Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää olla herkäuninen ja huonostinukahtava

Vierailija
12.07.2015 |

Väsyttää... Mies ei tajua millään että unensaanti ei ole minulle itsestäänselvyys. Viime yönä herätti kertoakseen minulle aivan turhan asian. Olisi voinut kertoa aamullakin. Valvoin sitten tuon herätyksen jälkeen yli 2 tuntia. Aina pitää muistuttaa että älä sitten jätä mitään ylimääräisiä hälytyksiä tai viestiääniä puhelimeesi yöllä, mä herään niihin kaikkiin. Aamulla tietenkin heräsin aikaisin kun lapsi kävi vessassa ja rysäytti oven kiinni. Vaikka on sanottu että vähän hiljemmin voisi toimia.

Ärsyttää olla näin herkkäuninen!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa! Olet ollut lapsena jo huono nukkuja? Olen kuullut, ettei lasten unta pitäisi varoa ja hyssytellä, jotta tottuvat nukkumaan äänten ympäröimänäkin.
Minä nukun kuin tukki, joten ei mitään vertaistukea heru, muuta kuin olalletaputtelua.

Vierailija
2/6 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Herään kun nuopineulakin putoaa. Sit valvon 1-2 tuntia. Tänään heräsin klo 6 kun mies nousi kahvinkeittoon. Yritin nukahtaa, mutta en saanut unen päästä kiinni, joten nousin klo 6.50.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä herkkä nukkuja. Sen vuoksi opettelin nukkumaan tulpat korvissa. Nyt ei äänistä haittaa. Ja koska on herkkä, kuulee tulppien läpi esim lapsen itkun ja herää.

Vierailija
4/6 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 08:45"]

Yhtä herkkä nukkuja. Sen vuoksi opettelin nukkumaan tulpat korvissa. Nyt ei äänistä haittaa. Ja koska on herkkä, kuulee tulppien läpi esim lapsen itkun ja herää.

[/quote]Herättäkö sun puoliso sut kertoakseen että on ostanut leffaliput, kuka on voittanut tangokisan tai että illan leffa oli tosi hyvä? Vai onko oppinut jossain vaiheessa että ÄLÄ HERÄTÄ!

t. väsynyt ja ärtynyt ap

Vierailija
5/6 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös samanlainenn nukkuja kuin ap. Mies ei ymmärrä ollenkaan, kun itse nukahtaa vaikka seisoviltaan parissa sekunnissa. 

Vierailija
6/6 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 08:49"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 08:45"]

[/quote]Herättäkö sun puoliso sut kertoakseen että on ostanut leffaliput, kuka on voittanut tangokisan tai että illan leffa oli tosi hyvä? Vai onko oppinut jossain vaiheessa että ÄLÄ HERÄTÄ!

t. väsynyt ja ärtynyt ap
[/quote]

Puoliso on ulkoruokinnassa muista syistä. Ajattelin noita ääniä vaan. Sun täytyy keskustella miehen kanssa tuosta oikein kunnolla että ymmärtää. Ymmärrän ärtymyksesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä