Antakaahan neuvoja kiltin rouvan iskemiseen?
Kommentit (32)
Hankkiudut sen seuraan. Samaan harrastukseen, työpaikkaan, kouluun. Otat selvää et missä se liikkuu. Satut paikalle aina vähän vahingossa. Hymyilet ja juttelet mukavia.
Oo tietonen et nainen voi olla tosi varovainen jos sillä on esim. lapsia. Annat luotettavan kuvan. Et kersku kavereilles jos satut pääsemäänkin lähelle.
Et kyllä mee iskemään mitään rouvia jos et oo liikkeellä tositarkoituksessa! Vittumaisin temppu on aiheuttaa ensin ero ja sen jälkeen jättää tyhjän päälle.
Mieti tarkkaan et ootko niin rakastunu et vittisit kokeilla?
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 21:13"]Hankkiudut sen seuraan. Samaan harrastukseen, työpaikkaan, kouluun. Otat selvää et missä se liikkuu. Satut paikalle aina vähän vahingossa. Hymyilet ja juttelet mukavia.
Oo tietonen et nainen voi olla tosi varovainen jos sillä on esim. lapsia. Annat luotettavan kuvan. Et kersku kavereilles jos satut pääsemäänkin lähelle.
[/quote]tuo paikalle sattuminen voi olla kyllä no no jos oot mamman mielestä omituinen stalkkeri :\
Onko sulla minkäänlaista aavistusta et mutä mieltä rouva mahtaa olla susta?
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 21:04"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 21:02"]
Hän on siis varattu nainen?
[/quote]
Einstein, usein rouva taitaa olla, vai kuinka.
[/quote]
Kyllä leski ja eronnutkin on rouva, ja sivilisäädystä riippumatta on tahdikasta sanoa aikuisesta naisesta rouva neidin sijaan.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 21:34"]Kysy sen aviomieheltä lainaan. Saattaa antaako.
[/quote]antaakki siis
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 21:06"]
Isket silmää ja samalla muljutat kieltä poskessasi?
[/quote]
REPS :D
Kyllä tämä nainen on rouva perinteisessä mielessä. Valitettavasti. Aistin mahdollisuuden lähentymiseen olevan olemassa, mikäli osaan pelata korttini oikein. Kokemusta minulla ei tästä pelistä ole. Hyvien neuvojen tarpeessa.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 21:16"]
Et kyllä mee iskemään mitään rouvia jos et oo liikkeellä tositarkoituksessa! Vittumaisin temppu on aiheuttaa ensin ero ja sen jälkeen jättää tyhjän päälle. Mieti tarkkaan et ootko niin rakastunu et vittisit kokeilla?
[/quote]
Niin saatana! Pysy erossa, jos et tiedä mitä haluat, äläkä hetkauta viattoman rouvan elämää.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 22:01"]
Kyllä tämä nainen on rouva perinteisessä mielessä. Valitettavasti. Aistin mahdollisuuden lähentymiseen olevan olemassa, mikäli osaan pelata korttini oikein. Kokemusta minulla ei tästä pelistä ole. Hyvien neuvojen tarpeessa.
[/quote]
Et voisi vähempää kiinnostaa häntä, tämä on karu totuus. Katsoin juuri korteista.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 22:01"]Kyllä tämä nainen on rouva perinteisessä mielessä. Valitettavasti. Aistin mahdollisuuden lähentymiseen olevan olemassa, mikäli osaan pelata korttini oikein. Kokemusta minulla ei tästä pelistä ole. Hyvien neuvojen tarpeessa.
[/quote]miten sä oot tän "aistinu"
Täällä yksi ujo rouva miettii, oletkohan minun työpaikkani hauska nörtti, jolle usein tulee tikusta asiaa työhuoneeseeni ja jonka kanssa joskus taukotilassa juttelemme lapsilta kiellettyjä juttuja. Olen ihan sulaa vahaa lähelläsi ja saisit minut iskettyä helposti, mutta älä kuitenkaan tee sitä, koska katuisimme molemmat.
Mitä neuvoja sä niinku kaipaat? Meinaat kysyä neuvoa johonki kieliongelmaan? Ai et voisitko rouva kertoa miten swahiliksi kirjoitetaan että minä rakastan sinua? :D
Oisko se uskottavaa et sattuisit sitä vierasta kieltä tarviimaan jossain?
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 21:06"]Isket silmää ja samalla muljutat kieltä poskessasi?
[/quote]tääki on nähty....
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 22:20"]Eiku ap on mun :) älkää omiko
[/quote]
Ei ku mun!!
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 21:06"]
Isket silmää ja samalla muljutat kieltä poskessasi?
[/quote] tuosta tuli mieleen Sinkkuelämän mr. Pussy se hyvä naistennuolija :-)