Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen mt-ongelmainen äiti, kysyttävää?

Vierailija
12.07.2015 |

Niin monella tuntuu olevan ennakkoluuloja.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi. Täällä toinen. Ei kysyttävää. Sairastaa ne äiditkin.

Vierailija
2/17 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsesi sinun hoidossa vai huostaanotettu tai jotakin muuta? Paranemisia sinulle! Lapselle olet tärkeä, mutta täydellinen e tarvitse olla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mäkin oon.

Vierailija
4/17 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia mt-ongelmasi ovat?

Vierailija
5/17 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 23:08"]

Onko lapsesi sinun hoidossa vai huostaanotettu tai jotakin muuta? Paranemisia sinulle! Lapselle olet tärkeä, mutta täydellinen e tarvitse olla. 

[/quote]

Ihan kotona asuu minun ja isänsä kanssa, tietenkin. Miksi lapsi olisi huostaanotettu? :) ap

Vierailija
6/17 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 23:10"]

Millaisia mt-ongelmasi ovat?

[/quote]

Pakko-oireinen häiriö ja masenus. ap

Vierailija
7/17 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ihan kotona asuu minun ja isänsä kanssa, tietenkin. Miksi lapsi olisi huostaanotettu? :) ap

[/quote]

Jos olisit todella niin sairas, että olisit kyvytön hoitamaan kunnolla tai olisit esim. mielisairaalassa, olisi hyvin todennäköisesti huostaanotettu, tietenkin. Paitsi jos isä kykenevä hoitamaan. 

Vierailija
8/17 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mt-ongelmasi vaikuttaa suhteisiin lapseesi ja mieheesi? Kykenetkö mielestäsi objektiivisewsti arvioimaan sitä? Millaista hoitoa saat? 

Vierailija
9/17 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hankit lapsia? Luuletko ettei mielenterveysongelmasi vaikuta negatiivisesti lapseesi? T. Mt-potilaan tytär jolla oli hirveä, ahdistava ja pelottava lapsuus äidin ongelmien takia 

Vierailija
10/17 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 23:14"]

[/quote]

[/quote]

Jos olisit todella niin sairas, että olisit kyvytön hoitamaan kunnolla tai olisit esim. mielisairaalassa, olisi hyvin todennäköisesti huostaanotettu, tietenkin. Paitsi jos isä kykenevä hoitamaan. 

[/quote]

Olen ollut psykiatrisella osastolla hetken aikaa, jolloin isä huolehtii lapsesta. Miksi ihmeessä lapsi olisi riistetty isältään? ap

Vierailija
11/17 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 23:17"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 23:14"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Olen ollut psykiatrisella osastolla hetken aikaa, jolloin isä huolehtii lapsesta. Miksi ihmeessä lapsi olisi riistetty isältään? ap

[/quote]

Ei ollut tietoa, onko isä kykenevä hoitamaan. Yksinhuoltaja olisit voinut olla. Ei tietenkään riistettäisi hoitamaan kykenevältä isältä. 

Vierailija
12/17 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 23:15"]

Miten mt-ongelmasi vaikuttaa suhteisiin lapseesi ja mieheesi? Kykenetkö mielestäsi objektiivisewsti arvioimaan sitä? Millaista hoitoa saat? 

[/quote]

En saa tällä hetkellä muuta hoitoa kuin epäsäännöllisiä tapaamisia sairaanhoitajan kanssa. Psykoterapiaa en saa enää, koska olen saanut sitä jo Kelan tukeman kolme vuotta. Suhteeni lapseen ja mieheen on todella hyvä. Vietämme paljon aikaa perheenä. Miehen kanssa meillä on lämmin ja eroottinen suhde, jossa on paljon rakkautta. Lasta rakastan yli kaiken. Teemme kaikkea kivaa yhdessä päivittäin. Pystyn arvioimaan objektiivisesti, todellisuuden tajuni ei ole hämärtynyt. ap

Vierailija
13/17 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 23:16"]

Miksi hankit lapsia? Luuletko ettei mielenterveysongelmasi vaikuta negatiivisesti lapseesi? T. Mt-potilaan tytär jolla oli hirveä, ahdistava ja pelottava lapsuus äidin ongelmien takia 

[/quote]

Koska halusimme lapsen. Ei vaikuta negatiivisesti lapseen. Meillä on hyvin lämmin ja ihana perhe. Mitään pelottavaa täällä ei tapahdu. ap

Vierailija
14/17 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 23:02"]Niin monella tuntuu olevan ennakkoluuloja.
[/quote]
Ei ole ennakkoluuloja, siksi olenkin sinulle ihan helvetin vihainen että olet mennyt lisääntymään. Vai oletko niin mielenvikainen että et tiedä geeneistä ja niiden periytymisestä.
Minun puolustus on että sain diagnoosin vasta kun olin jo lapset tehnyt. Liian suuri rasite paskat geenit.

Vierailija
15/17 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 23:28"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 23:02"]Niin monella tuntuu olevan ennakkoluuloja. [/quote] Ei ole ennakkoluuloja, siksi olenkin sinulle ihan helvetin vihainen että olet mennyt lisääntymään. Vai oletko niin mielenvikainen että et tiedä geeneistä ja niiden periytymisestä. Minun puolustus on että sain diagnoosin vasta kun olin jo lapset tehnyt. Liian suuri rasite paskat geenit.

[/quote]

Jokaisella meillä on oma geenirasitteemme. Jättääkö syöpäsairaat lisääntymättä sen takia ettei kannattaisi...? Ja vaikkei olisi geenirasitettakaan, niin silti voi sairastua. Ei meistä kukaan ole täydellinen. ap

Vierailija
16/17 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 23:30"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 23:28"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 23:02"]Niin monella tuntuu olevan ennakkoluuloja. [/quote] Ei ole ennakkoluuloja, siksi olenkin sinulle ihan helvetin vihainen että olet mennyt lisääntymään. Vai oletko niin mielenvikainen että et tiedä geeneistä ja niiden periytymisestä. Minun puolustus on että sain diagnoosin vasta kun olin jo lapset tehnyt. Liian suuri rasite paskat geenit.

[/quote]

Jokaisella meillä on oma geenirasitteemme. Jättääkö syöpäsairaat lisääntymättä sen takia ettei kannattaisi...? Ja vaikkei olisi geenirasitettakaan, niin silti voi sairastua. Ei meistä kukaan ole täydellinen. ap
[/quote]
Joo täydellisiä emme me hullut ainakaan ole, olet jossain pumpulilinnassa noine kauniine ajatuksinesi, ei tullut sitten mieleen että lapsesi joutuvat elämään ihan tässä paskassa maailmassa jossa mielentervysongelmaiset=hullut on kaikkein alhaisinta paskaa, ihanko sinun ainoa ongelmasi on että ihmisillä saattaa olla ennakkoluuloja. Minä olen kiitollinen ihan vaan jokaisesta päivästä kun lapset eivät tapa itseään.

Vierailija
17/17 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 23:43"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 23:30"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 23:28"] [quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 23:02"]Niin monella tuntuu olevan ennakkoluuloja. [/quote] Ei ole ennakkoluuloja, siksi olenkin sinulle ihan helvetin vihainen että olet mennyt lisääntymään. Vai oletko niin mielenvikainen että et tiedä geeneistä ja niiden periytymisestä. Minun puolustus on että sain diagnoosin vasta kun olin jo lapset tehnyt. Liian suuri rasite paskat geenit. [/quote]

Jokaisella meillä on oma geenirasitteemme. Jättääkö syöpäsairaat lisääntymättä sen takia ettei kannattaisi...? Ja vaikkei olisi geenirasitettakaan, niin silti voi sairastua. Ei meistä kukaan ole täydellinen. ap [/quote] Joo täydellisiä emme me hullut ainakaan ole, olet jossain pumpulilinnassa noine kauniine ajatuksinesi, ei tullut sitten mieleen että lapsesi joutuvat elämään ihan tässä paskassa maailmassa jossa mielentervysongelmaiset=hullut on kaikkein alhaisinta paskaa, ihanko sinun ainoa ongelmasi on että ihmisillä saattaa olla ennakkoluuloja. Minä olen kiitollinen ihan vaan jokaisesta päivästä kun lapset eivät tapa itseään.

[/quote]

Aika sekavasti kirjoitat. Minä en ainakaan opeta lapselleni, että esim mt-ongelmaiset olisivat alhaisinta sakkia. Lapsella on kavereita, hänellä menee kaikin puolin hyvin, on rakastava perhe yms. Se, että joku ulkopuolinen ajattelisi, että lapseni perhe on sekaisin, on ihan noiden ulkopuolisten ongelma. Lapseni on iloinen ja tavallinen lapsi. Lapseni ei myöskään ole itsetuhoinen tai masentuneen oloinen. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän