua. Mies tietää tasan mitä ja miten tekee, kovakouraisuus, lähes väkivaltaisuus ja kiinni pitäminen ei ole missään tapauksessa normaalia toimintaa vaikka se miten selitettäisiin. Vaikka mies olisi fyysisesti vahvempi, niin sinä voit olla henkisesti vahvempi ja tätä vahvuutta mies nyt varmaan yrittää suitsia ja saada sinut taltutettua myös henkisesti. Nyt puhallat pelin poikki ihan kokonaan ja mikään ei jatku ennen kuin asiat ovat muuttuneet. Jos mies ei muka tajua sinua, on se helppo todeta typeryydeksi ja voit olla varma, että mikään ei muutu paremmaksi kuin ehkä hetkellisesti.

Tuleeko sinulle jo jälkiä miehen vääntämisestä? Punaiset jäljet tai jotakin muuta? Kaikista vaan kuvaa ja miehelle näyttö. Sinuna kyllä olisin varovainen, ei tuo ole leikkiä, vaan omistushalua, sairasta sellaista. Juttele ja älä tyydy vähään, vaan sano, että tässä on nyt joko tai -tilanne ja sinä sen luonnollisesti päätät, mutta miehen toiminta on nyt pääasiassa.

[/quote]

Pikku rupatteluhan tämän tilanteen ratkaisee. Mikä hiton joko tai -tilanne ja miehen toiminta pääasiassa?! Kukakohan on luonut ne raamit, että miehen käytös on mahdollista. Miehen äitikö?!

Vierailija
12/30 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

väkivaltainen, omistushaluinen ja mustasukkainen mies - hyi! tuo menee koko ajan vain pahemmaksi ja pahemmaksi jos sen kanssa jäät. joten jätä se! tai älä ainakaan muuta yhteen! 

Vierailija
13/30 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvihaprovo, osa 611484513541573317381.

Vierailija
14/30 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksitty juttu, mutta jos joku on oikeesti tilanteessa niin kandee pitää mora lähellä ja tuikata kaulavaltimoon jos alkaa tilanne pääsemään käsistä.

Vierailija
15/30 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 10:50"]

Miesvihaprovo, osa 611484513541573317381.

[/quote]

AMEN! Kyllä Suomalainen nainen osaa olla vittumainen. Minä ymmärrän kaikkia vaimonhakkaajia.

Vierailija
16/30 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hälytyskellojen pitäisi soida jos mies tarraa kiinni vihaisena! Tuo on pelkkää alistamista, ei tiedä hyvää.

Vierailija
17/30 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli aikoja sitten hyvin hurmaava miesystävä, joka oli kuitenkin jatkuvasti puristelemassa ja nipistelemässä. Hänen mielestään olin juurikin niin ihana, ettei hän voinut pitää näppejään kurissa. (Ei tullut edes kysymykseen, että minä olisin nipistellyt takaisin.) Saan mustelmia hyvin helposti, ja miehen mielestä joka puolella vartaloani olevat mustelmat johtuivat vain kömpelyydestäni, kuulemma törmäilin huonekaluihin. Kerran sitten näytin hänelle sisäreidessäni olevia aivan selvää kämmenenjälkeä ja sain hänet tuohtumaan. Hän ei kuitenkaan myöntänyt saaneensa jälkeä aikaan eikä halunnut puhua ongelmasta, mutta selvästi säikähti, kun minulla oli näyttöä asiasta.

Kyse oli silkasta alistamisesta. Kaikenlaista muutakin vähäiseltä vaikuttavaa oli näkyvissä, mutta minä ymmärsin vasta jälkeenpäin, että minua soviteltiin alamaisen asemaan. Nipistely loppui tuohon isoon mustelmaan, mutta kuvaan astuivat miehen seksifantasiat, joihin en halunnut osallistua. Hän olisi siis halunnut alistaa minua tosissaan ja olla itse leikisti alistettavana. Ei kiitos.

Mies oli ollut väkivaltainen aiemmissa suhteissaan, mutta minä kuulin siitä vasta suhteemme loppumisen jälkeen. Jos muutatte yhteen, suosittelen sinulle varasuunnitelman tekoa; sitten sinun ei tarvitse pyydellä täältä neuvoa, kun pitäisi päästä lähtemään suhteesta, mutta asuinpaikka puuttuu eikä omaisuuttakaan voi jättää miehen armoille.

Vierailija
18/30 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta ei hyvää seuraa, niin häiriintynyttä että lopettaisin suhteen. Veikkaan että aiheuttaa todelliset kilarit joten valmistaudu siihen ja ole varovainen.

Vierailija
19/30 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 11:05"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 11:00"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 10:57"]

Kyllä hälytyskellojen pitäisi soida jos mies tarraa kiinni vihaisena! Tuo on pelkkää alistamista, ei tiedä hyvää.

[/quote]

Hiljaa ja alistu huora! Tykkäät kummiskin! LÄPS LÄPS LÄPS LÄPS

[/quote]

Itse salaa toivot isoa rekkamiehen moloa suoraan rectumiin. Aih ja oih. :)

[/quote]

No kyllä mua saa panna kuka tahansa samalla kun alistan sua ;D

Vierailija
20/30 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 10:08"]

Olen seurustellut miehen kanssa pian 2 vuotta, tarkoitus olisi muuttaa pian yhteen. Mies on aina ollut tosi fyysinen. Heti alku aikoina oli kiinni iholla, piti kädestä, halaili, puristi kevyesti pepusta. Myöhemmin alkoi läpsimään pyllylle, joskus ihan kunnon läimäys. Saattaa myös halata niin, etten pääse irti vaikka sanon ja pyydän päästämään. Nyt on viime aikoina tarrannut käteen kiinni vihaisena ja työntänyt seinää vasten. Mustelmat jäi. Pari kertaa myös töninyt tieltä pois..Hellimisetkin on muuttunut lähinnä kourimiseksi/puristeluksi ja joskus ne oikeasti sattuu. Olen sanonut tästä miehelle. Aina sanoo että joojoo sori ja että ei voi pitää itseään irti musta, kuulemma "liian ihana". Kokoajan myös sanoo rakastavansa ja osoittaa huomiota.. Muyten siis aivan ihana, mutta kovakouraisuus pelottaa.Musta tää menee jo yli ja mietin, voiko otteet koventua myöhemmin ihan väkivallaksi? Mies on niin paljon isompi, etten fyysisesti mahtaisi mitään.

[/quote]

Onko väkivallan määritelmä sulta jotenkin hukassa? Miksi mietit tuleeko myöhemmin väkivaltaa kun mies on jo nyt väkivaltainen?