Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gröna lund

Vierailija
13.07.2015 |

Kannattaako mennä 10 ja 11v ikäisten kanssa. Olen joskus täältä lukenut että huonompi mitä lintsi. Pitääkö paikkansa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette Tukholmassa useamman päivän, niin kannattaa mennä. Päiväristeilyllä ette ehdi olla siellä riittävän kauaa.
Minusta se on aivan mahtava huvipuisto, ja käymme siellä vuosittain. Parasta on sen ihana sijainti! Lintsillä en taas ole ollut vuosikausiin, eli en osaa verrata.

Vierailija
2/12 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan yksi yö hotellissa. Toinen päivä voisi olla huvipuistoilua ja toinen päivä kiertelyä kaupungilla. 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella kallis, paljon kalliimpi kun lintsi. Itse kävästiin juuri Ruotsissa, ja mietittiin Gröna Lundiin menemistä, mutta kun katoin hintoja niin unohtu koko juttu. Pelkkä sisäänpääsy oli jotain yli 10e ja sitten rannekkeet yli 40e, joten olisi ollut jotain 50-60e per nenä, ja mulla on neljä lasta....

Vierailija
4/12 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 23:02"]

On todella kallis, paljon kalliimpi kun lintsi. Itse kävästiin juuri Ruotsissa, ja mietittiin Gröna Lundiin menemistä, mutta kun katoin hintoja niin unohtu koko juttu. Pelkkä sisäänpääsy oli jotain yli 10e ja sitten rannekkeet yli 40e, joten olisi ollut jotain 50-60e per nenä, ja mulla on neljä lasta....

[/quote]

Mihin menitte? Yritetään tässä miettiä matkaohjelmaa. Vinkkejä otetaan vastaan. Lapset vaan innostui tuosta huvipuistosta. 

ap

Vierailija
5/12 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnanmaki on parempi. Toki Grona Lundissa on laitteita joita ei Linnanmaella ole, esim. korkea karuselli. Meilla ei aika siella kulunut kuin kolme tuntia.

Vierailija
6/12 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää ihmeessä, kyllä kerran kesässä kuuluu huvipuistossa käydä.

Vierailija
7/12 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 23:06"]

[/quote]

laskettiin että pelkkä sisäänpääsy olisi jo 100€, meidän huvipuistopäivänä on esiintyjä jolloin pääsymaksu kalllimpi. Siihen vielä rannekkeet 4:lle henkilölle. 

ap

Vierailija
8/12 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 23:08"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 23:06"]

[/quote]

laskettiin että pelkkä sisäänpääsy olisi jo 100€, meidän huvipuistopäivänä on esiintyjä jolloin pääsymaksu kalllimpi. Siihen vielä rannekkeet 4:lle henkilölle. 

ap
[/quote]

Kalliimpi sisäänpääsy on vain iltaisin. Jos/kun menette päivällä, niin on normihinta. Joskus ollaan saatu sisäänpääsyliput hotelliltakin ilmaiseksi.

Vierailija
9/12 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 23:10"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 23:08"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 23:06"] Menkää ihmeessä, kyllä kerran kesässä kuuluu huvipuistossa käydä. [/quote]   laskettiin että pelkkä sisäänpääsy olisi jo 100€, meidän huvipuistopäivänä on esiintyjä jolloin pääsymaksu kalllimpi. Siihen vielä rannekkeet 4:lle henkilölle.    ap [/quote] Kalliimpi sisäänpääsy on vain iltaisin. Jos/kun menette päivällä, niin on normihinta. Joskus ollaan saatu sisäänpääsyliput hotelliltakin ilmaiseksi.

[/quote]

Miten tulitte kysyneeksi niitä hotellista vai tiesittekö etukäteen? Olemme scandic malmenissa yötä.

ap

Vierailija
10/12 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko ollut joku Scandicin kantistarjous? Tiedettiin etukäteen ja netistä löytyi. Kannattaa tarkistaa myös laivayhtiöiden kanta-asiakastarjoukset. Joskus Siljalla on myös tarjottu ilmainen lippu.
Mutta muutenkin olen vähän sillä linjalla, että jos lasten ehdoilla matkaan lähdetään, niin ei se huvipuistokäynti voi muutamasta kympistä jäädä kiinni. Isi ottaa laivalla muutaman oluen vähemmin, siinä se.

Vierailija
11/12 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 23:04"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 23:02"]

[/quote]

Mihin menitte? Yritetään tässä miettiä matkaohjelmaa. Vinkkejä otetaan vastaan. Lapset vaan innostui tuosta huvipuistosta. 

ap

[/quote]

Me käytiin Junibackenissa, eli Astrid Lindgrenin maailmassa. Kiva paikka, mutta 10 ja 11-vuotiasta ei ehkä enään kiinnosta. Sitten kierreltiin vanhaa kaupunkia, sekin ihan kivaa :)

Vierailija
12/12 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan menossa kesäkuun lopussa. Päiväristeily Sijalla. Aikuisia 4  sekä 11-  ja 14-vuotiaat. Suosituksia Gröna Lund ohjelmassa. Ruokailu- ja laitesuosituksia Mitä pitäisi osata ottaa huomioon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi