Miksi puhelinmyyjät huijaa AINA??
Joskus olis jopa hyvä tuote ja vois tilatakin, mutta kun aina vedätetään. Kertatilaus onkin kestotilaus tai mukaan tulee jotain muuta yllättävää.
Tyttären miniyksiöön Fortumin puhelinmyyjä sai puhuttua nykyistä halvemman sopimuksen, mutta näppärästi ruksi mukaan kaikki lisäpalvelut aurinkoenergiasta takuuhintoihin ja sähkölasku onkin nyt tuplat edelliseen verrattuna. Miten kehtaakin
Kommentit (7)
Samaa Kotimaan energia teki. Oli kyseessä feissari gigantissa.
Mukaan laitettu uusiutuva sähkö ja hintatakuu. Koskaan en suostunut niihin. Myös se kuukausimaksu jäi mainitsematta.
Suosittelen sovellusta, joka nauhoittaa kaikki puhelut, niin voi sitten jälkikäteen tarkastaa mitä tulikaan sovittua.
Joo mullekin DNA:n myyjä soitteli joskus jotain liittymän päivitystä ja pakotti ottamaan kaupan päälle ilmaisen sim-kortin. No paljon paljon myöhemmin huomasin että maksan laajakaistani mukana jotain ihme matkanettiä, siis wtf, kaikillahan on puhelinliittymässä netti jonka voi jakaa vaikka tablettiin tms eikä siihen tarvita mitään erillistä matkanettiliittymää.
Sain sen lopetettua chatissa mutta heti sen jälkeen alkoi tulla puheluita joistain oudoista numeroista ja tekstarillakin tarjosivat nyt huippuhyvää matkanettiä, ostaostaosta vain 5 € kuussa.
No **ttu en kai osta kun juuri sen lopetin!
Suosittelen pyytämään tarjouksen täydellisenä s.postiin, tai paperisena tavalliseen postiin. Sen jälkeen voi palata asiaan, jos se on hyvä tarjous.
Ja jos joku "roinakauppias" soittaa, antakaa sen puhua ja aina välillä sanotte, että tuopa kuulostaa hyvältä. Se alkaa myydä kaikenlaista innokkaalle ostajalle. Vedättäkää se ihan tappiin ja kun se kysyy, laitetaanko tulemaan, sanotte vaan, odota pieni hetki, minun täytyy kysyä hoitajalta lupa. Se puhelu loppuu siihen ja siitä firmasta ei enää soiteta.
Mulle kaupiteltiin vitamiineja, en halunnut. Sitten tarjosi kasvomaskeja. Korona oli just alkanut ja kaupoista ei saanut. Otin ison paketin niitä. Ja kas, sekin oli yllättäen kestotilaus.
Vierailija kirjoitti:
Ap. Miksi sanot, että huijaavat aina. Minä voin sanoa, että eivät huijaa. Lehtimyyjät kertovat aina kestotilauksesta. Jos eivät kerro, kysyn ja aina olen saanut oikean vastauksen. Kylkiäiset tulevat niin kuin on luvattu. Kestotilauksen voi peruuttaa, kun on saanut kylkiäisenä ja maksanut laskun.
Mutta kun se kestotilaus voi liittyä ihan johonkin muuhunkin yllättävään tuotteeseen. Esim ostat sähköhammasharjan ja mukaan tulikin vaihtopäiden kestotilaus, enpä tajunnut sitä kysyä.
Ap. Miksi sanot, että huijaavat aina. Minä voin sanoa, että eivät huijaa. Lehtimyyjät kertovat aina kestotilauksesta. Jos eivät kerro, kysyn ja aina olen saanut oikean vastauksen. Kylkiäiset tulevat niin kuin on luvattu. Kestotilauksen voi peruuttaa, kun on saanut kylkiäisenä ja maksanut laskun.