Keksikää mulle joku työkokeilupaikka
Kertokaa vaikkapa minkälaisissa paikoissa ootte itse olleet työkokeilussa tai tiedätte jonkun olleen
Kommentit (19)
Mene perinteiseen kierrätyskeskukseen
Mä muiistan mun ensimmäinen työtutustumispaikka yläasteeella oli pelastuslaitoksella ja olin kyllä heti sitä mieltä että minusta tulee palomies. Vieläkin on kyllä sellainen että haluaisi mutta taidan ollla vähän lian ruipelo niiihin hommiin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi HALUAT ilmaistöihin? Vai onko sinua painostettu menemään "johonkin"?
Halua kokeilemaan jotain uutta alaa, josko löytyisi se mun juttu. -ap
kaupan kassalla on jotkut ollu työkokeilussa,hyväntekeväisyys kirppiksillä ,hyllyttämässä. varmaan voi kysyä eri paikoista ottavatko muutamaksi päiväksi jos ala kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Saako siitä mitään palkkaa
Ei saa. Hiukan korotettua työmarkkinatukea kyllä. Mutta pointti on se että pääsee kokeilemaan uutta alaa. -ap
Vierailija kirjoitti:
Mene perinteiseen kierrätyskeskukseen
(en ole ap)
Katselin tässä meidän paikallisen kirppiksen työkokeilussa olevia työttömiä ja totesin, että ovat kyllä erittäin pulskaa porukkaa. Taitaa olla aina kahvitauolla pullaa tarjolla. Mitenkähän tulisin tuommoisten kanssa toimeen, jos joudun joskus itse työkokeiluun tuonne XD
Mee johonkin eläinsuojaan, jos työkkäristä antavat mennä, mutta ei hesylle, pienemmät on voittoa tavoittelemattomia, hesyyn en yhtään luottaisi.
SUPO?
Jonkun laulajan taustatanssija?
Vihreiden kuulien puolittajaksi Fazerille?
Minä olin muutama vuosi sitten työkokeilussa kunnan keskuskeittiöllä. Koko ajan hirmuinen kiire, eikä mikään kelvannut, vaikka juoksin pää kolmantena jalkana. Sitten keittiön eukot ihmetteli aina kahvi- ja ruokatauoilla, että miksi kukaan aiemmin heillä kokeilussa ollut ei halunnut lähteä opiskelemaan keittiöalaa tai miksi kukaan ei halunnut tulla siihen keittiöön ylipäänsä enää edes töihin....
Mikä olisi sellainen kokeilupaikka, jonka kautta voisi saada töitä myöhemmin? Ihan oikeita.
Vierailija kirjoitti:
Mikä olisi sellainen kokeilupaikka, jonka kautta voisi saada töitä myöhemmin? Ihan oikeita.
Ainakin keittiöala, siivousala, henkilökohtainen avustaja jollekin hankalalle tapaukselle, joka tarvitsee joka asiassa apua ja haluaa purkaa huonoa oloaan avustajaan XD
Vierailija kirjoitti:
Jep, toi on ihan hyvä pointti. Kun esim. johonkin eläinsuojaan (niin kun joku tuolla ehdotti) olis varmasti ihanaa mennä työkokeiluun, mutta toivotun tulevan työllistymisen kannalta ei ehkä viisainta... -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halua kokeilemaan jotain uutta alaa, josko löytyisi se mun juttu. -ap
Suomen eduskunta vuoden 2023 vaalien jälkeen?