Suomi säästää ja samalla Kreikkaan miljardeja
Olemmekohan ihan täyspäisiä. Kreikkalaiset paskat välittää mistään, eivät maksa veroja lainkaan ja sen takia Suomessa säästetään ja korotetaan veroja.
Kommentit (14)
Niinpä! Kysypä Urpilaiselta missä meidän rahat?
EU on täys farssi.
Suomalaiset haluavat jakaa ja maksaa itse lisää. Argimmäkikin on hauska tapaus, samaan aikaan vinkuu leikkauksista ja samaan aikaan haluaa jakaa rahaa Kreikan kommunisteille haaskattavaksi. Ei taida osata miinus- ja pluslaskuja.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 14:18"]Suomalaiset haluavat jakaa ja maksaa itse lisää. Argimmäkikin on hauska tapaus, samaan aikaan vinkuu leikkauksista ja samaan aikaan haluaa jakaa rahaa Kreikan kommunisteille haaskattavaksi. Ei taida osata miinus- ja pluslaskuja.
[/quote]
Ääliöitä kaikki!
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 14:18"]
Suomalaiset haluavat jakaa ja maksaa itse lisää. Argimmäkikin on hauska tapaus, samaan aikaan vinkuu leikkauksista ja samaan aikaan haluaa jakaa rahaa Kreikan kommunisteille haaskattavaksi. Ei taida osata miinus- ja pluslaskuja.
[/quote]Kunnon kommari ei koskaan jaa omiaan vain ainoastaan toisten rahoja.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 14:22"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 14:18"]
[/quote]Kunnon kommari ei koskaan jaa omiaan vain ainoastaan toisten rahoja.
[/quote]
Ovat aina itse saamapuolella ja sen lisäksi käsi aina toisen taskussa, elävät varastamalla ja ruinaamalla. Arhinmäen jutut on kyllä varsin hauskoja, juoppo puhuu itsensä pussiin joka kerta. Ei säästetä, jaetaan Kreikkaan, nostetaan veroja, ei nosteta, nostetaan muilta mutta ei minulta jne.
Sellaista se on kun Kreikan kokoomus väärensi pankkien kanssa kirjanpidon.
lähdetään pois euroopan unionista, kannattakaa tätä aloitetta https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/1338
Kreikka on pumppu, jolla pankit kuppaavat koko euroaluetta. Tämä on historian suurin kusetus.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 16:42"]Kreikka on pumppu, jolla pankit kuppaavat koko euroaluetta. Tämä on historian suurin kusetus.
[/quote]Teatteri jonka näyttelijöitä ovat myös Kreikan hallitus itse.
EU on hirviö. Kun yhden sarven saat nuijittua pois, sillä välin kasvaa monta uutta sarvea tähän hirviöön.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 16:38"]lähdetään pois euroopan unionista, kannattakaa tätä aloitetta https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/1338
[/quote]
Suomen on pakko kuulua joko EU:hun tai Natoon. Koska aivopesty kansa vastustaa Natoon kuulumista ei auta kuin maksaa kiltisti kaikki mitä EU vaatii.
Älkää äänestäkö isoja puolueita. Ne on samaa paskaa eri paketissa.
Kunhan hetki kärsivällisesti odotetaan, päästään itse nauttimaan EU-avustuspaketeista. t. Pavos Arhidakis
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 13:46"]
Olemmekohan ihan täyspäisiä. Kreikkalaiset paskat välittää mistään, eivät maksa veroja lainkaan ja sen takia Suomessa säästetään ja korotetaan veroja.
[/quote]Suomalaisilla on juuri sellaiset poliitikot kuin he ansaitsevat. Suomalaiset ovat tyhmää metsäläiskansaa.