Minkä ikäisinä teistä tuli aikuisen näköisiä?
Toisin sanoen kuinka vanha olit kun et enään näyttänyt lapselta? Monet kaverini alkoivat näyttää aikuimaisilta jo 16-vuotiaina, kun taas itse näytin alaikäiseltä vielä 24-vuotiaana :D
Kommentit (57)
26v. ja näytän edelleen 10 vuotta nuoremmalta..
No mä olen 20-vuotias ja lähes poikkeuksetta uudet tuttavuudet luulevat mua 25-30-vuotiaaksi. Harmitta, haluaisin näyttää nuoremmalta.
Pääsin sisään useimpiin baareihin ja yökerhoihin noin 15-vuotiaana, joten olettaisin että sen ikäisenä aloin näyttää aikuisemmalta. Toisaalta meikkasin ja pukeuduin melko hillitysti ja useimmat kaverini olivat 17-20 vuotiaita poikia, joten sekin varmasti vaikutti siihen ettei minulta kysytty papereita.
En vieläkään. Ikuisesti babyface t: 37v.
Noin 14-vuotiaana. Veljeni näytti 17-vuotiaana yli parikymppiseltä, joten liekö tuo sitten jonkinlainen sukuvika :D
n. 30 vuotiaana, kun sain toisen lapseni. Ekan kanssa mua luultiin usein lapsen isosiskoksi ... toisen kanssa tällaisia erehdyksiä ei enää käynyt koskaan. Ei kysytty enää alkossa papereita eikä töissäkään enää tytötelty samalla tavalla. Ja kyllähän sen iän jo itsekin alkaa kehossa tuntea, nyt 35.
42-vuotiaana kysytty papereita kolme kertaa kun tupakkaa ostanut! Pistä paremmaksi!
Tänään bussissa lipuntarkastaja ei uskonut että matkakorttini oikeasti kuului minulle. Kovaan ääneen päivitteli miten lapsi ei voi matkustaa aikuisen hinnalla. Jouduin näyttämään passini vakuuttaakseni hänelle että olin kuin olinkin 19-vuotias, enkä tarvinnut lasten matkakorttia. Nolona hän pyyteli anteeksi ja jatkoi matkaansa :)
Olen 31 v ja minua luullaan edelleen 19 vuotiaaksi.
Kun lihoin 20-vuotiaana, olin aika vanhan näköinen. Sitten läihduin ja nyt olen vaan ikäiseni näköinen (25v).
En taida vielä näyttää. Tosin oma look tekee paljon, eli näytän paljon vanhemmalta, jos ei ole teinimäiset vaatteet päällä. :D Olen 20-vuotias.
Joskus n. 22-v. tapahtui pikainen vanheneminen. Alamäellä siitä asti :D
13 vuotiaana luultiin jo 17 vuotiaaksi.
Pieninenäiset näyttävät aina lapsekkailta riippumatta iästä.
12v. Olin pitkä ja muodokas ikäisekseni ja lasit lisäksi vanhensi
Pääsin juuri 16 vuotta täyttäneenä K24 yökerhoihin, ystäväni oli 15 vuotias. Sen jälkeen en ole miettinyt miten vanhalta näytän. Olen aika lyhyt ja käytän töissäni paljon huppareita ja aika hyvin uppoan teinityttäreni ja hänen kavereiden sekaan heidän kanssa ollessa ja viimeksi talvella eräs lapsuudenystäväni ei meinannut uskoa, että olen yli 40 vuotias.
Olen 15-vuotias ja luullaan n. 17-21v D:
Kai se riippuu vähän tyylistä, pituudesta ja pyöreä kasvoiset sekä hieman pyöreät ihmiset näyttävät yleensä nuoremmilta kuin todella hoikat. Yksi lievästi ylipainoinen kaverini on kolmikymppinen, mutta niin babyface kun voi olla o.O
Kolmevitosena lakattiin kyselemästä henkkareita alkossa ja kapakoissa.
Siitä se alamäki alkoi.
Olen 22 ja näytän vieläkin yläasteikäiseltä.. :/