Mksihän niin moni 30+ mies ei ole kiinnostunut(?) enää seksistä
Kommentit (11)
Koska moni terve mies ei ole kiinnostunut +30 naisista seksuaalisesti ellei omaa jotain grampa fetissiä.
Koska seksiä ei saa kuin maksullisilta ja en periaatteesta halua maksaa siitä niin paljoa. Keskityn siksi uraan ja harrastuksiin
T. 6 vuotta ilman
Kerro tuo mun 50-vuotiaalle miehelleni. Koko ajan pitäis olla innostunut seksistä ja kun on kerran naitu, niin onhan se annettava. Huhhuh, huomenna taas...
Ei vaimonsa kanssa, muiden kanssa kyllä.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 23:40"]
Koska moni terve mies ei ole kiinnostunut +30 naisista seksuaalisesti ellei omaa jotain grampa fetissiä.
[/quote]
Yrititko kirjoittaa grandpa? Se on muuten isoisä.
Minusta ne ovat stressaantuneita. Silloin ei seksi ole ekana mielessä. Työelämä, perhe, harrastukset, itsensä kehittäminen, asuntolaina ja rahahuolet, työttömyys, matkailu, muu näyttäminen ja suorittaminen vie voimat. Ei ehi, ei huvita.
Koska sen ikäiset tekevät pitkää työpäivää ja ylitöitä, saattavat olla stressantuneita ja voi olla taloudellisia huolia kuinka elättää perhe, kun vaimo on hoitovapaalla tms. Kai ne on aika samoja syitä kuin naisellakin - väsyttää, stressaa, arki vie mennessään ja koko ajan on töitä ja tehtäviä mitä pitää suorittaa. Ja on some.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 23:45"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 23:40"]
[/quote]
Yrititko kirjoittaa grandpa? Se on muuten isoisä.
[/quote]
Joo yritin.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 23:47"]
Minusta ne ovat stressaantuneita. Silloin ei seksi ole ekana mielessä. Työelämä, perhe, harrastukset, itsensä kehittäminen, asuntolaina ja rahahuolet, työttömyys, matkailu, muu näyttäminen ja suorittaminen vie voimat. Ei ehi, ei huvita.
[/quote]
Varmaan totta tämä ja minun mieheni sanoo myös, ettei edes ole mielessä koko asia. Toisin oli nuorempana, huoh. Minä olen edelleen 40 v. kaunis, hottis ja hoikka, mieheni ei edes arvosta sitä. Muille kyllä kelpaisin, mutta en tietenkään vieraisiin katso. (Paitsi salaa lasten komeaa nuorta uimaopettajaa.)
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 23:52"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 23:47"]
[/quote]
Varmaan totta tämä ja minun mieheni sanoo myös, ettei edes ole mielessä koko asia. Toisin oli nuorempana, huoh. Minä olen edelleen 40 v. kaunis, hottis ja hoikka, mieheni ei edes arvosta sitä. Muille kyllä kelpaisin, mutta en tietenkään vieraisiin katso. (Paitsi salaa lasten komeaa nuorta uimaopettajaa.)
[/quote]
Noniin prinsessa. Parikymmentä vuotta ja olet kiikkutuolissa kutomassa sukkia. Et ole nytkään mikään hottis. Ehkä jonkun vakiopillu.
Käy liian kalliiksi. Parempi käyttää rahat johonkin muuhun.