Facen profiilikuvaan rauhankyyhky vai Ukrainan lippu?
Kumman laitat, ja miksi?
Molempia näkyy olevan.
Te jotka ette ole facessa, ettekä vaihda profiilikuvaa/kehystä, ei tarvitse kommentoida.
Kommentit (44)
Kyyhky, koska on kyse laajemmasta kuin pelkästä Ukrainan valloittamisesta.
En vaihda mitään. Lampaiden pellejuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi te vaihdatte sitä profiilikuvaa?
Osoittaakseni sympatiaa, tukea, sitä, että ajatukseni ovat ukrainalaisten puolella. Tehdäkseni jotain, mitä yksittäinen tavallinen suomalainen nainen tässä tilanteessa voi.
Oot 8 vuotta myöhässä sympatioinesi. Sotatilahan siellä ollut jo vuosia.
Facessa ei voi enää tehdä kehyksiä itse,niin laitoin vaan lipun ja stand with Ukraine - kuvan. Fb ei ollut omia luonut ainakaan aiemmin.
Joo,ei se mitään pelasta,mutta harvoin otan mihinkään mitään kantaa; tähän otin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi te vaihdatte sitä profiilikuvaa?
Osoittaakseni sympatiaa, tukea, sitä, että ajatukseni ovat ukrainalaisten puolella. Tehdäkseni jotain, mitä yksittäinen tavallinen suomalainen nainen tässä tilanteessa voi.
Oot 8 vuotta myöhässä sympatioinesi. Sotatilahan siellä ollut jo vuosia.
No nyt vähän eri tilanne kuitenkin.. jos et ole huomannut.
Eikö ihminen saa myöhemmin osoittaa tukea jollekin? Vain silloin kun se alkaa?
-eri
Kyyhkyn vaihdoin. Rauhaa ja rakkautta kaikille maailman ihmisille
Tietenkin Ukrainan lippu ja sympatiat Ukrainalle, koska Ukrainalla ei ollut mitään tekemistä sodan aloittamisen kanssa.
Laitoin lipun ja olen muutenkin sympannut ukrainaa päivityksissä. Mulla on ukrainassa monia ystäviä, ja kyllä he tuntuvat arvostavan myös näitä pieniä tuen osoituksia tavallisiltakin kansalaisilta ympäri maailmaa.
https://www.google.fi/search?q=ukraine+peace&client=ms-opera-mobile&cha…
Itse keräsin kanssa hyviä kuvia Googlella. Laitoin sinikeltaisen kyyhkyn.
Lippu. Pasifistien takia Hitleriä ei torpattu ajoissa ja Ukrainan tukeminen on niin vaikeaa.
Sateenkaarilippu tausta ja hitlerin kuva
No joo, hyökkääjä ja puolustaja. Analogia Talvisotaan 1:1 ja hyökkääjien sama!
Onhan tuokin yksi keino hyvesignaloida. Ja saada hetki huomiota omalle pärställeen.
Hyvesignalointia. Taas kerran. Ja jengi menee halpaan.
Miksi ne fiksuimmat ei lähde yleensä mukaan näihin massaitsensänostatuksiin joilla ei ole mitään merkitystä kuin nostattajille itselleen kerjätä huomiota. Fiksut toimivat konkreettisesti salassa esim. laittamalla rahaa keräyksiin, tekmättä siitä numeroa.
Lipun, se kertoo, että tuen Ukrainaa. Kyyhkysellä peitellään, kuka on hyökkääjä.