Miksi Venäjällä ei eliminoida Putinia?
Kommentit (86)
He kävivät kaiken läpi, tutkivat kaikki paperit, koputtivat talon kaikkiin seiniin. He sanoivat minulle vain: "Jos haluat elää, älä puhu. Kaikkiin kysymyksiini miehestäni vastattiin lyhyesti, että hän saapuisi pian, että hänellä oli tärkeä tehtävä ja että kansallisen turvallisuuden vuoksi minun ei pitäisi keskustella siitä kenenkään kanssa. Muutamaa päivää myöhemmin hänen ensimmäinen... kaksoisolento ilmestyi. Myöhemmin sain tietää, että Vladimirin salamurha oli valmisteltu etukäteen, hänet oli eliminoitu, kun ensimmäinen kaksoisolento oli melkein valmis ottamaan hänen paikkansa. Ulkoisesti hän näytti tietysti hyvin paljon Putinilta - olin hämmästynyt. Mutta se oli täysin erilainen henkilö. He onnistuivat jotenkin jäljittämään tytöt. Ja he antoivat minulle uhkavaatimuksen: joko esitän uskollisen vaimon roolia, tai minä tai tyttäreni emme eläisi enää. Minulla ei ollut vaihtoehtoja. Olin aiemmin yrittänyt välttää julkisia tapahtumia. Toimittajien tarkkailu, juonittelu ja juorut olivat kaikki asioita, jotka inhosivat minua. Mutta vielä pelottavampaa oli esiintyä vieraan ihmisen vaimona.
Miksi eliminoitaisiin?
Tai tietysti jotkut haluavat. Mutta suomalainen media antaa virheellisen kuvan Venäjän taloudesta ja Ukrainasta ja vaikka mistä muustakin.
Tietty aina joku sopiva haastateltava on aiheesta kun aiheesta ylelle. Jos Venäjällä propagandaa, niin on täälläkin. Todella
onko tervettä etta vihaat sitä jota media mustamaalaa hulluna ja kehottaa vihaamaan? ajattele hetki
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/6078b51a-5ecb-4fe5-b63d-f5b01a41b04b
Ei uutisia voi uskoa. Uutisissa puhutaan aina Putinista, kuolleesta miehestä, joka on ollut kuolleena jo paljon vuosia. Uutiset olisivat uskottavampia, jos siellä sanottaisiin: kaksoisolento. He puhuvat jatkuvasti vainajasta, ikään kuin hän olisi elossa. Siis sellaisia uutisia.
Ljudmilla Putina: Mieheni on valitettavasti kuollut jo kauan sitten. Minun on myönnettävä se julkisesti, koska en voi enää nähdä, mitä hänen nimessään tehdään. Nämä ovat pelottavia ihmisiä. He eivät pysähdy mihinkään.
Mutta mitä tapahtui hänen kuolemansa jälkeen, sitä ei voi kuvailla. Hän kävi läpi vaikeaa aikaa. Hän ei tietenkään kertonut minulle mitään, vaan vetäytyi entistäkin enemmän. Kuukausi ennen kuolemaansa hän vei tyttärensä yöllä varoittamatta ulos - en edes tiennyt minne. Ja sitten hän katosi kokonaan. Yöllä talossamme kävi ihmisiä, joista osan tunsin, osaa en ollut koskaan nähnyt. He kävivät kaiken läpi, tutkivat kaikki paperit, koputtivat talon kaikkiin seiniin. He sanoivat minulle vain: "Jos haluat elää, älä puhu. Kaikkiin kysymyksiini miehestäni vastattiin lyhyesti, että hän saapuisi pian, että hänellä oli tärkeä tehtävä ja että kansallisen turvallisuuden vuoksi minun ei pitäisi keskustella siitä kenenkään kanssa. Muutamaa päivää myöhemmin hänen ensimmäinen... kaksoisolento ilmestyi. Myöhemmin sain tietää, että Vladimirin salamurha oli valmisteltu etukäteen, hänet oli eliminoitu, kun ensimmäinen kaksoisolento oli melkein valmis ottamaan hänen paikkansa. Ulkoisesti hän näytti tietysti hyvin paljon Putinilta - olin hämmästynyt. Mutta se oli täysin erilainen henkilö. He onnistuivat jotenkin jäljittämään tytöt. Ja he antoivat minulle uhkavaatimuksen: joko esitän uskollisen vaimon roolia, tai minä tai tyttäreni emme eläisi enää. Minulla ei ollut vaihtoehtoja. Olin aiemmin yrittänyt välttää julkisia tapahtumia. Toimittajien tarkkailu, juonittelu ja juorut olivat kaikki asioita, jotka inhosivat minua. Mutta vielä pelottavampaa oli esiintyä vieraan ihmisen vaimona.
Ihan sama. Kaikki Putleria vähänkään muistuttavat tuomiolle ja hännystelijät myös.
Ljudmilla Putina: Mieheni on valitettavasti kuollut jo kauan sitten. Minun on myönnettävä se julkisesti, koska en voi enää nähdä, mitä hänen nimessään tehdään. Nämä ovat pelottavia ihmisiä. He eivät pysähdy mihinkään.
Mutta mitä tapahtui hänen kuolemansa jälkeen, sitä ei voi kuvailla. Hän kävi läpi vaikeaa aikaa. Hän ei tietenkään kertonut minulle mitään, vaan vetäytyi entistäkin enemmän. Kuukausi ennen kuolemaansa hän vei tyttärensä yöllä varoittamatta ulos - en edes tiennyt minne. Ja sitten hän katosi kokonaan. Yöllä talossamme kävi ihmisiä, joista osan tunsin, osaa en ollut koskaan nähnyt. He kävivät kaiken läpi, tutkivat kaikki paperit, koputtivat talon kaikkiin seiniin. He sanoivat minulle vain: "Jos haluat elää, älä puhu. Kaikkiin kysymyksiini miehestäni vastattiin lyhyesti, että hän saapuisi pian, että hänellä oli tärkeä tehtävä ja että kansallisen turvallisuuden vuoksi minun ei pitäisi keskustella siitä kenenkään kanssa. Muutamaa päivää myöhemmin hänen ensimmäinen... kaksoisolento ilmestyi.