Mies saneli säännöt suhteelle
Ollaan nyt viimeaikoina nähty joka päivä. Syksyllä haluaa nähdä pari kertaa viikossa ja viikonloppuisin. Aikoo nyt muuttaa kaverinsa kanssa yhteen, muutaman kilometrin päähän keskustasta. En ymmärrä miestä. Tuntuu ettei hän välitä tarpeeksi, ei halua oikeasti olla mun kanssa. Voi olla, että ylireagoin. Meillä on mennyt viimeaikoina huonosti, ero oli lähellä. Nyt menee paremmin, mutta huoli on kova. Ei tästä taida tulla mitään..
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 18:26"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 18:17"]Käykö koulussa tai töissä? Ei kai sitä joka päivä jaksa nähdä, ehkä haluaa välillä tehdä muutakin.
[/quote]
Käy, molemmissa. Siksi haluaakin omaa aikaa, että voi keskittyä opintoihin. Ymmärrän kyllä oman ajan tarpeen, minäkin tarvitsen sitä välillä. Minusta tuollainen sääntöjen ja tapaamispäivien sopiminen nyt on vaan vähän outoa. Ja jotenkin vaan jännä yhteensattuma, että heti kun itse muutin lähemmäs keskustaa, mies aikoo muuttaa johonkin niin kauas, etten voi enää mennä sinne pyörällä. En omista autoa.
[/quote]
Kai sinä pari kilometriä jaksat kävellä!
Kuulostaa oudolla koska ihminen joka rakastaa niin haluaa nähdä mahd paljon. Voi tietysti olla jotain muutakin mutta itse sanoisin että en järjestelyyn suostuisi. Miksi mies saisi päättää, onhan sullakin elämä?! Mies ei ehkä uskalla päättää suhdetta mutta ei jaksa seurustellakkaan
Ehkä saan näin etänä väärän käsityksen, mutta vaikuttaa siltä kuin mies haluaisi pikku hiljaa eroon sinusta ja odottaisi, että itsekin tajuat sen ja vetäydyt takavasemmalle. Suhde päätökseen ilman suurta draamaa, syyllisyyttä tai syyllistämistä tai muuta manipulaatiota.
Voin siis olla täysin metsässä, en ole tietävinäni. Kunhan arvelen.
Opiskelu JA työssäkäynti yhtä aikaa on kovaa ja raskasta. Jos sulla on kovin vaativat elin- tai seurustelutavat tai pieni asunto, teidän yhdessäauminen ja jokapäiväiset tapaamiset voisivat todella tuhota miehen mahdollisuudet onnistua. Mies on tajunnut tämän ja halunnut sanoa siitä sulla etukäteen - siihen nähden "viikonloppuisin ja pari kertaa viikolla" on todellla paljon. En näe tätä itse vielä minään sääntöjen sanelemisena, enkä vertaisi Riku Harmaaseen.
Kaverin kanssa yhteen muutto on järkevää, jos se säästää rahaa (jota on vähemmän, kun ei ehdi tienaamaan) mutta kveri ei vaadi kokoaikaista kyljessä kyhnäämistä, kuten sinä, vaan jätttää toiselle aikaa opiskella.