Venäjä totaali-boikotiin NYT!!
Kaikki rahantulo maahan pitää nyt lakkauttaa, tapahtumat perua ja venäläisten osallistuminen omien rajojen ulkopuolella mihinkään estää. Venäläiset pitää saada nousemaan omaa hallintoaan ja Putinia vastaan!!
Kommentit (11)
Jep tosiaan kaikki hanat kiinni että Venäjä on yksin rajojensa sisällä... Kyllä siellä aletaan etsimään uuta johtajaa.Vaikka Eurooppa kärsii siitä,,, KESÄ ON TULOSSA KYLLÄ PÄRJÄÄME YHDESSÄ ...ON PÄRJÄTTY JO SOTA AIKANA NIIN MIKSIPÄ EI NYT PÄRJÄTTÄISI...
Eniten noista boikoteista kärsii EU maat ja Suoi itse.
Vierailija kirjoitti:
Sille ei voi nyt mitään. Sota on niin painava syy että kannatan venäjän täydellista boikottia.
Venäläiset voivat painua helvettiin!
Vierailija kirjoitti:
Igor-trolli Pietarista yrittää maalata mustaa valkoisella. Kyllä se on Venäjä joka kärsii eniten, pörssi sukelsi kymmeniä prosentteja heti hyökkäyksen jälkeen ennen kuin se laitettiin kiinni kokonaan.
Mutta ei se teihin Kremlin palkkalistoilla oleviin tietenkään osu. Tavallista kansaa kyllä käy sääliksi.
Miten nukut yösi?
Ettekö tajua - Ukrainahan se on se hyökäääjä ja murrhaaja, EI Venäjä. Tästä on paikkakuntalaisten todisteita, miten paljon Ukraina on heitä tapppaneet ja sotineeet heitä vastaan.
Pumpataan sinne vodkaa isolla putkella niin kellahtavat kumoon .
Mitä luulet sen auttavan?
Tuskin venäläiset itsekään nauttii hirmuhallitsijansa touhuista.
Vierailija kirjoitti:
Venäläiset voivat painua helvettiin!
Vaihda kansaksi Ukraina, niin olet oikeassa - nehän niitä nazzeja eikä Venäjä.
Ei Teboilin bensaa!