Miksi naiset tinderissä eivät vastaa? Keräilevät matcheja vain
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Jos eka kysymys on "mitäs neidin iltaan tai mitä teet työkseks niin poistoon lähtee!!
Jos miehen huumorintaju taas tulee heti esiin tai mies kehuu kauniisti,niin ohhh 😍
Siirry Jenkkeihin. Saat puheliaan kokelaan.
Skippaa suoriltaan äkäiset, ons, varatut. Vapaita on yllinkyllin.
Teissä miehissähän ei tietenkään ole vikaa?
Kuvassa irvistävä sarjamurhaaja
Kuvassa tupakka tai kalja
Tekstissä joku todella typerä vitsi,tai elämänkerta,tai valitusvirsi.
Kuvanlaatu paska
Epäsiisti olemus
Liian epätoivoinen ja roikut jo neljättä vuotta tinderissä samoilla kuvilla,kun minä naisena olen välillä pitänyt taukoja ja ollut suhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taisin viimeksi sunnuntaina katsoa sitä sovellusta. Kauan odotat ennen kuin alat kuikutella?
Tätä en kyllä tajua. Miksi olet tinderissä, jos kiinnostus ja vaivannäkö on tätä luokkaa?
Kaikkien jokapäiväinen elämä ei pyöri kumppanin haun ympärillä. On paljon muutakin.
Kannattais jonkun aikaa pyöriä niin vois saada jotain tulostakin.
En vietä elämääni siinä sovelluksessa niin tulos ei ole kiinni siitä paljon käytän siihen aikaa.
Joka tapauksessa ap ei vastannut kauan odottaa ennen kuin alkaa kiukuttelu.
Vierailija kirjoitti:
Jos eka kysymys on "mitäs neidin iltaan tai mitä teet työkseks niin poistoon lähtee!!
Jos miehen huumorintaju taas tulee heti esiin tai mies kehuu kauniisti,niin ohhh 😍
Naiset kysyvät aina ekana mieheltä työtä.
Täytyyhän sa lompakon paksuus selvittää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko myöntää, että itse pyrin siellä vastaamaan ja laittamaan kaikille viestiä, joidenka kanssa matchasin, mutta... En enää sitten lopulta jaksanut vastailla niille, jotka laittoivat vaan "moi" tai "moi, mitäs tähän iltaan?". Mielummin kirjoittelin niiden kanssa, jotka heti näyttivät osaavansa kirjoittaa pidemmin tekstiä. Tuollaisten "mitä teet tänään" se keskustelu meni aina siihen, missä kaupassa kumpikin käy, vaikka välillä yritin muusta kysellä.
Millaisia viestejä itse laitoit?
Ei naisen tarvi panostaa, miehen pitää. Kuin luonnossakin, naaras vaan istuu perseellään ja katsoo miten koiraat kikkailee ja valitsee sitten sen joka viihdyttää parhaiten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko tinder ulinan-huippu se joka kirjottaa vastaamattomista naisista jne profiilitekstiin!?
Tmäkin on nimittäin nähty.Mä näin muutaman tälläisen profiilin, jossa oli tyyliin "ette te naiset kuitenkaan vastaa" tai samankaltaisia yleistyksiä.
Minä sain jopa matcheja, kun laitoin profiiliin "naama sen kuitenkin ratkaisee, joten mitä sitä turhia runoilemaan".
Vierailija kirjoitti:
Teissä miehissähän ei tietenkään ole vikaa?
Kuvassa irvistävä sarjamurhaaja
Kuvassa tupakka tai kalja
Tekstissä joku todella typerä vitsi,tai elämänkerta,tai valitusvirsi.
Kuvanlaatu paska
Epäsiisti olemus
Liian epätoivoinen ja roikut jo neljättä vuotta tinderissä samoilla kuvilla,kun minä naisena olen välillä pitänyt taukoja ja ollut suhteissa.
Mikä sussa on oikein vikana, jos neljän vuoden aikana jatkuvasti ramppaat tinderissä ja olet ollut suhteissa (monikko!)?
Ihme parisuhdeshoppailija...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko myöntää, että itse pyrin siellä vastaamaan ja laittamaan kaikille viestiä, joidenka kanssa matchasin, mutta... En enää sitten lopulta jaksanut vastailla niille, jotka laittoivat vaan "moi" tai "moi, mitäs tähän iltaan?". Mielummin kirjoittelin niiden kanssa, jotka heti näyttivät osaavansa kirjoittaa pidemmin tekstiä. Tuollaisten "mitä teet tänään" se keskustelu meni aina siihen, missä kaupassa kumpikin käy, vaikka välillä yritin muusta kysellä.
Ei naisen tarvi panostaa, miehen pitää. Kuin luonnossakin, naaras vaan istuu perseellään ja katsoo miten koiraat kikkailee ja valitsee sitten sen joka viihdyttää parhaiten.
Miksi miehille kelpaa kaikki jotenkin naaraan tapainen?
Tietysti siinä pitää miehen alkaa panostaa ja osoittaa naiselle että haluaa juuri hänet eikä ihan ketä vaan naista.
Tinder on surullinen sovellus. Mene sinne kärsimään, näin se valitettavasti menee.
Älä hyvä ihminen usko, että tuolta löytyy jotain järkevää. Vai voisiko löytyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selviää samalla naisen arvomaailma!
No eiköhän aika ole ajanut ohi jo koko Tinderistä. Myös maksulliset gold-ominaisuudet yms. ovat vaikuttaneet siihen, että mätsejä pystyy ikään kuin luomaan itse. Käyt vaan toiselta välilehdeltä katsomassa sinua tykänneiden naamat ja profiilit ja tykkäät takaisin, jolloin saat keskusteluominaisuuden auki. Tosi aitoa ja sattumanvaraista! Alkuperäisestä ideasta lähdettiin hieman sivuraiteille :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa enemmän koulutus, mistä työ yleensä antaa viitteitä. Olisi sen sijaan varsin erikoista ottaa aikuisen ihmisen kanssa puheeksi "mikä sä olet koulutukseltasi?" noin aloituslainina. En tosin työtäkään heti kyselisi, mutta sen kysyminen on ihan normaalia small talkia.
Itselläni niitä keskusteluja saattoi olla kesken tosi monta kerrallaan, ei vaan pystynyt sitten vastaamaan jokaiseen uuteen aloitukseen. Mieluummin yritin panostaa muutamaan kerrallaan ja jos vaikutti yhtään hyvältä, halusin sopia nopeasti tapaamisen kasvotusten. Ehkä olisi pitänyt karsia enemmän siinä swaippailuvaiheessa?
Ap:n mukaan siis miehillä on edelleenkin oikeus yrittää kerätä mahdollisimman suuri määrä matcheja swaippaamalla kaikki naiset oikealle, mutta naisten tulisi swaipata entistä suurempi osa miehistä vasemmalle?
Sellainen reilu peli :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan noin? Minne miehet edellä, sinne naiset perässä. Mies on stimulus, nainen on responssi. Katsopas sinne lähipuistoon, kun narttukoira on kiimassa pylly pitkällä vinkuu koiraalle että tule astumaan. Omistajat vain eivät päästä. Kyllä siinä naaraan ulkoiluttajan hihna on kireämmällä kuin koiraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan noin? Minne miehet edellä, sinne naiset perässä. Mies on stimulus, nainen on responssi. Katsopas sinne lähipuistoon, kun narttukoira on kiimassa pylly pitkällä vinkuu koiraalle että tule astumaan. Omistajat vain eivät päästä. Kyllä siinä naaraan ulkoiluttajan hihna on kireämmällä kuin koiraan.
Ja ihmisuroot pyörii aina niiden koreimpien naaraiden perässä, vain todella yksinkertainen koiras kuvittelee, että houkutteleva ulkonäkö syntyy ilman suurta panostusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ihmisuroot pyörii aina niiden koreimpien naaraiden perässä, vain todella yksinkertainen koiras kuvittelee, että houkutteleva ulkonäkö syntyy ilman suurta panostusta.
Naiset pyörivät miehen ympärillä ja laittavat reidet esille. Se työ minkä mies tekee ei liity naisiin mitenkään vaan hänen panostukseensa koko yhteiskunnalle. Se on mitä se on.
Yleisemmin pyrin kysymään heistä itsestään, joistain pienistä yksityiskohdista mitä ovat laittaneet profiiliin tai kuviin. Esimerkiksi muutamalta kysyin heidän kitaroista ja kitaraharrastuksesta, bändiharrastuksista ja tuollaisesta, vaikka en itse tiedä niistä mitään.