Miten jotkut naiset voi olla näin kylmiä?!?
Seurusreltiin tyttöystävän kanssa vähän yli kolmisen vuotta, vielä viime viikolla kuvittelin että meillä on asiat ihanasti, on muuttunut iloisemmaksi ja kuunnellut rakkauslauluja jotka olen tietenkin luullut osoitettavan minulle. Nyt tänään sitten selvisi kännykän perusteella ja viestien että toinen mies kyseessä :( en kestä tätä tunnetta, luulin että kaikki on hyvin, ja lapsistakin oltiin puhuttu..
Kommentit (13)
Kaikki naiset eivät oo tollasia, muista se. Nyt vain käännät uuden sivun elämässäsi, nauti matkasta.
Miksei kukaan sano päinvastaisessa tilanteessa että ei kaikki miehet ole tuollaisia?
Voimia ap, et tee mitään moisella lutkalla!
Mun ex luuli suhteemme olevan täydellinen. Varmaan olikin hänelle. Ei kuitenkaan minulle. Kohteli minua kuin kynnysmattoa ja lyttäsi itsetuntoni olemattomiin.
Huomasin jossakin vaiheessa että mukavampiakin miehiä on olemassa ja lopetin suhteen. Miehelle kaikki tuli yllätyksenä vaikka olin yrittänyt puhua hänelle suhteemme ongelmista.
Ei millään tajunnut miksi halusin lähteä hyvästä suhteesta.
Niinkuin äiti sanoi, vanhat lelut pitää kierrättää. Luovu vain hyvilllä mielin pettävästä akasta, nyt joku toinen saa sen riesaksi.
Maailma on hyviä naisia pullollaan, sinä löydät vielä jonkun arvoisesi :)
Kaikkea hyvää.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 06:18"]Miksei kukaan sano päinvastaisessa tilanteessa että ei kaikki miehet ole tuollaisia?
Voimia ap, et tee mitään moisella lutkalla!
[/quote]
Koska kaikki tietää sen jo. Tän ketjun otsikon perusteella kaikki ei tiedä, ettei kaikki naiset ole toistensa kopioita.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 02:57"]Itse olin menossa naimisiin ja kosinkin jo ja nainen vastas myöntävästi. Sitten kuitenkin petti toisen miehen kansssa, perui kaiken ja jätti. Sellaisia ne naiset on.
[/quote]
Niin. Exällä oli tapana aina kun katsottiin tv:tä, ja sarjan/leffan naishahmo siinä petti miestään, todeta"tollasia ne kaikki naiset on" ja mulkoili minua samalla, aivan kuin minä siellä ruudussa olisin jotain ilkeyksiä tehnyt. Ja syystäkin on nykyään ex.
Että kannattaa päästä yli tuota "kaikki sitä ja tätä", jos tervettä parisuhdetta vielä haluaa.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 06:30"]
Mun ex luuli suhteemme olevan täydellinen. Varmaan olikin hänelle. Ei kuitenkaan minulle. Kohteli minua kuin kynnysmattoa ja lyttäsi itsetuntoni olemattomiin. Huomasin jossakin vaiheessa että mukavampiakin miehiä on olemassa ja lopetin suhteen. Miehelle kaikki tuli yllätyksenä vaikka olin yrittänyt puhua hänelle suhteemme ongelmista. Ei millään tajunnut miksi halusin lähteä hyvästä suhteesta.
[/quote]
En epäile etteikö exäsi olisi ollut ikävä ja kylmä tyyppi, mutta eikös pointti ole juuri että älä petä vaan eroa, jos et viihdy.
Mulla oli toki vain lyhyt suhde mutta ihastuin aika kovasti ja nainenkin tuntu ihastuneelta minun. Oltiin kohtuu paljon yhdessä, tutustuttiin ja edettiin hitaasti. Hän puhui paljon yhteisestä tulevaisuudesta jne. Ja sitten yhtäkkiä ei voi enää edes vastata viestillä, että se on ohi. Ei minkäänlaista kommunikaatiota. En voisi ikinä tehdä kenellekään noin. Mun kokemuksen mukaan naiset ovat todella kylmiä.
Itse olin menossa naimisiin ja kosinkin jo ja nainen vastas myöntävästi. Sitten kuitenkin petti toisen miehen kansssa, perui kaiken ja jätti. Sellaisia ne naiset on.