Miten ujo hissukka mies voi löytää naisen?
Jos ei ole mitään varsinaisia harrastuksia, opiskelee alaa, jolla ei ole juurikaan naisia ja on muutenkin kokematon 23v neitsyt?
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 21:33"]
Aatelkaapa miten paljon tässäkin ketjussa saattaa olla, ja varmaan siis onkin, hienoja ja upeita ihmisiä, tyyppejä, persoonia! Ujous on ujoutta, arkuus arkuutta, sille ei mitään voi. Itseasiassa sehän on evoluution sisäänrakentama varojärjestelmämme - taistele tai pakene! Tätä tarvittiin villipetojen varalta muinoin kauan sitten. Tämä mekanismi vaan toimii joillain ihmisillä ehkä turhankiivaasti. Tavallaan liian pieni kaasutin suuressa moottorissa. Hienoa meistä kaikista tekee sen, että jokainen on taatusti erilainen. Työni kautta olen oppinut arvostamaan ujoja ja syrjäänvetäytyviä ihmisiä, ja toteamaan, kuinka hienoja ihmisiä siellä pimetossa on. Joskus ihan huokaan ja ajattelen "voi harmi miten tämä yksilö on arka ja jännittää, voisinpa rakentaa hänelle rohkeuden", toisaalta ajattelen samaan aikaan "juuri tuon ominaisuuden takia tuo ihminen on entistäkin upeampi persoona!" :)
[/quote]
Harmi että me ujot ja arat hissukat emme koskaan reaalimaailmassa törmää kaltaisiisi ihmisiin. Usein palaute on siitä toisesta ääripäästä.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 21:33"]
Aatelkaapa miten paljon tässäkin ketjussa saattaa olla, ja varmaan siis onkin, hienoja ja upeita ihmisiä, tyyppejä, persoonia! Ujous on ujoutta, arkuus arkuutta, sille ei mitään voi. Itseasiassa sehän on evoluution sisäänrakentama varojärjestelmämme - taistele tai pakene! Tätä tarvittiin villipetojen varalta muinoin kauan sitten. Tämä mekanismi vaan toimii joillain ihmisillä ehkä turhankiivaasti. Tavallaan liian pieni kaasutin suuressa moottorissa. Hienoa meistä kaikista tekee sen, että jokainen on taatusti erilainen. Työni kautta olen oppinut arvostamaan ujoja ja syrjäänvetäytyviä ihmisiä, ja toteamaan, kuinka hienoja ihmisiä siellä pimetossa on. Joskus ihan huokaan ja ajattelen "voi harmi miten tämä yksilö on arka ja jännittää, voisinpa rakentaa hänelle rohkeuden", toisaalta ajattelen samaan aikaan "juuri tuon ominaisuuden takia tuo ihminen on entistäkin upeampi persoona!" :)
[/quote]
Siinä ei ole mitään upeaa, jos 42-vuotiaana ei ole kertaakaan edes suudellut.
34v ei kyllä todellakaan ole mikään vanha vielä! Naiset tykkää monesti vähän itseään vanhemmista.
Että te miessinkut saatte kannustavia kommentteja täällä! :D
Olen useamman keskustelun tehnyt naisena ja kysynyt miksei kukaan ole halunnut suhdetta, olen saanut pelkkää paskaa, haukkumista, huorittelua ja mm. ilmoituksen, että oma koulutus ja mielenkiinnonkohteet eivät ole tarpeeksi joten miksipä kukaan minusta kiinnostuisi.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 21:10"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 21:06"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 21:03"]
Täällä kanssa yks ujo ja hiljainen hissukka. Ja siksi käyttelen nettiä, rakentelen ihmissuhdeverkkoja tätä kautta, kun ei minusta siihen suoraan kylmiltään live-elämässä ole. Minä oon sen sijaan jo vanha, 34-vuotias. Kaikki asiat on periaatteessa ihan okei, mutta vastakappale puuttuu, kun en ole sitä rohjennut koskaan iskeä.
[/quote]
"Oon liian vanha jo". Ymmärrätkö miten luotaantyöntävää tuollainen asenne on ja miten epäviehättäväksi se sinut tekee? Miksi kukaan olisi sut halunnut tai arvostanut missä vaiheessa tahansa, kun et näytä itsekään arvostavan itseäsi!
[/quote]
En minä koskaa sitä live-elämässä kerro kenenkään kuullen että "oon liian vanha jo". Mutta tosiasiathan on tosiasioita, ei 34-vuotiaasta saa enää nuorta ihmistä.
[/quote]
No on sulla vielä paremmat asetelmat, kuin nelikymppisillä.
m41
Syksyllä alkaa tanssikursseja. Sinne vaan sen enempiä miettimättä.
Tanssiessa ei juuri tarvitse avata suutaan.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 21:06"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 21:03"]
Täällä kanssa yks ujo ja hiljainen hissukka. Ja siksi käyttelen nettiä, rakentelen ihmissuhdeverkkoja tätä kautta, kun ei minusta siihen suoraan kylmiltään live-elämässä ole. Minä oon sen sijaan jo vanha, 34-vuotias. Kaikki asiat on periaatteessa ihan okei, mutta vastakappale puuttuu, kun en ole sitä rohjennut koskaan iskeä.
[/quote]
"Oon liian vanha jo". Ymmärrätkö miten luotaantyöntävää tuollainen asenne on ja miten epäviehättäväksi se sinut tekee? Miksi kukaan olisi sut halunnut tai arvostanut missä vaiheessa tahansa, kun et näytä itsekään arvostavan itseäsi!
[/quote]
No etpä mikään kovinka vanha ole. Itse oon hissukka ja olen yli 40v
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 21:08"]
Ota vähän ylpeä ilme, se tekee sinusta vaikeasti lähestyttävän ja kiinnostavan oloisen. Löydä kiinnostava kohde, jota näet toistuvasti (siinäpä se juttu onkin). Älä puhu mitään, mutta katsele kohdetta useampi kuukausi niin, että kohde huomaa. Ei kuitenkaan mitään pistävää tuijotusta. Kohteen huomatessa käännä katse pois. Älä pidä kiirettä äläkä tule epätoivoiseksi. Huomaat jännitteen ja katseet välillänne. Jos kohdetta ei kiinnosta, hän tekee sen selväksi, mutta jos kiinnostaa, silmäpeli jatkuu. Jossakin vaiheessa tilaisuutesi koittaa, älä yritä mitään väkisin. Puhuttele lopulta kohdetta asiallisesti, ole aito. Tämä on jännittävää ja voi toimia joillakin introverteilla tositarkoituksella.
[/quote]
Olen melkeinpä ääri-introvertti nainen ja minut tuo tuijotus saisi vain suuttumaan.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 20:55"]
Miksi joku haluaisi sut? Miksi naisen pitäisi kiinnostua susta? Pidätkö itseäsi sellaisena, josta naisena kiinnostuisit?
Hankkisit edes harrastuksen. Mitä teet vapaa-ajalla?
[/quote]
Totta, turhaan minä haaveilen suhteesta, olen niin tylsä ja mitäänsanomaton persoona. Vapaa-ajalla mm.luen, pelaan, koodaan ja pyöräilen.
AP
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 23:16"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 20:55"]
Miksi joku haluaisi sut? Miksi naisen pitäisi kiinnostua susta? Pidätkö itseäsi sellaisena, josta naisena kiinnostuisit?
[/quote]
Totta, turhaan minä haaveilen suhteesta, olen niin tylsä ja mitäänsanomaton persoona. Vapaa-ajalla mm.luen, pelaan, koodaan ja pyöräilen.
AP
[/quote]
Etkä haaveile turhaan! Älä kuuntele negatiivisia kommentteja.
Nettiä olisin mäkin suositellut, jos löytäisit jonkun jonka kanssa ensin laittaa viestejä ja tutustua sitä kautta paremmin? Voi olla helpompaa, kuin että livenä lähestyy jotain tuntematonta. Sitten tietysti ehkä voisi hakeutua johonkin sellaiseen harrastukseen, jossa luontevasti voi tutustua vastakkaiseen sukupuoleen, ensin kaveri- ja harrastuspohjalta?
Jos opiskelet yliopistossa, niin valmistumisen jälkeen työpaikalta tai työkavereiden kautta. ÄLÄ NIRSOILE sitten siinä vaiheessa kun joku vinkkaa sulle jonkun naisen jostain. Kunhan nyt saat pään auki, voit sitten vaihtaa uuteen jos ette sovi yhteen
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 23:22"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 23:16"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 20:55"]
[/quote]
AP
[/quote]
Etkä haaveile turhaan! Älä kuuntele negatiivisia kommentteja.
Nettiä olisin mäkin suositellut, jos löytäisit jonkun jonka kanssa ensin laittaa viestejä ja tutustua sitä kautta paremmin? Voi olla helpompaa, kuin että livenä lähestyy jotain tuntematonta. Sitten tietysti ehkä voisi hakeutua johonkin sellaiseen harrastukseen, jossa luontevasti voi tutustua vastakkaiseen sukupuoleen, ensin kaveri- ja harrastuspohjalta?
[/quote]
Ja jatkan vielä, että olisko joku sellainen keskustelupalsta, jossa rekisteröidytään käyttäjäksi, koska esim täällä et koskaan tiedä jutteletko saman ihmisen kanssa oikeasti, etkä saa yhteyttä keneenkään uudelleen, vaikka tuntuisi että jossain keskustelussa luo jonkinlaisen yhteyden? Ja muutenkin, kannattaa pysyä pois av:lta, ettet vaan kyynisty, etkä sitten enää olekaan sellainen ujo, mutta aito ja hyvä ihminen, jollaiselta nyt vaikutat? :)
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 21:08"]
Ota vähän ylpeä ilme, se tekee sinusta vaikeasti lähestyttävän ja kiinnostavan oloisen. Löydä kiinnostava kohde, jota näet toistuvasti (siinäpä se juttu onkin). Älä puhu mitään, mutta katsele kohdetta useampi kuukausi niin, että kohde huomaa. Ei kuitenkaan mitään pistävää tuijotusta. Kohteen huomatessa käännä katse pois. Älä pidä kiirettä äläkä tule epätoivoiseksi. Huomaat jännitteen ja katseet välillänne. Jos kohdetta ei kiinnosta, hän tekee sen selväksi, mutta jos kiinnostaa, silmäpeli jatkuu. Jossakin vaiheessa tilaisuutesi koittaa, älä yritä mitään väkisin. Puhuttele lopulta kohdetta asiallisesti, ole aito. Tämä on jännittävää ja voi toimia joillakin introverteilla tositarkoituksella.
[/quote]
Joo stalkataan kuukausia tuijottelemalla jotain siinä toivossa että siitä sitten ehkä tulisi jotain? Kuka helvetti tuollaista edes jaksaisi tehdä. Rohkeasti puhumaan vaan jos kiinnostaa, tosin 95% ajasta ei varmaan vastakaikua tule, mutta you miss all the shots you don't take.
Pyydä kivaa tytsiä pyöräilykaveriksi netissä?
Täällä 20,5-vuotias mies... Jo jonkin aikaa tuntunut siltä kuin en haluaisi mitään muuta niin valtavasti kuin symppiksen kumppanin...
Tästä aiheesta näkee aina välillä unia, joissa tapaa suloisen, kiltin ja samanoloisen, vielä nuorekkaan (en välttämättä edes koe itteäni 20-vuotiaaksi vaan ehkä "myöhäisteiniksi" joka ettii "young lovea.") tytön, joka tuntuu jotenkin maailman täydellisimmältä tyypiltä. Sitten unessa tulee ihan MAAILMAN ONNELLISIN OLO. Koko loppupäivän sitten on tosi "katkeransuloinen" fiilis - ei edes täysin masentunut olo, vaan valtavan tyytyväinen, että sai kokea sellaisen unen...
Kumpa näkisikin sellaista unta jatkuvasti... Se tuntui niin aidolta... :) en ole kokenut ihanampaa oloa koskaan.
-O
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 20:43"]
Jos ei ole mitään varsinaisia harrastuksia, opiskelee alaa, jolla ei ole juurikaan naisia ja on muutenkin kokematon 23v neitsyt?
[/quote]
Menet juttelemaan jonkun kivanoloisen tytön kanssa! Ei kannata jännittää, koska pahinta mitä voi tapahtua, on että saat vastaukseksi ei. Jos ei kemiat iske, niin sitten menet juttelemaan seuraavan kanssa jne! Menestystä!
Täytyy vain mennä rohkeasti tekemään tuttavuutta, ei siinä muu auta. Nettideittailu voisi olla hyvä tapa. Onhan se hirveän vaikeaa ujolle, mutta kyllä se ajan myötä tulee helpommaksi, vaikka ei varmaan koskaan helpoksi. Isoin virhe on jäädä odottelemaan, että joku rohkea nainen tulisi tekemään aloitteen. Sekä miehissä että naisissa on pieni joukko, jolle tehdään aloitteita. Jos kuuluisit siihen joukkoon, tietäisit kyllä. Jos et kuulu, joudut tekemään aloitteen itse tai olemaan yksin.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 23:16"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 20:55"]
[/quote]
[/quote]
Kaikki ihmiset on lopulta tylsiä ja elää hyvin arkista ja mitäänsanomatonta elämää. Tai ainakin suurin osa. Et ole sen huonompi kuin muutkaan. Netin kautta varmaan parhaat mahdollisuudet löytää kumppani.