Mikä sitaatti tai ajatus ohjaa elämääsi
Toivottavasti ilmaisin aloituksessa idean tarpeeksi hyvin. Onko siis jotain tiettyä sitaattia tai elämänohjetta jonka pyrit pitämään tekojesi pohjana?
Kommentit (108)
"Mää rakastan mun elämääni".
Tuon ajatuksen turvin pyrin tekemään omasta ihanasta elämästäni hienon kokonaisuuden. Ei se aina sitä oo, mutta pilke silmäkulmassa sen voin siksi taas tehdä..=)
Älä huoli, huomenna kaikki on vielä huonommin.
"Tavoitteiden pitää olla niin suuria, että niiden toteutuminen pelottaa."
"Jokaisessa sadepilvessä on kultareunus."
"Älä syytä maailmaa ongelmistasi. Olet itse ongelma, mutta olet myös ratkaisu."
Mikään ei ole ikuista.
Tätä olen hokenut, kun elämä on ollut vaikeaa, se on auttanut pitämään suunnan kohti parempaa, pinnistelemään vaikeuksista pois. Olen myös muistuttanut itselleni, että mikään ei ole ikuista siinä hyvässä ja onnellisessakaan elämänjaksossa ja siksi olen osannut sitä arvostaa ja pinnistellä pitääkseni sitä yllä.
Se menee ohi.
Olen tässä, se riittää.
"Aina ei voi voittaa, mutta aina voi hävitä"
Pray like you are going to die tomorrow and live like you are going to live forever.
Mun draamaqueen sukulaisten elämänohje varmaan kuuluu: "paljon melua tyhjästä!" :D
Nothing is impossible, the word itself says "i'm possible".
Mun: "shit happens" ja "life sucks and then you die"
Siis aivan uskomattoman naurettavia lähes jokainen.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 01:33"]
Siis aivan uskomattoman naurettavia lähes jokainen.
[/quote]
Ei kun hienoja kaikki! =))
Ajatelkaa näitä tatuointeina vaikka kyljessä : "Shit happens" , "Olen tässä, se riittää", "Aina ei voi voittaa mutta aina voi hävitä"
:DDDDDDD
"Ei se oo vaarallista ellei siihen kuole ja mikäli siihen kuolee niin ei sillä enää siinävaiheessa ole mitään väliä."
YOLO siltä kantilta että miksi ainoan elämän uhraisin itseni mollaamiseen.
Muuten: ota iisii.
"Paskaks vaan ja palamaan"