Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on varmaan paksusuolensyöpä, onko se nyt sitten menoa?

Vierailija
23.02.2022 |

Eihän tuosta kai parane millään.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvin parantua jos se ei ole ehtinyt levitä.

Vierailija
2/12 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa hankkisin diagnoosin ennenkuin teet tästä numeroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi tuttavaani selviytyneet paksusuolen syövästä. Toisella oli vielä levinnyt mutta nekin kasvaimet saatiin poistettua uudella leikkauksella. Lääketiede on ihmeellistä!

Vierailija
4/12 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se ainakaan julkisen terveydenhuollon hoidoilla parane, jos burana ei vielä paranna syöpää

Vierailija
5/12 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Potilaista 90 % on elossa viiden vuoden kuluttua, jos syöpä löydetään silloin kun se on rajoittunut suolen seinämään"

Tuo ei tällä hetkellä sano vielä mitään.

https://www.colores.fi/suolistosyovan-ennuste/

Vierailija
6/12 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuosta miljonääri selviä, kun on varaa oikeaan hoitoon, eikä mene arvauskeskukseen vuosiksi jonottamaan buranaa.

Vierailija
7/12 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos selviät syövästä, se tarkoittaa ainoastaan sitä, että sait elämääsi jatkoaikaa. Loppu lähestyy joka tapauksessa, sille et mitään mahda.

Vierailija
8/12 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottavan aika on pitkä..

Vierailija
9/12 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli vatsakipua kesällä ja sain terveyskeskukseen ajan kahden päivän päähän. Tutkittiin ja kuvattiin ja löytyi kasvain paksusuolesta. Tutkittiin lisää ja ei löytynyt ainakaan näkyviä etäpesäkkeitä. Kuukauden päästä pääsin leikkaukseen julkisella puolella. Kasvain todettiin syöväksi ja se saatiin leikkauksella poistettua. Imusolmukkeissakaan ei etäpesäkkeitä ollut.

Nyt olen terve, toki vuosien ajan seurataan josko syöpä uusiutuu, mutta todennäköisempää on, että ei uusi.

Vierailija
10/12 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa, että tukka lähtee. Kalju ei sovi minulle.

Vierailija
11/12 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelottaa, että tukka lähtee. Kalju ei sovi minulle.

Ymmärrän, että tuo pelottaa (vaikka moni sanoisikin ettei hiuksilla ole mitään väliä kunhan selviää syövästä), mutta senkun hommaat peruukin ja sitten kasvatat takaisin.

Vierailija
12/12 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos selviät syövästä, se tarkoittaa ainoastaan sitä, että sait elämääsi jatkoaikaa. Loppu lähestyy joka tapauksessa, sille et mitään mahda.

Niin? Kai nyt kaikki tietää että joskus kuolee. Sillä on silti väliä että kuoleeko 20-vuotiaana vai 90-vuotiaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan