Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihava/laiha ihminen, mikä on törkein kuulemasi kommentti?

Vierailija
24.02.2022 |

Olen itse 19-vuotiaana laiha 166cm/44kg. Kuulin olevani tissitön pikkulikka, lapsi. Baarissa en saanut ketään. Olin liian laiha, liian lapsi, liian tissitön.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini heitti kännissä läpällä, että haluaa mun ja poikaystävänsä kanssa kolminpeliä.

Siitäkös mustasukkainen poikaystävänsä suuttui, ja kaverini sitten kovaan ääneen häntä lohdutteli, että "en mä nyt TOMMOSEN LÄSKIN kanssa oikeesti mitään tekisi". Seisoin vieressä tätä kuunnellen.

Nykyään olen jo laiha, mutta en ikinä päässyt tuon kommentin yli.

Vierailija
2/7 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähinnä samantyyppiset ”Et ole oikea nainen”-kommentit ovat tulleet tutuiksi. Vain oikeilla naisilla on isot tissit ja perse, ilmeisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua.

Ei tälläistä ihrakiiriäistä kukaan voi rakastaa.

N16 58kg

Vierailija
4/7 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen törkeä kommentti?

Vierailija
5/7 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta oli se kun raskaana ollessa sanottiin ettei vauva voi olla terve ja normaalisti kehittynyt. Ei neuvolassa vaan muut naiset milloin missäkin. Lähtöpaino oli 48kg ja pituutta 167cm. Painoa tuli n. 15kg molemmista raskauksista, mutta kun alipainon puolelta lähti, niin olin "liian laiha" myös loppuraskaudesta.

Oma äitikin kauhisteli "pientä" vatsaa. Oli säästänyt neuvolakortin minun raskaudesta ja mittanauha hiljensi. Minulla oli isompi vatsa, mutta kun ei näyttänyt siltä...

Osasin jo silloin nauraa epäilyille vaikeasta synnytyksestä, ei se lantion ulkomitta kerro mitään. Ja minulla on melko leveä lantio, mutta kun ei näytä siltä...

Oma lukunsa sitten ne jotka kommentoineet että "Odota vaan, lasten jälkeen kilot ei lähde". Kolme lasta ja kaikkien jälkeen kilot lähti, piti jo toisen jälkeen kysyä että kuinka monta raskautta piti olla? Kun en näyttänyt siltä että on lapsia...

Mutta onneksi nelikymppisenä jo vähän alkoi kertymään kiloja.

Vierailija
6/7 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sanoi pulska henkilö päin naamaa, että kyllä minulla saisi olla vähän enemmän painoa. Usein kun joukossa puhuttiin (suurin osa isomahaisia) jostain hintelästä tyypistä, osoitettiin minua ja sanottiin "se oli tuon kokoinen". Olin BMI:n mukaan täysin normaalipainoinen.

Vierailija
7/7 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahinta oli se kun raskaana ollessa sanottiin ettei vauva voi olla terve ja normaalisti kehittynyt. Ei neuvolassa vaan muut naiset milloin missäkin. Lähtöpaino oli 48kg ja pituutta 167cm. Painoa tuli n. 15kg molemmista raskauksista, mutta kun alipainon puolelta lähti, niin olin "liian laiha" myös loppuraskaudesta.

Oma äitikin kauhisteli "pientä" vatsaa. Oli säästänyt neuvolakortin minun raskaudesta ja mittanauha hiljensi. Minulla oli isompi vatsa, mutta kun ei näyttänyt siltä...

Osasin jo silloin nauraa epäilyille vaikeasta synnytyksestä, ei se lantion ulkomitta kerro mitään. Ja minulla on melko leveä lantio, mutta kun ei näytä siltä...

Oma lukunsa sitten ne jotka kommentoineet että "Odota vaan, lasten jälkeen kilot ei lähde". Kolme lasta ja kaikkien jälkeen kilot lähti, piti jo toisen jälkeen kysyä että kuinka monta raskautta piti olla? Kun en näyttänyt siltä että on lapsia...

Mutta onneksi nelikymppisenä jo vähän alkoi kertymään kiloja.

Tää on ihmeellinen ilmiö. Mullekin on laihana vakuutettu lapsesta asti että painoa kertyy automaattisesti heti kun täyttää 25. Ihmiset käyttäytyy kuin siitä omasta painostaan ei voisi olla itse vastuussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan