Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö tästä saa puhua täällä, vai miten ei ole jo aloitusta Haaviston lausumasta? "Sotilaalliseen voimankäyttöön Suomea vastaan on varauduttava"

Vierailija
23.02.2022 |

Eikä oo edes vitsi tämä:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/672601b0-c4fe-4e89-9d83-ac1c23cdd…

Alkaa jo vähän ahdistamaan koko tilanne. Mikä tätä maailmaa vaivaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jo aloitus.

Vierailija
2/8 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On jo aloitus.

Ai, ok. En löytänyt, vaikka selasin sivuja taaksekin päin. Viitsitkö laittaa linkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/8 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, Suomi ei ole varautunut teoreettiseen sotaan (vaikka uhkaa ei nyt ole). Mielenkiintoista!

Yhtäkkiä vaan tuli sota mieleen ja ajatus, että tarttiskohan? Onko meillä armeija nykyään?

Vierailija
5/8 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli unohti.

Vierailija
6/8 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivot että ihmiset pelkäävät. Sehän sinun tavoitteesi on.

Vierailija
7/8 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on tällä hetkellä hyvä homma, että ulkoministerin paikalla on Haavisto ja presidenttinä Niinistö. Molemmat ovat konkareita kansainvälisissä suhteissa, ja Haavistolla on kokemusta myös konflikteista joissa ei myötäilemällä selviä. Se on aina välillä näkynyt yllättävän kovana linjana tietyissä asioissa, mutta tässä nyt tullaan niihin kysymyksiin, jossa sen linjan pitää olla kerrasta selvä ja joustamaton.

Vierailija
8/8 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä usko, että näillä aloituksilla tavoitellaan ihmisten pelkoa. Itse olen seurannut näitä keskusteluita, ja ihmetellyt, kun vielä tammikuussa ne kaikku poistettiin heti.

Minusta tuntui kummalta, ettei ihmisiä kiinnosta. Ajattelin, etteivätkö he näe, mitä on tapahtumassa, ja ole huolissaan?

En minä ainakaan ole osannut ajatella, että nämä keskustelut loisivat pelkoa. Asiat etenevät, jos ovat edetäkseen, emme me tavalliset ihmiset niille mitään voi. Eikä itseasiassa voi euroopan johtajatkaan, itse ainakin olen saanut käsityksen, että kaikki etenee venäjän suunnitelmien mukaan. Ei heillä alunperinkään ollut aikomus neuvotella mistään.