Miksi "kysy mitä vain, olen oraakkeli" -ketju poistettiin?
Tuliko siihen illalla/yöllä jotain niin typerää, että se piti poistaa? Se oli varsin viihdyttävä mun mielestä. Tai no viihdyttävä ja viihdyttävä. Mutta olisin halunnut nähdä vastauksen omaan kysymykseeni :D
Kommentit (5)
pyysin sen poistettavaksi ylläpidolta, poistivat myös ketjun jossa tunnustin olleenki puoskari-oraakkeli. Halusin että se poistetaan ettei ihmiset enää kysele ja lue vastauksiaan, minulle tuli niin huono omatunto enkä saanut unta. Se oli hauskaa, kunnes jotkut siellä oikeasti rupesivat perustamaan päätöksiään minun heitoille...
Voin aloittaa uuden, jos kirjoitan aloitukseen vastuuvapautuslausekkeen. Vastauksia oli kiva "keksiä", niitä ei tarvinnut oikeasti edes keksiä vaan sain harjoitella intuitiota ja vastata täysin sen mukaan.
T: Se ORAAKKELI
Up tämä! Minäkin ihmettelen miksi poistettiin! :o
Oraakkeli myönsi olevansa tavallinen ihminen ja keksineensä vastaukset omasta päästään. Intuitiota kertoi harjoittavansa. Myönsi sen ja pyysi anteeksi ja kertoi tuntevansa huonoa omaatuntoa kun ihmiset uskoivat ennustuksiinsa. Oli ollut tylsää ja ajatteli näin hauskuuttavansa itseään. Kyseli vielä miten saisi pahan tunteen pois. Ehdotin ketjun poistattamista.
Harmi. Mutta kuka siihen oikeasti uskoi? Olisihan tuo voinut olla täällä senkin jälkeen.