Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

nauratta kun lihava mieheni haukkuu muita lihaviksi

Vierailija
11.07.2015 |

Mieheni aina jaksaa kauhistella, miten joku on voinut syödä itsensä niin tuhtiin kuntoon. Huvittaa kuitenkin kun hän on itse 15kg ylipainoinen. Olenkin vihjaillut, ettei hänellä ole kauheasti arvostelemisen varaa, muttei hän taida tajuta tilanteen huvittavuutta. Ehkä hän ajattelee olevansa jotenkin parempi, kun hän jatkuvasti yrittää laihduttaa (huonoin tuloksin tosin, mutta kuitenkin...). Mitä muita vastaavia asioita olette ihmisten kuulleet arvostelevan, vaikkei heillä olisi siihen varaa?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistaako toisen lihavuus toisen lihavuuden? Itse en ole expertti joidenkin asioiden hoitamisessa mutta tiedän kun asia on paskasti hoidettu. Ymmärrän kyllä tuon että "mitä varaa sinulla on valittaa" jutun mutta silti. Eikä 15kg ylipainoa välttämätää sano mitään koska niissä ei ole otettu oikein lihaksia huomioon(en tiedä sinun/teidän tilannetta.)

no mutta itsellä on raha-asioissa neuvoja ihmisiltä jotka eivät itse niitä osaa hoitaa. Kyllä silti kuuntelen ja mietin omalla järjellä ne asiat mutta "mikä sinä olet neuvomaan"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla