Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä miten oppia sietämään miehen ystävää

Vierailija
13.07.2015 |

On jatkuvasti kuvioissa ja tuntuu pitävän itseään melkein perheenjäsenenä. Miestä se ei haittaa eikä ymmärrä miten mua nyppii!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaisin, että miehen ystävä on sinkku? Teidän perässä roikkuminen loppuu, kun se alkaa seurustella. Ala parittaa sitä kaikille tutuille ja tuntemattomillekin naisille..

Vierailija
2/3 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 09:23"]

Arvaisin, että miehen ystävä on sinkku? Teidän perässä roikkuminen loppuu, kun se alkaa seurustella. Ala parittaa sitä kaikille tutuille ja tuntemattomillekin naisille..

[/quote]

Muuten hyvä mutta se ei ole seurustelevaa tyyppiä, irtosuhteita on ollut pelkästään. Sekin huolettaa kun miehen mielestä se on täysin ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 09:26"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 09:23"]

[/quote]

Muuten hyvä mutta se ei ole seurustelevaa tyyppiä, irtosuhteita on ollut pelkästään. Sekin huolettaa kun miehen mielestä se on täysin ok.
[/quote]

Mikä siinä huolestuttaa? Ei se tarkoita, että mies haluaisi elää samoin. Toisilla ei vain ole pakkomielle pakottaa toisia elämään kuin itse. Ja se on ihan ok, että joku elää toisin kuin itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi