S24-deitti: 45-v mies etsii naista 18-27v...
Tämmönen bodari siellä haki seuraa...Mitähän luulee löytävänsä? Onko todellisuudentaju ihan mennyttä vai niin paha ikäkriisi että näin oireilee? Ei ollut edes komea.
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 01:13"]
Mistä alapeukut? :D -12
[/quote]
No koska tuo on vaan ällöttävää.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 01:16"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 01:13"]
Mistä alapeukut? :D -12
[/quote]
No koska tuo on vaan ällöttävää.
[/quote]
Millä tavalla? Onko milffitkin ällöttäviä?
Todennäköisesti etsii maksullista seuraa..
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 01:17"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 01:16"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 01:13"] Mistä alapeukut? :D -12 [/quote] No koska tuo on vaan ällöttävää. [/quote] Millä tavalla? Onko milffitkin ällöttäviä?
[/quote]
Nuori nainen joka jakaa tavaraansa vanhoille miehille on säälittävä, nuori mies joka kaataa milffejä on sankari. Tämä ei tule ikinä muuttumaan vaikka nuorena ja tyhmänä niin luuletkin.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 01:12"]
Minulla oli joskus profiili tuolla suoli24:ssä. Olipa muuten aivan karmea paikka! Suorastaan masentava. Ihmeellisiä pervouksia spämmääviä sekopäitä, haistattelua ja huorittelua kun minua ei kiinnostanut jne. Ukkomiehiä, jotka etsivät salaista seksisuhdetta. Perheenisiäkin, hyi helvetti! Monet lähestyneet olivat lähinnä isoisäni ikäisiä. Ehdin pari mukavaakin tyyppiä tavata, mutta en enää jaksanut noiden sekopäiden takia pitää profiilia. Täytyy toivoa että se oikea jonain päivänä jonain hetkenä kävelee vastaan.
Profiilini oli täysin asiallinen, siellä ei ollut mitään vartalokuvaa tai muuta pervoja provosoivaa, joten turha syytellä minua siitä että olisin itse omalla toiminnallani nuo sekopäät profiiliini houkuttanut.
[/quote]
On kyllä harvinaisen outo paikka. Olen tavannut netin kautta varmaankin päälle 20 naista, mutta en yhtään suomi24:n kautta. Vaikka profiili ollut linjoilla jo vuosia. Osalla näistä naisista ollut s24 profiilikin, mutta sitä kautta on jotenkin harvinaisen hankala saada juttua aikaiseksi.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 01:21"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 01:17"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 01:16"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 01:13"] Mistä alapeukut? :D -12 [/quote] No koska tuo on vaan ällöttävää. [/quote] Millä tavalla? Onko milffitkin ällöttäviä?
[/quote]
Nuori nainen joka jakaa tavaraansa vanhoille miehille on säälittävä, nuori mies joka kaataa milffejä on sankari. Tämä ei tule ikinä muuttumaan vaikka nuorena ja tyhmänä niin luuletkin.
[/quote]
Voithan uskotella noin itsellesi, jos tulee parempi mieli. t. Ei edellinen kommentoija
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 01:21"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 01:17"]
[/quote]
[/quote]
:D Se on sinun mielipide, mun mielipide on se että vanhemmat miehet tietää mitä tekee (koska heillä on enemmän kokemusta kuin parikymppisillä pojilla) ja osaa ottaa nainenkin huomioon. Mulle ei ikä merkitse, kunhan seksi on nautinnollista! Tämä nyt tietenkin on vaan mun kokemus mutta.en usko että oon ainoa joka tykkää vanhemmista :)
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 01:26"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 01:21"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 01:17"] [quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 01:16"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 01:13"] Mistä alapeukut? :D -12 [/quote] No koska tuo on vaan ällöttävää. [/quote] Millä tavalla? Onko milffitkin ällöttäviä? [/quote] Nuori nainen joka jakaa tavaraansa vanhoille miehille on säälittävä, nuori mies joka kaataa milffejä on sankari. Tämä ei tule ikinä muuttumaan vaikka nuorena ja tyhmänä niin luuletkin. [/quote] :D Se on sinun mielipide, mun mielipide on se että vanhemmat miehet tietää mitä tekee (koska heillä on enemmän kokemusta kuin parikymppisillä pojilla) ja osaa ottaa nainenkin huomioon. Mulle ei ikä merkitse, kunhan seksi on nautinnollista! Tämä nyt tietenkin on vaan mun kokemus mutta.en usko että oon ainoa joka tykkää vanhemmista :)
[/quote]
Seksi kuuluu avioliittoon!! Häpeä ja tee parannus.
Minulla oli joskus profiili tuolla suoli24:ssä. Olipa muuten aivan karmea paikka! Suorastaan masentava. Ihmeellisiä pervouksia spämmääviä sekopäitä, haistattelua ja huorittelua kun minua ei kiinnostanut jne. Ukkomiehiä, jotka etsivät salaista seksisuhdetta. Perheenisiäkin, hyi helvetti! Monet lähestyneet olivat lähinnä isoisäni ikäisiä. Ehdin pari mukavaakin tyyppiä tavata, mutta en enää jaksanut noiden sekopäiden takia pitää profiilia. Täytyy toivoa että se oikea jonain päivänä jonain hetkenä kävelee vastaan.
Profiilini oli täysin asiallinen, siellä ei ollut mitään vartalokuvaa tai muuta pervoja provosoivaa, joten turha syytellä minua siitä että olisin itse omalla toiminnallani nuo sekopäät profiiliini houkuttanut.