Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomi säästää ja samalla Kreikkaan miljardeja

Vierailija
13.07.2015 |

Olemmekohan ihan täyspäisiä. Kreikkalaiset paskat välittää mistään, eivät maksa veroja lainkaan ja sen takia Suomessa säästetään ja korotetaan veroja.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 13:46"]

Olemmekohan ihan täyspäisiä. Kreikkalaiset paskat välittää mistään, eivät maksa veroja lainkaan ja sen takia Suomessa säästetään ja korotetaan veroja.

[/quote]Suomalaisilla on juuri sellaiset poliitikot kuin he ansaitsevat. Suomalaiset ovat tyhmää metsäläiskansaa.

Vierailija
2/14 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä! Kysypä Urpilaiselta missä meidän rahat?
EU on täys farssi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset haluavat jakaa ja maksaa itse lisää. Argimmäkikin on hauska tapaus, samaan aikaan vinkuu leikkauksista ja samaan aikaan haluaa jakaa rahaa Kreikan kommunisteille haaskattavaksi. Ei taida osata miinus- ja pluslaskuja.

Vierailija
4/14 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 14:18"]Suomalaiset haluavat jakaa ja maksaa itse lisää. Argimmäkikin on hauska tapaus, samaan aikaan vinkuu leikkauksista ja samaan aikaan haluaa jakaa rahaa Kreikan kommunisteille haaskattavaksi. Ei taida osata miinus- ja pluslaskuja.
[/quote]

Ääliöitä kaikki!

Vierailija
5/14 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 14:18"]

Suomalaiset haluavat jakaa ja maksaa itse lisää. Argimmäkikin on hauska tapaus, samaan aikaan vinkuu leikkauksista ja samaan aikaan haluaa jakaa rahaa Kreikan kommunisteille haaskattavaksi. Ei taida osata miinus- ja pluslaskuja.

[/quote]Kunnon kommari ei koskaan jaa omiaan vain ainoastaan toisten rahoja.

Vierailija
6/14 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 14:22"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 14:18"]

[/quote]Kunnon kommari ei koskaan jaa omiaan vain ainoastaan toisten rahoja.

[/quote]

Ovat aina itse saamapuolella ja sen lisäksi käsi aina toisen taskussa, elävät varastamalla ja ruinaamalla. Arhinmäen jutut on kyllä varsin hauskoja, juoppo puhuu itsensä pussiin joka kerta. Ei säästetä, jaetaan Kreikkaan, nostetaan veroja, ei nosteta, nostetaan muilta mutta ei minulta jne.

Vierailija
7/14 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on kun Kreikan kokoomus väärensi pankkien kanssa kirjanpidon.

Vierailija
8/14 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähdetään pois euroopan unionista, kannattakaa tätä aloitetta https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/1338

Vierailija
9/14 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikka on pumppu, jolla pankit kuppaavat koko euroaluetta. Tämä on historian suurin kusetus.

Vierailija
10/14 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 16:42"]Kreikka on pumppu, jolla pankit kuppaavat koko euroaluetta. Tämä on historian suurin kusetus.
[/quote]Teatteri jonka näyttelijöitä ovat myös Kreikan hallitus itse.

Vierailija
11/14 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

EU on hirviö. Kun yhden sarven saat nuijittua pois, sillä välin kasvaa monta uutta sarvea tähän hirviöön.

12/14 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 16:38"]lähdetään pois euroopan unionista, kannattakaa tätä aloitetta https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/1338
[/quote]

Suomen on pakko kuulua joko EU:hun tai Natoon. Koska aivopesty kansa vastustaa Natoon kuulumista ei auta kuin maksaa kiltisti kaikki mitä EU vaatii.

Vierailija
13/14 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää äänestäkö isoja puolueita. Ne on samaa paskaa eri paketissa.

Vierailija
14/14 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan hetki kärsivällisesti odotetaan, päästään itse nauttimaan EU-avustuspaketeista. t. Pavos Arhidakis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan