Mieheni vaatii nuolemaan peniksensä puhtaaksi
Mieheni vaatii minua aina nuolemaan peniksensä puhtaaksi seksin jälkeen. Hän myös haluaa, että teen sen myös silloin kun on nainut jotain toista naista. Olemme siis sopineet, että hän saa harrastaa seksiä muiden kanssa aina välillä. Mutta se, että hänen mielestään minun tehtävä vaimona on huolehtia miehen kalun puhdistuksesta. Hän nauttii siitä, kun vaimo huolehtii tällä tavoin. Osaltaan myös minäkin.. Mitä mieltä olette?
Kommentit (6)
Mitäs oot tollanen itseään ei kunnioittava tossukka. Häpeä ittees, saisit parempaa etkä ota vaan nuolet miehen juutomunaa. Hyi vittu!!!!
Meillä seksiä harrastettaessa kumpikaan ei vaadi mitään. Vaatiminen kuuluu saman listaan asioita kuin käskeminen, painostaminen ja pakottaminen.
Oletko varma ettei tapahtunut Porvoossa?
Jotenkin ihmetyttää, että näitä tällaisia mieheni vaatii sitä ja tätä kirjoituksia on niin paljon. Tulee mieleen, että ovatko miesten kirjoittamia provoja? Jotenkin hölmöiltä kuulostavia juttuja monesti
Jos totta, minulle sama mitä harrastatte ja mihin koiramaisesti alistutte
Jos nautit niin kovin kalujen putsaukssta, siinä on sinulle hyvä liikeidea. Ei sitä tiedä, vaikka miehesikin innostuisi. Rahakasta touhua se varmaan olisi ainakin :D
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 17:17"]
Jotenkin ihmetyttää, että näitä tällaisia mieheni vaatii sitä ja tätä kirjoituksia on niin paljon. Tulee mieleen, että ovatko miesten kirjoittamia provoja? Jotenkin hölmöiltä kuulostavia juttuja monesti
Jos totta, minulle sama mitä harrastatte ja mihin koiramaisesti alistutte
[/quote]
Yksi innokas provoilija tuottaa mieliaheestaan paljon viestejä. Saman huomaa esimerkiksi keskusteluissa anaaliseksistä. Niitä nimittely/haukkumis/uloste/homottelu - viestejä tuntuu tulevan ryöppyinä. Ei siis yksi viesti silloin tällöin vaan provoiluyrityksiä joko sataa palstalle tai sitten sitä ei tule ollenkaan.
Jos kyseessä olisi useampia kirjoittajia niin silloin viestejä tulisi joskus harvemmin ja joskus taas useammin riippuen siitä, kuinka moni kirjoittajista sattuu paikalle. Kun tietystä aiheesta provoilevia on vain yksi niin möykkä kyseisestä aiheesta loppuu heti tämän poistuessa palstalta.
Ja sama kommentti myös minulta: Jokainen itse päättää mihin suostuu ja mihin ei eli yks hailee minkä valinnan ap on tehnyt. Jos ehdoin tahdoin päättää suostua johonkin omasta mielestään vastenmieliseen toimintaan on asiaa turha tulla palstalle mainostamaan tai valittamaan siitä. Se kun on jokaisen oma valinta ja mikä yhden mielestä on tosi ällöä voi toiselle olla suorastaan fetissi.
Ei saa vaatia, mutta jos tykkäät siitä, niin mikäs siinä. Itse en tykkäisi. Otan kyllä suihin, mutta en mä siitä spermasta pidä. Jos mun mies vaatisi tuollaista, menisi kiertoon. Pyytää saa.