Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhteeni 19-vuotiaaseen naiseen

Vierailija
13.07.2015 |

Olen siis 35-vuotias poika, ja ollaan nyt seurusteltu 1,5 vuotta. Meillä on hankkeissa perheenlisäystä. Tytön isä ei aluksi minusta liion välittänyt, nyt välittää. Pulmana on tosin nyt kimurantti kuvio, sillä olen maannut vaimoni siskon 21v ja myös anoppini 38v kanssa. Neuvoja?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä vehje välillä housuissa?

Vierailija
2/10 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut itsestäsi 35v POIKAna, jolla suhde 19v NAISEEN? Siis oikeasti aikamies painaa nuorta tyttöä...
Mitä tulee koko suvun naimiseen niin ei kai siinä mtn jos tilanne on kaikille avoin ja tyttöystäväsi tietää ja hyväksyy että olet painanut koko perhettä.
Sitä mietin että missä tuon perheen isä on ja kuinka pahasti se on pistänyt /pistää sua pataan kun kuulee sun panemisista :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

LAP SEN TÖRK EÄÄ HHYVÄKS I KäYTTTÖÄ!!!1

rangaistuk set  ylös.. elin kautinen ja kuolemam tuomio kaikesta sek suaalisesta

t pedo hunt terit.

Vierailija
4/10 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 05:08"]Puhut itsestäsi 35v POIKAna, jolla suhde 19v NAISEEN? Siis oikeasti aikamies painaa nuorta tyttöä...
Mitä tulee koko suvun naimiseen niin ei kai siinä mtn jos tilanne on kaikille avoin ja tyttöystäväsi tietää ja hyväksyy että olet painanut koko perhettä.
Sitä mietin että missä tuon perheen isä on ja kuinka pahasti se on pistänyt /pistää sua pataan kun kuulee sun panemisista :)
[/quote]

Mä luulen kanssa että meillä olis isäntä hyvin nopeesti linnassa jos joku "poika" kävis ohimennen panees mua ja meiän molempia likkoja ja kehtais sen jälkeen suunnitella perheen perustamista niistä toisen kanssa.
t: tyttö 38v

Vierailija
5/10 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 05:13"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 05:08"]Puhut itsestäsi 35v POIKAna, jolla suhde 19v NAISEEN? Siis oikeasti aikamies painaa nuorta tyttöä...
[/quote]

Mä luulen kanssa että meillä olis isäntä hyvin nopeesti linnassa jos joku "poika" kävis ohimennen panees mua ja meiän molempia likkoja ja kehtais sen jälkeen suunnitella perheen perustamista niistä toisen kanssa.
[/quote] no ja kun ei siinä kaikki, mun anoppi 38v ja vaimo 19v tiettävästi raskaana

Vierailija
6/10 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 05:16"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 05:13"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 05:08"]Puhut itsestäsi 35v POIKAna, jolla suhde 19v NAISEEN? Siis oikeasti aikamies painaa nuorta tyttöä...
[/quote]

[/quote] no ja kun ei siinä kaikki, mun anoppi 38v ja vaimo 19v tiettävästi raskaana
[/quote]
obvious troll is obvious

Vierailija
7/10 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvoja kaipaat? Stop being dick. Sano niille naisille että sori pitää mennä ja lähe helvettiin ja äkkiä.

Parempi niille ennen pitkää, voivat vaikka vahingossa löytää oikeen miehen tollasen poikasen tilalle.

Vierailija
8/10 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 06:29"]

Parempi niille ennen pitkää, voivat vaikka vahingossa löytää oikeen miehen tollasen poikasen tilalle.

[/quote]

Ja mikä parasta, jokaiselle oman :)

Vierailija
9/10 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä Kassu Kissalta!

Vierailija
10/10 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 05:16"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 05:13"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 05:08"]Puhut itsestäsi 35v POIKAna, jolla suhde 19v NAISEEN? Siis oikeasti aikamies painaa nuorta tyttöä...
[/quote]

[/quote]

Äsken se vaimo olo vielä 21 :DDDD Parempi onni ensi kerralla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän