Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudot yhdyntäkivut

Vierailija
13.07.2015 |

Hei!
Olen seurustellut kohta vuoden poikaystäväni kanssa ja olemme yrittäneet yhdyntää monesti mutta se sattuu minulle todella paljon ja alkaa "polttamaan" . :/ Käytämme aina liukuvoidetta ja poikaystäväni sanoo etten tunnu kuivalta mutta silti "polttaa" ja sattuu. Emme ole saaneet penistä kokonaan sisään koska se sattuu ihan liikaa..:(

Niin ja kytän Zoely e-pillereitä, en usko niistä olevan haittaa mutta en ole varma..

Ennen myös sormen työntäminen sisään tuntui hyvältä mutta nykyään tuntuu vaan "oudolta" ja sattuu..

Gynekologi aikani on vasta vuoden päästä (e-pilleri käynti) enkä tahtoisi odottaa niin kauaa mikä on vikana :c

Osaisiko joku auttaa? :/

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kastutko normaalisti itse ja olet kiimaisena (tunnet kuinka alapäässä elämää)? :o

Voi olla että et osaa rentoutua tarpeeksi ja että et kiihotu tarpeeksi.

Vierailija
2/16 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sormetuskin alkanut tuntua neutraalilta vasta pillerien syömisen aikana? Mulla ainakin nimittäin noi Zoelyt vei kaikki seksihalut ja aiheutti kuivuutta, limakalvojen herkkyyttä ja siitä syystä myös sperma alkoi poltella, kun mies tuli sisään vaikka aiemmin ei sitä ongelmaa ollut. Pillerit vaihtoon vaan, voit varata kyllä ajan vaikka ehkäisyneuvolaan ennen sulle varattua gyneaikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene käymään gynekologilla. Sinne voi varata ajan vaikka pillereiden uusiminen olisi vasta vuoden päästä.

Vierailija
4/16 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostun omasta mielestä normaalisti, mutta kostumiseen menee (turhan) kauan. Liukuvoide pitää olla mukana.
Kiihottumista on hieman vaikea pitää yllä..

Vierailija
5/16 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tahtoisi vaihtaa pillereitä koska mitään muuta ongelmaa ei ole ollut.
Olisiko muuta ratkaisua? :/

Vierailija
6/16 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä et vaan tykkää miehestä tarpeeksi seksuaalisesti. Tai sit se on tumpelo. Tai ehkä ootkin lesbo.

Vierailija
7/16 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole näin :)

Vierailija
8/16 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiivatulehdus. Käy ottaan näyte.

Vierailija
9/16 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 22:26"]En tahtoisi vaihtaa pillereitä koska mitään muuta ongelmaa ei ole ollut.
Olisiko muuta ratkaisua? :/
[/quote]
No mut jos on noinkin iso ongelma niiden pillereiden kanssa, että et pysty sitä asoaa tekemään minkä vuoksi (todennäköisesti) olet pillerit hommannut niin miksi et kokeilisi muita? Mäkin olen kokeillut neljää eri merkkiä mukaan lukien tuo Zoely ennen kuin löysin suht sopivat, vaikka nykyisilläkin mieli on melko ailahtelevainen menkkojen aikana niin seksihalut ja muut on kunnossa.

Vierailija
10/16 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on vestibuliitti. Se aiheuttaa valtaisat yhdyntäkivut. Mulla oli sellaista eikö yhdyntä onnistunut ollenkaan. Kävin Naistenklinikalla Jorma paavosen hoidettavana monta kertaa,mutta lopullinen apu tuli luontaislääkkeestä.

Vierailija
11/16 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillerien ja/tai hiivatulehduksen aiheuttama limakalvojen herkistyminen/kuivuus todennäköisesti kyseessä. Itselläni näin on käynyt molemmista syistä, ja kyllä on mahtavaa kun vaiva saatiin vihdoin pois!

Vierailija
12/16 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on Zoelyt käytössä! Olen syönyt niitä n. vuoden. Ja mulla on ollut myös outoja yhdyntäkipuja, mutta ne menee vähän niinkuin kausittain. Esim. yhtäkkiä saattaa alkaa sellainen 2-3kk kausi, että seksi ja varsinkin peniksen sisäänlaittaminen juurikin polttaa ja sattuu. Liukkari on myös käytössä, eikä minulla ole myöskään ongelmia "kuivuuden" kanssa. Sitten kivut ovat yhtäkkiä menneet yhtäkkiä pois. Minut on testattu, mitään sukupuolitautia tai virtsatieinfektiotakaan ei ole ja hiiva on myös hoidettu lääkkeellä (jos sitäkään ikinä oli). Tämän vuoden aikana minulla on ollut näitä kipukausia 2 kertaa (eli 2x2-3kk) Harmittaa, jos tämä johtuu noista pillereistä, sillä muuten ne ovat toimineet minulla oikein hyvin. Mutta en keksi enää muutakaan syytä näihin kipuihin.

Vierailija
13/16 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että löytyy muitakin joilla sama vaiva :)
Ei siis kiva että joku muukin kärsii mutta ei sentään olla yksin :D

No jos kuitenkin varaisin ajan gynelle niin miten on hintapuoli? En ole koskaan käynyt, sekin jännittää. Jossain luki että alle 22 vuotiaat saisivat tarkastuksen ilmaiseksi (ei siis yksityisellä) onkohan näin?

Vierailija
14/16 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää muuten kumma, että joka kerta kun avaan ketjun missä naisella on ongelmia pillerien kanssa tai yhdyntäkipuja tms. niin aina on kyseessä Zoely-pillerit.

Vierailija
15/16 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 23:10"]Kiva että löytyy muitakin joilla sama vaiva :)
Ei siis kiva että joku muukin kärsii mutta ei sentään olla yksin :D

No jos kuitenkin varaisin ajan gynelle niin miten on hintapuoli? En ole koskaan käynyt, sekin jännittää. Jossain luki että alle 22 vuotiaat saisivat tarkastuksen ilmaiseksi (ei siis yksityisellä) onkohan näin?
[/quote]

Ei mulla ole ainakaan kertaakaan tullut laskua gyne-käynneistä. N21

Vierailija
16/16 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli juuri samanlaisia kipuja ja gynelogeilta sain diagnoosiksi vulvodynian. Silloin kukaan ei edes ehdottanut, että kivut saattaisivat johtua pillereitä ja minulle annettiin "tuomio", etteivät kivut välttämättä koskaan häviäisi. Käytin tuolloin Yaz-pillereitä. Muutaman kuukauden päästä kun lopetin ne, huomasin, että kivut olivat lievittyneet. Nyt taas kun aloitin pillerit, samat kivut palasivat. Suosittelen siis ottamaan yhteyttä gynekologiin ja vaihtaa pillerit, tai ehkä jopa lopettamaan kokonaan, jos siis tulehdikset ym. on jo suljettu pois. Toivottavasti apu löytyy!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi