Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet! Onko nainen parempi lävistyksien/tatuointien kanssa vai ilman?

Vierailija
12.07.2015 |

Mielipiteitä? Monet miehet on ihmetelleet kun minulla ei ole edes korvakoruja.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen kyllä nainen, mutta molemmat käy, se riippuu niin ihmisestä, että sopiiko hänen ottamansa lävistykset tai tatuoinnit muuten ihmiselle ja miten niitä kantaa. Ja jokaisellahan on oma mielipide, toinen ei voi sietää tatuointeja ja lävistyksiä ja toiselle ne ovat vaan plussaa.

Vierailija
2/26 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman. Korvakorut ok jos niitä ei ole pitkää riviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti ilman.. Jotkut korvakorut nyt ei haittaa kun ne ei näy kunnolla. Mut ei mitään ylimääräistä..

Vierailija
4/26 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sillä juuri ole merkitystä, jos on joku tolkku pysynyt niissä läväreissä tai tatskoissa.

Vierailija
5/26 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään rock-henkisistä naisista. Ne eivät vain koskaan kelpuuta mua, koska oon ns. tavis

Vierailija
6/26 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se liikaa jos on 3 reikää joka korvassa..?

Vierailija
7/26 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 11:56"]Onko se liikaa jos on 3 reikää joka korvassa..?
[/quote]

On.

Vierailija
8/26 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään, jos naisella ei ole tatuointeja ja/tai läväreitä.

m44

Vierailija
9/26 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 12:00"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 11:56"]Onko se liikaa jos on 3 reikää joka korvassa..?
[/quote]

On.
[/quote]

Entäs kahet? Mulla on nyt yhet mut haluisin ehkä enemmän. En tiennytkään et korvikset on miehille turn off.

Vierailija
10/26 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija joka viimeinen listassa, me miehet halutaan naiset luonnollisina, ei mitään metallihärätyksiä roikkumassa.

Vierailija
11/26 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 3+2 korvisreikää. Olen 42 ja olen vähän miettinyt, että onko se liikaa tämänikäiselle. Käytän kyllä aika pieniä koruja.

Vierailija
12/26 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minun tuntemilla lävistetyillä ja maltillisesti tatuoiduilla naisilla on eniten vientiä. Olen itse tällainen harmaavarpunen, enkä ole koskaan seurustellut, koska vientiä ei ole.

Vierailija
13/26 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas joku säälittävä raukka etsii miehen hyväksyntää. :-D Välittäkää vaan tossukat muiden mielipiteistä! ! :-D

Vierailija
14/26 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan tatuonneista ja niiden määrästä. Ilman yleensä parempi

Vierailija
15/26 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin ilman mitään.

Vierailija
16/26 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotain kiinnostaa miesten mielipiteet? Itsellä on ollut miehiä enemmän ja vähemmän lävistettynä, eikä ne oo miehiä haitanneet. Vientiä on ollut aina.

Vierailija
17/26 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen vierailija, normaalisti ihmiset ottavat huomioon myös muut kun itsensä. Jos et mene ulos reikäisissä vaatteissa ja perunasäkki päällä, niin oletetaan ettet mene myöskään nenärenkaassa, tatuoinneissa tai muuten sotkuisen/wt-roskan näköisenä. Ei kai sitä voi kieltääkään, mutta hyväksy sitten se, että sinua pidetään valkoroskana.

Vierailija
18/26 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 12:41"]Viimeinen vierailija, normaalisti ihmiset ottavat huomioon myös muut kun itsensä. Jos et mene ulos reikäisissä vaatteissa ja perunasäkki päällä, niin oletetaan ettet mene myöskään nenärenkaassa, tatuoinneissa tai muuten sotkuisen/wt-roskan näköisenä. Ei kai sitä voi kieltääkään, mutta hyväksy sitten se, että sinua pidetään valkoroskana.
[/quote]
Valkoroskaisuudesta kertoo enemmän muiden arvostelu. Lävistykset ja tatuoinnit jakavat mielipiteitä, mutta ne ei tee valkoroskaksi.

Vierailija
19/26 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 11:39"]No itse olen kyllä nainen, mutta molemmat käy, se riippuu niin ihmisestä, että sopiiko hänen ottamansa lävistykset tai tatuoinnit muuten ihmiselle ja miten niitä kantaa. Ja jokaisellahan on oma mielipide, toinen ei voi sietää tatuointeja ja lävistyksiä ja toiselle ne ovat vaan plussaa.
[/quote]

Tässähän tämä asia jo hienosti kiteytyy!
Älkää nyt hyvät ihmiset edes kyselkö näin hölmöjä kysymyksiä, koska sehän on itsestään selvyys, että jokainen vastaa juuri sen oman makunsa mukaisesti! Uskon, että täällä käy naisia laidasta laitaan; tatuoituja, tatuoimattomia, lävistettyjä, lävistämättömiä, nuoria, vanhoja, uskovia, ei-uskovia ja niin edelleen, mutta jotenkin hieman epäilen, että täällä kävisi paljon miehiä, jotka ovat tatuoituja ja ns. koviksia, jotka pyörivät autojen ja moottoripyörien kanssa päivät pitkät. Ja tätä en sanonut millään tavalla "rasistisesti" ja uskoen että kaikki tatuoidut miehet ovat auto- ja moottoripyörämiehiä ;) tottakai täällä käy myös näitä tatuoituja ja tatuoinneista pitäviä miehiä, jotka suvaitsevat myös tyttöystävilleen ja vaimolleen samat oikeudet kuin heillä, mutta uskon että he ovat silti täällä vähemmistönä vakuuttamassa heikkoitsetuntoisille naisille, että myös heistä pidetään ja heillä saa olla tatuointeja ja lävistyksiä!
Ja en kyllä ymmärrä, enkä edes halua ymmärtää, ihmisiä joiden mielestä korvikset on lävistyksiä ja ainakaan niitä ei saa olla yhtä paria enempää! Mulla on kummassakin korvissa kahdet reiät ja käytän aina aika huomaamattomia koruja vain ja ainoastaan itseni vuoksi ja muita reikiä ja tatuointeja mulla ei ole, ei ehkä ikinä tule olemaankaan, mutta jos tulee, niistä päätän ainoastaan minä ja kellään miehellä tai naisella ei tule olemaan asiaa mitään sanomista!
Eli pitäkää nyt hyvät ihmiset ne omat niin "oikeat" mielipiteenne vaan omissa mahoissanne!

-N21

Vierailija
20/26 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiinnostunut naisessa vain rei'istä joihin voin työntää penikseni.