6v tyttären suusta: "äiskän napa on tissien välissä!"
Oltiin saunassa, kun tyttö katseli minua ja sanoi. Mitä mun pitäis ajatella??
Kommentit (10)
Mun toitotti kerran kovaan ääneen kaupan kassajonossa, et "äitillä on vaaleenpunanen porkkana yöpöydällä"..
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:14"]No onko se? Mene itseesi ja rintaleikkaukseen, hyvänen aika!
[/quote]
Mites sulla? Ei taida lääkitys auttaa? Katkera ja yksinäinen?
Mun juuri 3v täyttänyt tyttö jo pidemmän aikaa opettanut mulle ihmisen (mun) anatomiaa ja sanonut mulla olevan ylämaha ja alamaha näyttäen kohdat missä ne on.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:19"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:14"]No onko se? Mene itseesi ja rintaleikkaukseen, hyvänen aika! [/quote] Mites sulla? Ei taida lääkitys auttaa? Katkera ja yksinäinen?
[/quote]
Luitko lisäykseni, sinä täysin huumorintajuton hiekkis. Ja ilman sitä silmäniskuakin voisi tuon ehkä kenties mahdollisesti tajuta huumoriksi, jos vaan et olisi päästä niin kovin vaatimattomasti varusteltu.
Mun nuorin sisareni kertoi aikoinaan silloiselle poikaystävälleni, että äidillämme on pitkät tissit..
Olen aikoinaan ollut isorintainen, mutta kieltämättä rintani ovat hiukan valahtaneet ruokittuani niillä 4 lasta. Mutta olen niihin oikein tyytyväinen näinkin. ;) ap
No onko se? Mene itseesi ja rintaleikkaukseen, hyvänen aika!