Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ujo hissukka mies voi löytää naisen?

Vierailija
13.07.2015 |

Jos ei ole mitään varsinaisia harrastuksia, opiskelee alaa, jolla ei ole juurikaan naisia ja on muutenkin kokematon 23v neitsyt?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netin kautta

Vierailija
22/33 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin, siis että miten löydän miehen, olen 21 v neitsyt nainen ja en käy kodin ulkopuolella melkein koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttujen kautta, kavereiden siskoja ja muita tuttuja. Löytyy paremmin, jos puhelet sun tuttaville, että minkälaiset toiveet sulla on naisen suhteen. Saattavat sitten kutsua samoihin juhliin toisilleen sopivia tuttujaan eli sinut ja sopivan tytön.

Vierailija
24/33 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 20:51"]

Tuttujen kautta, kavereiden siskoja ja muita tuttuja. Löytyy paremmin, jos puhelet sun tuttaville, että minkälaiset toiveet sulla on naisen suhteen. Saattavat sitten kutsua samoihin juhliin toisilleen sopivia tuttujaan eli sinut ja sopivan tytön.

[/quote]

Ei kukaan kutsu ujoa hissukka miestä juhliin, enkä kehtaa itseäni niihin änkeä kun tuottaisin vain kiusallisia tilanteita siellä muille

AP

Vierailija
25/33 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla työpaikka ja rahaa ja sitten netin kauttaa hakea.

Vierailija
26/33 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku haluaisi sut? Miksi naisen pitäisi kiinnostua susta? Pidätkö itseäsi sellaisena, josta naisena kiinnostuisit?

Hankkisit edes harrastuksen. Mitä teet vapaa-ajalla?

Vierailija
27/33 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin oman ujon hissukkamieheni nettipelistä. 15 vuotta ollaan oltu nyt yhdessä :)

Vierailija
28/33 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni on hissukka. Olin sen ensimmäinen, kun se oli 24v. Mä hoidin silloin kaiken kun se oli niin ujo. Kun erottiin, se alkoi hakea netistä uutta naista. Mä toimin sivussa valmentajana. :D Hyvin se pärjäsi, kun hommaan ryhtyi. Otin siitä hyvät kuvat (ulkokuvia ja koira mukana) ja rohkaisin juttelemaan ja tekemään aloitteita kun ei siinä mitään menetä. Joitakin kuukausia ja muutamia treffejä myöhemmin kolahti. Sitä huoletti se, kun se on seurassa aika tuppisuu, mutta kun tuli oikea ihminen vastaan, juttua taisi riittää. :)

Tajuan ehkä kuulostavani häiriintyneeltä, mutta netti on yksi hyvä mahdollisuus. Ja on tärkeää vain uskoa, että kelpaa oikeille ihmisille.

Vierailija
29/33 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa yks ujo ja hiljainen hissukka. Ja siksi käyttelen nettiä, rakentelen ihmissuhdeverkkoja tätä kautta, kun ei minusta siihen suoraan kylmiltään live-elämässä ole. Minä oon sen sijaan jo vanha, 34-vuotias. Kaikki asiat on periaatteessa ihan okei, mutta vastakappale puuttuu, kun en ole sitä rohjennut koskaan iskeä.

Vierailija
30/33 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa toisillenne privaa, ap ja 3.

Vierailija
31/33 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 21:03"]

Täällä kanssa yks ujo ja hiljainen hissukka. Ja siksi käyttelen nettiä, rakentelen ihmissuhdeverkkoja tätä kautta, kun ei minusta siihen suoraan kylmiltään live-elämässä ole. Minä oon sen sijaan jo vanha, 34-vuotias. Kaikki asiat on periaatteessa ihan okei, mutta vastakappale puuttuu, kun en ole sitä rohjennut koskaan iskeä.

[/quote]

"Oon liian vanha jo". Ymmärrätkö miten luotaantyöntävää tuollainen asenne on ja miten epäviehättäväksi se sinut tekee? Miksi kukaan olisi sut halunnut tai arvostanut missä vaiheessa tahansa, kun et näytä itsekään arvostavan itseäsi!

Vierailija
32/33 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vähän ylpeä ilme, se tekee sinusta vaikeasti lähestyttävän ja kiinnostavan oloisen. Löydä kiinnostava  kohde, jota näet toistuvasti (siinäpä se juttu onkin). Älä puhu mitään, mutta katsele kohdetta useampi kuukausi niin, että kohde huomaa. Ei kuitenkaan mitään pistävää tuijotusta. Kohteen huomatessa käännä katse pois. Älä pidä kiirettä äläkä tule epätoivoiseksi. Huomaat jännitteen ja katseet välillänne. Jos kohdetta ei kiinnosta, hän tekee sen selväksi, mutta jos kiinnostaa, silmäpeli jatkuu. Jossakin vaiheessa tilaisuutesi koittaa, älä yritä mitään väkisin. Puhuttele lopulta kohdetta asiallisesti, ole aito. Tämä on jännittävää ja voi toimia joillakin introverteilla tositarkoituksella.

Vierailija
33/33 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 21:06"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 21:03"]

[/quote]

"Oon liian vanha jo". Ymmärrätkö miten luotaantyöntävää tuollainen asenne on ja miten epäviehättäväksi se sinut tekee? Miksi kukaan olisi sut halunnut tai arvostanut missä vaiheessa tahansa, kun et näytä itsekään arvostavan itseäsi!

[/quote]

En minä koskaa sitä live-elämässä kerro kenenkään kuullen että "oon liian vanha jo". Mutta tosiasiathan on tosiasioita, ei 34-vuotiaasta saa enää nuorta ihmistä.