Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

haluaako teillä appivanhempi/appivanhemmat

Vierailija
06.07.2015 |

matkustella miehen kanssa ilman sinua ja lapsianne?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua. Haluavat jutella mieheni kanssa ja minut hoitamaan lapsia siksi aikaa. Haaveilen, että mieheni joskus menisi isovanhemmille yöksi lasten kanssa. Kuten minä menen omille vanhemmilleni. Tällaista ei tapahdu.

Vierailija
2/15 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät erityisesti halua. Joskus on kuitenkin mies mennyt appivanhempien ja lasten kanssa mökille kun minä olen ollut töissä tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis silleen ettei lapset ole mukana, vain miehen. Ap

Vierailija
4/15 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua. Yhdessä matkustellaan joskus koko sakki. On käyty myös vain minä + lapsi + anoppi -kombolla reissussa. Mies käy kerran, pari kuussa lapsen kanssa vanhempiensa luona ilman minua, jolloin saattavat käydä mökillä yms.

Vierailija
5/15 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa tuossa on?

Vierailija
6/15 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja 5 jatkaa; miehen vanhemmat asuu lähellä, siksi näin. Itsekin antaisin miehelle samalla lailla vapaaviikonloppuja useammin, jos mun suku asuisi lähempänä.

Mutta en mä kyllä hyvää tykkäis, jos miehen vanhemmat ilmoittais haluavansa johonkin matkaan mukaan vain miehen, eikä edes lasta, eikä mullekaan tarjottaisi mahdollisuutta tulla.

Vierailija
7/15 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, haluavat välillä viettää aikaa vain mieheni kanssa. Mitä siitä? Onhan hän sentään HEIDÄN lapsensa?

Enemmän huolestuisin jos eivät haluaisi olla poikansa kanssa tekemisissä...

Vierailija
8/15 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 09:27"]

Juu, haluavat välillä viettää aikaa vain mieheni kanssa. Mitä siitä? Onhan hän sentään HEIDÄN lapsensa? Enemmän huolestuisin jos eivät haluaisi olla poikansa kanssa tekemisissä...

[/quote]

Kyllä minäkin anoppina joskus toivon, että poika kävisi yksin kylässä. Olisi asioita, joita haluaisin puhua hänen kanssaan kahdestaan. Mutta hänen tapauksessaan jostain syystä hän ei tunnu yksin saavan tulla käymään lapsuudenkodissaan. Ei sillä, miniä on ihan mukava, mutta poikani on kuitenkin lapseni ja on joitain asioita, joista haluaisin keskustella hänen kanssaan kahdestaan.

Vierailija
9/15 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten puhelinta voi käyttää tai sopia kaupungille pojan kanssa tapaamista?

Vierailija
10/15 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 09:30"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 09:27"]

Juu, haluavat välillä viettää aikaa vain mieheni kanssa. Mitä siitä? Onhan hän sentään HEIDÄN lapsensa? Enemmän huolestuisin jos eivät haluaisi olla poikansa kanssa tekemisissä...

[/quote]

Kyllä minäkin anoppina joskus toivon, että poika kävisi yksin kylässä. Olisi asioita, joita haluaisin puhua hänen kanssaan kahdestaan. Mutta hänen tapauksessaan jostain syystä hän ei tunnu yksin saavan tulla käymään lapsuudenkodissaan. Ei sillä, miniä on ihan mukava, mutta poikani on kuitenkin lapseni ja on joitain asioita, joista haluaisin keskustella hänen kanssaan kahdestaan.
[/quote]

Ok. Mutta kai ymmärrät, että mies kertoo kuitenkin keskustelunne sisällön vaimolleen?

Vierailija
11/15 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän että millainen matka. Kyllä meilläkin mies voi lähteä vaikka jonnekin kaukaisemman sukulaisen juhliin ilman meitä vanhempiensa kanssa mutta kyllä mun mielestä olis todella outoa jos lähtis esim. ulkomaille tai vaikka risteilylle oman äitinsä ja isänsä kanssa. Todella outoa.

Vierailija
12/15 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Sen sijaan anoppini kanssa on matkaillut niin minä kuin äitini.

Vierailija
13/15 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 09:27"]

[/quote]Kyllä minusta olisi outoa aikuisen, perheellisen miehen lähteä vanhempiensa kanssa matkustelemaan. 

Vierailija
14/15 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ole lapsia. Olisit laittanut otsikkoon, että tämä on vain isääntyjille osoitettu kysymys.

Vierailija
15/15 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei halua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi