Anoppi otti ja suuttui vitsistä
Anopin veli on aivan ketunnäköinen ja toisinaan me mieheni kanssa vitsaillaan siitä. Tänään anoppi kertoi nähneensä veljensä autoa ajamassa ja siihen mieheni totesi, että "tai sitten oli kettu ratissa. Mä räjähdin nauruun ja samoin heti perään mieheni, anoppi vetäisi herneen nenään.
Kommentit (22)
Oletteko tehneet pariskuntana standup keikkoja?
Huokaus. Aika lapsellista vinoilla kenenkään ulkonäöstä. Oli vieläpä harvinaisen huono lohkaisu. No, antakaa asian olla, ei anoppi tuollaista kauaa muista.
Tosi mautonta. Sinustakin olis varmaan mukava, että veli vaimoineen kertois sinun tai esimerkiksi possun tai aasin olleen autoilemassa.
Mun ystävä suuttui miehelleni kun kysyi voisiko mies varovasti seistä hänen selän päällä kun siihen sattuu?mies totesi tähän rauhallisesti tottakai jos sä voit sen jälkeen istua mun naaman päällä.
Nauraako joku muka oikeasti tuollaisille jutuille?
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 19:56"]
Nauraako joku muka oikeasti tuollaisille jutuille?
[/quote] Suako ei yhtään huvita kettu auton ratissa?
"Kettu ratissa". Höhöhöhöö.
Ratkiriemukasta.
Anoppi nyt joka tapauksessa puhuu ap:sta lehmänä, näinhän ap suvun piirissä tunnetaan: "se Korhosen Markon leveäperseinen lehmä".
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:06"]
"Kettu ratissa". Höhöhöhöö. Ratkiriemukasta.
[/quote] och samma på svenska
Mua ainakin nauratti. Älkää nyt olko niin vakavia.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:27"]
[/quote]
Naurattaa varmaan sittenkin kun omaa lastasi haukutaan jonkun eläimen näköiseksi. Toosi hauskaa.
[/quote] Jees, edes joku ymmärsi yskän. ;) Pekka näyttää ketulta, kettu auton ratissa
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:29"]
[/quote]
Naurattaa varmaan sittenkin kun omaa lastasi haukutaan jonkun eläimen näköiseksi. Toosi hauskaa.
[/quote] Ja mitäköhän pahaa ketuissa olisi, sööttejä kavereita ja itseasiassa hyvin kauniita. :)
Ei helvata. Mä olen hyvinkin huumorintajuinen, mutta tuo olivaan ihan onnettoman huono.... Ja joka tapauksessa anopista varmaan on aika lapsellista naureskella iäkkään miehen ulkonäölle.
Joten nyt vaan otatte opiksi, ja lopetatte tuollaisen veistelyn anopin kuullen.
Onks nää kommentit yhden ja saman pellen näppiksestä? Normaali kyllä tajuaa ap-jutun pointi.
Missä kohtaa se vitsi oli? Multa meni ohi.