Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauniin naisen kohdalla on jotenkin tahattomasti tabua puhua paskasta

Vierailija
13.07.2015 |

Kauniit, nuoret naisethan eivät tunnetusti käy paskalla, vaikka heilläkin on persereikä ja sieltä tulee sitä samaa ehtaa tavaraa joka olomuodossa. Milloin kovaa pötkylää milloin veteläää haisevaa ripulipaskaa. Oletteko ottaneet kauniisn naisen kanssa puheeksi hänen paskalla käymisensä? Tuleeko esim, kun katsot tv:n huippumalleja tai vastaavia, mieleesi ensimmäisenä, että millehän tuon naisen paska haisee, paskooko hän paljon, onkohan hänen persesilmänsä nyt puhdas ja niin edelleen???

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taas yksi suuri ajattelija, oman elämänsä filosofi.

Vierailija
2/13 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 01:45"]

[/quote]

ei mutta tottahan se on! Kaunis nuori nainen ei pasko, mutta oikeasti kuinka rohkeasti sen voi otttaa puheeksi tuon kuvankauniin naisen kanssa tyyliin: käytkö sä usein paskalla, millaisia paskoja väännät, onko sun pyllyreikäsi nyt paskassa. Tai että kuinka usein ajattelee naisen paskaista persereikää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuva että lihava epämiellyttävä ämmä paskantaa on aika silleen normi mutta se että nuori kaunis edustava nainen paskantaa , tää on ilmiönä jopa outo

Vierailija
4/13 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 01:42"]

Kauniit, nuoret naisethan eivät tunnetusti käy paskalla, vaikka heilläkin on persereikä ja sieltä tulee sitä samaa ehtaa tavaraa joka olomuodossa. Milloin kovaa pötkylää milloin veteläää haisevaa ripulipaskaa. Oletteko ottaneet kauniisn naisen kanssa puheeksi hänen paskalla käymisensä? Tuleeko esim, kun katsot tv:n huippumalleja tai vastaavia, mieleesi ensimmäisenä, että millehän tuon naisen paska haisee, paskooko hän paljon, onkohan hänen persesilmänsä nyt puhdas ja niin edelleen???

[/quote]

Tulee mieleen. Usein mietin, miten hirveää olisi olla jonkun supermallin kanssa vessassa kun hän kakkii. Pahinta olisi varmaan se aromi. Eikä se lopputuloskaan olisi kivaa katsottavaa. Ja lisäksi pyllereikä tahriintuisi ikävästi kakesta.

Vierailija
5/13 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen useita kertoja nuollut, sormettanut, dildottanut ja pannut kauniin naisen peräaukkoa. Asia ei ainakaan minulle ole mikään tabu.

Vierailija
6/13 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 05:47"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 05:46"]

Olen useita kertoja nuollut, sormettanut, dildottanut ja pannut kauniin naisen peräaukkoa. Asia ei ainakaan minulle ole mikään tabu.

[/quote]

Oliko koskaan kieli, sormi, dildo, tai kikkeli paskassa?
[/quote]

Kyllä niihin toisinaan tulee vieno kakanhaju.

Vierailija
7/13 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 01:48"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 01:45"]

[/quote]

ei mutta tottahan se on! Kaunis nuori nainen ei pasko, mutta oikeasti kuinka rohkeasti sen voi otttaa puheeksi tuon kuvankauniin naisen kanssa tyyliin: käytkö sä usein paskalla, millaisia paskoja väännät, onko sun pyllyreikäsi nyt paskassa. Tai että kuinka usein ajattelee naisen paskaista persereikää
[/quote]

Jos nuori nainen ei käy paskalla niin hän on sitten täynnä paskaa.

Vierailija
8/13 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 05:56"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 05:47"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 05:46"] Olen useita kertoja nuollut, sormettanut, dildottanut ja pannut kauniin naisen peräaukkoa. Asia ei ainakaan minulle ole mikään tabu. [/quote] Oliko koskaan kieli, sormi, dildo, tai kikkeli paskassa? [/quote] Kyllä niihin toisinaan tulee vieno kakanhaju.

[/quote]

Nuuhkitko sitä? Nuoletko paskaa heidän perseenreijästään? Oletko ihmis-wc?

Vierailija
9/13 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 01:42"]

[/quote]

Aiheesta olen kirjoittanut ennenkin, joten sinä saat jatkaa. Sama asia siis tullut kyllä huomattua. 

Vierailija
10/13 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mediassa kauniista naisista on tehty näitä puhtoisen valkoisia you´re worth it naisia. Kaikki virheet siloteltuina. Lisäksi jos kaunis nainen sattuu olemaan elokuvassa nörtähtävä nainen joka etsii hyvää miestä joka ei tietenkään huomaa tätä naista (huoh. aina sama lässyti lässyti kaava) niin lopussa tämä fenix lintu nousee tuhkasta valkoisena joutsenena. bläääh etten sanoisi.

Vierailija
11/13 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on parasta kun pääsee maistamaan kauniin naisen kakkaa.

Vierailija
12/13 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missit eivät paskea tee

Vierailija
13/13 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukki kertoi mulle kun hän oli ennen sotia savotalla, lauantai illalla miehet lähti panohommiin, ukki oli kova panomies, hän nuoli naisen persreän ympäriltä paskaa ennen kuin ryhtyi panohommiin naisen kanssa, sitä sanottiin Venuksen suklaaksi se maistui panomiehen suussa paremmalle kuin oikea suklaa. Eipä sitä moni köyhän mökin poika ennen suklaata nähnytkään 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme