Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

palkka jäänyt tulematta tilille.. mitä tehdä?

Vierailija
18.08.2015 |

Työkaverit ovat saaneet palkkansa normaalisti, minun kohdalla sattunut joku moka. Kuinka monta päivää pitää odottaa korjausta? onko tähän olemassa joku lakisääteinen juttu? tietääkö joku?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/20 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi minulla alkoi juuri loma.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käänny ammattiliiton puoleen jos kuulut liittoon.

Vierailija
4/20 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No soita nyt ihan ensin työnantajalle, että miksi näin.

Vierailija
5/20 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kysynyt asiaa työnantajalta/palkanlaskennasta?

Vierailija
6/20 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuulu liittoon. Mutta kai joku lakijuttu on olemassa?

Ap

Vierailija
7/20 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko loma-ajan palkka maksettu etukäteen?

Vierailija
8/20 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei haloo. Nyt valoja päälle liittokiihkoilijat!! Eka soitto työnantajalle ja kysy nämä samat kysymykset kuin täällä. Asiallinen firma korjaa virheensä heti ja rahat on sulla tilillä päivässä. Jos tulee jotain viivästysseuraamuksia esim korkojen muodossa niin firma maksaa myös nämä.
Mikäli homma ei toimi eli olet töissä jossain kepulifirmassa niin sitten yhteys vasta mahdollisiin liittoihin ja palkkaturvaan. Tästä aiheesta löytyy googlella asiallista tietoa.

Vierailija
9/20 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kysynyt tietysti esimieheltä asiaa, hän sanoi lähettäneensä meilin palkanlaskentaan.
Ei ole kuulunut vastausta vielä. Esimies pyysi minua lähettämään palkanlaskentakuitin hänelle meilinä, en saa sitä kotikoneella auki ja minusta sen asian selvittely ei minulle kuulu. Moka ei ole minun.

Ap
Ap

Vierailija
10/20 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 16:05"]Olen kysynyt tietysti esimieheltä asiaa, hän sanoi lähettäneensä meilin palkanlaskentaan.
Ei ole kuulunut vastausta vielä. Esimies pyysi minua lähettämään palkanlaskentakuitin hänelle meilinä, en saa sitä kotikoneella auki ja minusta sen asian selvittely ei minulle kuulu. Moka ei ole minun.

Ap
Ap
[/quote]

Sait palkanlaskentakuitin?
Soita itse palkanlaskentaan
Hyvin helppoa

Todennäköisesti sait loma-ajan palkan viime palkan yhteydessä

Vierailija
11/20 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika voi olla myös pankissa. Viime viikolla meidän firmasssa jäi Nordean asiakkailla palkka saamatta tilipäivänä, muille tuli.

Vierailija
12/20 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita iltalehteen. Ehkäpä ystäväsi pitää huutiksen, jotta saat rahaa.

Vierailija
13/20 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 16:27"]Soita iltalehteen. Ehkäpä ystäväsi pitää huutiksen, jotta saat rahaa.
[/quote]

Ainii tee juttu facebookkiin.

Vierailija
14/20 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun työkaverini ovat saaneet palkan, myös Nordean asiakkaat. Sain kyllä jotain 70e tilille, en tied mitä ihmettä se oli.
Minulla ei ole palkanlaskentan numroa, kun esimies hoitaa ne asiat. Mutta pyydän sen kyllä huomenna.
Ap

Vierailija
15/20 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo 70 ole juuri loma-ajan palkkasi. Tarkista ensiksi se palkkanauhasi ennen kuin alat enempää hutkimaan syyttömiä...

Vierailija
16/20 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 16:28"]Minun työkaverini ovat saaneet palkan, myös Nordean asiakkaat. Sain kyllä jotain 70e tilille, en tied mitä ihmettä se oli.
Minulla ei ole palkanlaskentan numroa, kun esimies hoitaa ne asiat. Mutta pyydän sen kyllä huomenna.
Ap
[/quote]

Eli sait palkan viimeksi

Vierailija
17/20 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet saanu siis palkkasi :D se on vain hyvin pieni

Vierailija
18/20 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tuntityöntekijä, jolle on maksettu loma-ajan palkka etukäteen?

Vierailija
19/20 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh.. minä olen kokoaikainen työntekijä. Mitä pöpilöjä täällä on? siis missään varmasti 8 t työpäivää tekevä saa parissa viikossa 70e.
Minä sanoin tossa että olen kokoaikainen, palkan pitäisi olla n 1000e. Lomaraha maksetaan meillä loman jälkeen!
ap

Vierailija
20/20 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä AP ole missään aiemmin sanonut olevasi kokoaikainen ja että palkan pitäisi olla n. 1000 euroa. Sittenhän tuossa on ilmiselvästi joku virhe, jota esimies nyt selvittelee palkanlaskenna kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi