Elmukelmu suutelussa
Lääkäri kehotti käyttämään elmukelmua, jos haluaa kielisuudelmia tai pyllyreiän nuolentaa harrastaa. Käytättekö te elmukelmua?
Kommentit (12)
Oletko tosissasi? Ei se kelmu ile edes kovin vahvaa.
Aina. Ei tulisi mieleenkään ilman.
käytän foliota, pysyy paremmin paikallaan
Kondomin voi laittaa myös kielen ympärille.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 10:48"]
Kondomin voi laittaa myös kielen ympärille.
[/quote]
Eikös kuitekin toimisi paremmin kieli kondomin sisällä. :D
No siis suutelemisessa kyllä käytän, mitä jos ei vaikka ole hetkeen pessyt hampaitaan, mutta peppureiän kohdalla en käytä.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 11:04"]No siis suutelemisessa kyllä käytän, mitä jos ei vaikka ole hetkeen pessyt hampaitaan, mutta peppureiän kohdalla en käytä.
[/quote]
Suudelma muovin läpi. Läheisyyttä!
Olen kuullut kelmua käytettävän kuukautisten aikaan suuseksissä. Aika erikoista sekin, tuskin ainakaan antajalle antaa mitään se muovin lipitys.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 11:07"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 11:04"]No siis suutelemisessa kyllä käytän, mitä jos ei vaikka ole hetkeen pessyt hampaitaan, mutta peppureiän kohdalla en käytä. [/quote] Suudelma muovin läpi. Läheisyyttä! Olen kuullut kelmua käytettävän kuukautisten aikaan suuseksissä. Aika erikoista sekin, tuskin ainakaan antajalle antaa mitään se muovin lipitys.
[/quote]
Niin? No minä koen sen läheisyyden paremmin siellä peppureikäosastolla sitten.
Kondomin voi leikata kahtia ja käyttää sitä suojana suuteloissa.
Voiko hätätilassa käyttää leivinpaperia?
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 11:52"]Voiko hätätilassa käyttää leivinpaperia?
[/quote]
Leivinpaperi kahisee.