MItä kanavia seuraatte youtubessa?
Tylsä ilta. Ehdottakaa jotain hyviä ja viihdyttäviä tubekanavia. Englanniksi tai suomeksi..
Tänks
Kommentit (29)
Rob Dyke, Matthew Santoro, Uh Oh Bro ja Onision Speaks on ne joiden kaikki videot tulee aina katottua
Niilo22 ja lukuisat niilo-collection videoita sisältävät kanavat kuten mahonkvene, RjLaaksonen, Bod i.
-Abandoned Steve
-Lost And abandoned (~kummatkin kiertelee hylätyissä paikoissa, esim. Hylätyissä mielisairaaloissa sun muissarakennuksissa ja kuvaavat sen. Ilman mitään liioittelua. Todella mielenkiintoista!)
-Misslisibell (oisko ruotsin yksi suosituin, vai peräti kaikista suosituin, nuori kauneusvloggaaja)
-Emilia Ehrenchrona (ruotsalainen nuori nainen jolla ihanan positiivinen asenne elämään)
-MINNA (Suomalainen kauneusvloggaaja, myöskin ihanan positiivinen)
Satunnaisesti myös näitä ruotsalaisia kauneusvlogeja:
-Sasch (Sascha Richarsson)
-Felicia Bergstrom
-Sandra Lindahl
-Becciazzblogchannel
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 05:30"]Tietenkin hei VÄRIKÄS PIMPSA!!
[/quote]
Aika jännä! Minä taas seuraan Värikästä Ripsaa.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 05:31"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 05:30"]Tietenkin hei VÄRIKÄS PIMPSA!!
[/quote]
[/quote]
Sen lisäksi seurannet myös blogia Läskin "värikäs" elämä
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 05:35"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 05:31"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 05:30"]Tietenkin hei VÄRIKÄS PIMPSA!!
[/quote]
[/quote]
Sen lisäksi seurannet myös blogia Läskin "värikäs" elämä
[/quote]
Ei kun seuraan blogia "Värikäs Elämäni".
Niilo22 - lempäälän parvekepaasaaja nro1
KoiraMarko - perus suomitubettaja
Nikki Blacketter -bodausta
Josie Mai -myös bodausta
mikatarjaniemelä -kauppakassivideoita
Lisa Eldridge -meikkaaja (pro!)
One Pot Chef - symppis Aussikokki