Missä vaiheessa suhdetta seksuaalinen halu suurimmillaan?
Onko seksuaalinen halukkuus suhteessa suurimmillaan alussa, hiipuakseen sitten hiljalleen olemattomiin? Vai onko halu asia, joka vähitellen kehittyy suuremmaksi tutustumisen ja rakastumisen myötä?
Vai onko se alati ailahteleva?
Kommentit (9)
ja nyt tietää, mitä saa.
Yleensä mulla on ollut toisinpäin, tässä vaiheessa kiinnostus on alkanut jo vähän laskea.
ap
Mutta se olikin melkein jo sairasta. Tosi kuluttavaa ainakin, ja haittasi elämää kun seksi meni kaiken muun edelle. :D Mutta onpahan mitä muistella kun lämmittelee rutiiniksi muodostuvaa suhdetta.
Musta seksi muuttuu koko ajan, eikä niitä eri vaiheita voi kovin helposti vertailla. Kun rakastuminen muuttuu rakkaudeksi, seksi muuttuu mun mielestä hienommaksi. Ja kun rakkauden kestävyyden eteen joutuu välillä taistelemaan, myös niitä upeita hetkiä sängyssä arvostaa todella.
Tässä vaiheessa se on usein enempi sellaista lauantai-iltana_saunan_jälkeen
itsestä kiinni. Nykyisessä suhteessa se vaan kasvaa. Ollaan oltu kolme vuotta yhdessä, ei mitään seukkaamista vaan perhettä ja arkea ja himo toiseen vaan kasvaa. Seksi muuttunut koko ajan paremmaksi, koettu raskaus ja synnytys ym. mutta ne vaan lisänneet seksiä ja nautintoa. Mulla on useita suhteita takana joissa olen muuttunut nopeasti siksi " valittavaksi lahnaksi" joten tiedän kyllä. Oisko sitten kyse siitä että nyt vaan yksinkertaisesti on oikea kumppani??
Mutta se on kyllä niin upeeta kun odottaa että lapset menee nukkumaan ja saa saa olla miehen kanssa kaksin...se kutkutus, odotus ja himo...se on upeeta. Ei tee kyllä toisia miehiä mieli, ei edes mielessä ole käynyt. Ok homma haalistuu ellei siitä tunteesta huolehdi, jotenkin täälläkin palstalla tulee mieleen että miehet ja naiset luulee että se vaan riittää kun vaimo antaa ja mies saa. Hyvät ihmiset ja varsinkin naiset!!! Näyttäkää sille ukolle mistä tykkäätte, ei ne muten osaa. Mä nautin olla sängyssä varsinainen narttu ja nautin joka hetkestä, mies osaa tyydyttää mut ja haluamaan vaan lisää. Ihaninta on tehdä toiselle hyvää, täyttää toiveet ja samalla löytää itsestään uusia piirteitä. Esim nautin nykyään suihinotosta, se tuntuu ihanalta ja on musta äärimmäisen seksikästä ja saa mut tuntemaan itseni mm. supernaiselliseksi. Jos tätä juttua lukis joku mun ex nii ei uskois!!!!
Sit on myös se fysiologinen fakta että mies vaan yleensä haluaa useimmin kuin nainen. Meillä asiasta on puhuttu ja molemmat saa sanoa oman mielipiteensä ilman mökötystä tai valtataistelua. Mies saa pakkeja jos ei mua haluta just sillä hetkellä mut aika usein menee yhteen.
Tästäkin vaan pitäis puhua. Kyllä ne halut pysyy ja kasvaa jos seksi on tyydyttävää ja molmmat saa toteuttaa omia juttuja.
Surullista luettavaa, että muutaman vuoden jälkeen ei enää ole kuin rutiiniseksiä. Älkää yleistäkö tuollaisia. Seksi mielestäni vain paranee suhteen kehittyessä.
Olen ollut saman miehen kanssa tosiaan 16 vuotta eli ihan nuoresta asti. Kaksi lasta on tehty ja yhdessä aiotaan olla vieläkin ikuisesti. Tottakai seksissä on ollut hiljaisempia aikoja raskauksien ja raskaampien työputkien vuoksi, mutta muuten himot jyllää vieläkin. Keksimme välillä seksiin jotain kivaa vaihtelua, yllätämme toisiamme ja kokeilemme monenlaista seksiä yhdessä. Välillä vieläkin odotan pimppi märkänä miestäni kotiin töistä ja yhdessä odotamme iltaa, jolloin saamme käydä toistemme kimppuun.
Suhteen eteen on tehtävä töitä, aina sanotaan. Miksei kukaan koskaan mainitse, että myöskin toimiva tyydyttävä seksielämä kuuluu hyvään suhteeseen ja sen eteen on myös töitä.
Onhan siitä puhetta joka paikassa, että toimivaan parisuhteeseen kuuluu molempia tyydyttävä seksielämä.
Tilanteenne on muuten tosi kadehdittava! Minulla ei ole koskaan ollut yhdenkään kumppanin kanssa ongelmia, mutta kun lueskelee täällä näitä juttuja, niin keskimäärin ihmisillä menee todella huonosti.. :-(
Se on vaan sellainen " kaksiteräinen miekka" tuo seksi parisuhteessa. Jos menee huonosti, se näkyy seksissä. Jos seksi on huonoa, se näkyy muualla suhteessa. Kumpaakaan ei saisi unohtaa.
Minulla on sellainen käsitys, että viimeinen virhe on käyttää seksiä kauppatavarana. Jos mies ei ole hellä ja romanttinen, tai ei tee osaansa kotitöistä, en anna. Jos nainen ei anna, en varmasti tee sen hyväksi yhtään mitään. Siinäpä sitä sit ollaan.
Vierailija:
Jos mies ei ole hellä ja romanttinen, tai ei tee osaansa kotitöistä, en anna. Jos nainen ei anna, en varmasti tee sen hyväksi yhtään mitään. Siinäpä sitä sit ollaan.
Nainen tuntee jäävänsä yksin kotiin sillä aikaa, kun mies tekee kaikkea omaa kivaa. Mies tuntee olevansa kodissa ulkopuolinen, koska vaimo ei huomioi.
Molempien pitäisi muuttua - vaimon olla ystävällisempi ja huomaavaisempi miehelle sekä miehen naiselle.
Huomaavaisuus on ystävällisiä tekoja, toisen huomioon ottamista. Nainen harvoin on tyytyväinen kotona, jos hän raataa yksin. Mies voi ajatella kodin olevan naisen valtakunta, jossa hän on ylimääräinen eikä hyväksytty. Molempien pitäisi tajuta, että koti on molempia varten - siellä tulee olla tilaa ihmisille ja tunteille.
... suhteen alussa ja nyt kolmen lapsen ja 10 vuoden jälkeen huomattavasti antoisampaa ja rohkeampaa kuin alussa.
Olen tällä hetkellä sinkku, takana useita pitkiä (3-6v.) suhteita.