Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä kimppakivaan:)

Vierailija
12.07.2015 |

Hei, olemme pariskunta N30 ja M30. Olemme keskustelleet mieheni kanssa parinvaihdosta/kimppaseksistä silloin tällöin jo vuosien ajan, ja huomenna se toteutuu, kun meillä alkaa yhteinen loma. Vieraaksemme tulee kaksi harrastajaa, M27 ja M28. Olemme olleet mieheni kanssa 14 vuotta yhdessä ja kumpikaan meistä ei ole koskaan harrastanut seksiä kenenkään muun kanssa. Nyt minulla tarjoutuu siihen mahdollisuus, kun kaksi miestä tulee kylään. Olen samalla todella jännittynyt ja innoissani. Olisiko kenelläkään antaa vinkkejä että miten minun kenties kannattaisi valmistua tai edetä sitten huomenna hommassa? T.N30

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih, eikö kelpaisi 23v pariskunta? :)

Vierailija
2/3 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi kysellä joltakin asiallisemmalta palstalta, täältä on odotettavissa palstan tavanomaista tasoa myötäilevää kommentointia.

Onko muuten viestisi muuten oikein eli "harrastajat" eivät ole m+n vaan m+m eli aiotte harrastaa m+m+m+n kimppakivaa? Jos vähintään kaksi osallistujista ei ole biseksuaaleja niin toiminnassa tarvitaan myös katsojien penkki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkejä kokeneelta:

- Ota mahdollisimman rennosti ja anna miesten tehdä työt. Tulet nauttimaan suuresti, kun sinulla on monta miestä kimpussasi. Onko muuten oma miehesi vielä mukana, eli onko miehiä 2 vai 3?

- Miehet saattavat olla hiukan kärsimättömiä ja tuskastuneita kun odottavat vuoroaan. Nuoret miehet rakastavat rintoja joten yhden pannessa voisit ohjata vaikka toista suutelemaan rintojasi niin hänkin viihtyy varmasti.

- Voit puhua hieman tuhmasti. Kehu miesten taitoja ja varustusta. Mutta tee se tasapuolisesti molemmille.

- Ota vielä lopuksi miehet suihkuun pesulle ja anna pestä vartalosi. Se on hyvä ja rentouttava lopetus.

-N29

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi